eKolesa

27. jan 2022
5.233
1.963
113
Najbolj "fajn" je, ko ti baterija crkne v breg, ti pa stredaj z eno "srednjo" šajbo, zadaj pa tudi ni dovolj velike, da bi ga lahko normalno gonil. Imaš potem dve možnosti: obrneš in navzdol ali pa sestopiš in tiščiš hudiča navzgor.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.283
762
113
Najbolj "fajn" je, ko ti baterija crkne v breg, ti pa stredaj z eno "srednjo" šajbo, zadaj pa tudi ni dovolj velike, da bi ga lahko normalno gonil. Imaš potem dve možnosti: obrneš in navzdol ali pa sestopiš in tiščiš hudiča navzgor.
Če si se slučajno ujel v kako dolino med dvema prelazoma je to vrhunsko..Sploh če se bliža noč in ti še teren ni 100% poznan...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

sass

Guru
1. sep 2007
5.143
795
113
zato pa je dobro uporabljati storitve, kot so Strava, Komoot itd, kjer si vnaprej narišeš ruto in vidiš razdaljo ter višino vzponov ter tako oceniš, kako daleč ti bo zdržala baterija.
 

JakeTheSnake

Fizikalc
16. okt 2016
403
136
43
zato pa je dobro uporabljati storitve, kot so Strava, Komoot itd, kjer si vnaprej narišeš ruto in vidiš razdaljo ter višino vzponov ter tako oceniš, kako daleč ti bo zdržala baterija.
Tudi Garmin Connect ima to možnost. Ruto potem preneseš v garmin števec in ti sproti preračunava domet. Števec se tudi poveže z kolesom ( nisem se ukvarjal, kako ), kjer spremljaš vse podatke.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.828
1.738
113
zato pa je dobro uporabljati storitve, kot so Strava, Komoot itd, kjer si vnaprej narišeš ruto in vidiš razdaljo ter višino vzponov ter tako oceniš, kako daleč ti bo zdržala baterija.
Res je. Razen če si kojn (kot jaz recimo) in si naložiš napačno ruto. Potem pa na pol poti ugotoviš da nekaj ne štima, pogledaš malo boljše, vidiš da imaš do doma kar nekaj km in bregov vmes, baterija pa je ravno prišla na zadnjo črtico. Se mi je zgodilo v petek :)
Takrat sem tudi sprobal zgoraj omenjeno teorijo, kako gre fajn brez pomoči gonit 23kg kravo, ker je motor super fajn in nima upora...ni bilo zabavno :(
 
27. jan 2022
5.233
1.963
113
Ja no z vami (pol)profiji se jez ignorant sploh ne upam primerjat. Itak ga vedno polnim na ful kar je skoraj prepovedano, pol pa še vozim "za nosom" cca 50km (retour), ki se spremenijo v max 70 km, kar je še vedno v prvi polovici porabe - vsaj tako pravi Giantov "števec" in app. Da bi se pa pred odhodom ukvarjal z načrtovanjem e-poti, pa ne hvala - a se še o peciklih menimo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.224
1.851
113
Malo niže cca 10 km...smo šli po levi strani Mirne.
 
Nazadnje urejeno:

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.437
4.420
113
49
Na sončni strani ALP
Eno vprašanje. Morda ne spada sem, pa vseeno...

e-kolo katero pomaga preko 25 km/h. Po možnosti tudi brez poganjanja pedal. Seveda kitajc sicer poslan iz EU skladišča.
Je možno registrirat in se legalno vozit po cesti al ti ostane samo kolesarska pa upat, da te ne dobijo pri prehitri vožnji?!
 
27. jan 2022
5.233
1.963
113
Glede na to, da se prodajajo recimo v Leclercu e-skiroji za sedet, z možnostjo registracije in subvencije, boš pač imel e-motor - vso srečo pri LPP s homologacijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zgaga

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Coc dokument ti morajo poslat poleg in potem.na podlagi tega pridobis Slovenski holomo karton ....
Legalno se s tem.ne smes vozit, ce te bo kdo dejansko snel je pa druga pesem, skoraj vse domace predelave presegajo tako dovoljeno moc, kot hitrost pa se vozijo

Vem.samo za enega ki je po Lj dostavljal za Wolt, z domaco predelavo, katerega so "ujeli" ... ni bil ravno vzoren voznik, pa to da na kolesu ni imel nito verige, mu verjetno ni pomagalo
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Zgaga