Ne znam razbrati katero opremo ima...ce je Shimano gx je ze ok.Dober večer, imam možnost ugodno dobiti ta model kolesa
FISCHER Trekking E-Bike Viator 6.0i - graphit metallic matt, RH 50 cm, 28 Zoll, 504 Wh
Das FISCHER VIATOR 6.0i ist mit seinem sehr lang anhaltender Akku, besonders gefedertem Sattel und Gepäckträger perfekt für lange oder kurze Touren…www.fischer-bike.com
Ali lahko kdo, ki se spozna na te reči, pokomentira izbiro glede na ceno? Namen je občasna raba, ekolo zaradi klancev.
Hvala.
Za moderne baterije je priporočljivo, da so večino časa med 30 % in 80 %. Ne vem, kje sem našel 60 %, sem pa popravil na 80 %. Očitno zatipek, Besana pa tega ne more popraviti. Hvala.krava, hvala za članka. Nisem pa razumel stavka, da je za zdravje baterije najbolje, da se polni na 30 do 60%. Potem cel koncept avtonomije in dosega pade.
Drži. Z gorskim kolesom ti motor pomaga do 25 km/h, za kaj več pa moraš dati že res veliko od sebe ali pa biti vsaj Pogačar, če že ne Alter kolesar.upoštevaj še to, da je krava v svojem članku testiral gorsko kolo, ti pa gledaš treking kolo. to je pomembno zato, ker ti elektromotor poganja samo do hitrosti 25km/h, potem pa se izklopi in poganjaš samo na pedale. to hitrost s treking kolesom po ravnini zlahka presežeš, medtem ko z gorskim niti ne. posledično boš s treking kolesom porabil precej manj baterije, kot z gorskim.
jaz sem recimo lani šel iz Postojne okoli Cerkiškega jezera, preko Rakitne in Krima do LJ, skupaj 95km in 1250m vzpona. imel sem nastavitev TOUR in mi je na koncu ostalo še 2/5 baterije. tako da, vsaj kar se treking e-koles tiče, domet baterije nima veze s prevoženimi kilometri, ampak z metri vzpona.
No jaz se s tem pač ne morem strinjat, ker enostavno ne pije vode, oz. kot je zgoraj že ptice s tem ubiješ smisel električne naprave na baterije.Za moderne baterije je priporočljivo, da so večino časa med 30 % in 80 %. Ne vem, kje sem našel 60 %, sem pa popravil na 80 %. Očitno zatipek, Besana pa tega ne more popraviti. Hvala.
Velja tudi za baterije v drugih napravah - telefoni so tipičen primer. Nekateri proizvajalci (recimo Samsung) imajo že nastavitev, ki ustavi polnjenje pri 85 %. Pač baterijo dlje ohranjaš v dobrem stanju, naj pa to ne bo zadeva, ki bi te ovirala pri življenju.
Seveda občasno bolj izprazniš in tudi napolniš. Čisto v redu, celo priporočljivo je to občasno. In ko greš na daljšo turo, seveda napolniš baterijo do konca. Takrat ne boš suženj teh priporočil. Dokler pa se voziš po vasi, obiskuješ dekleta v sosednjem kvartirju, počastiš kolege s pijačo ... takrat pa se mirno lahko držiš priporočil.
Baterije so iz leta v leto boljše. Vseeno pa strokovnjaki v laboratorijih pokažejo, da z različnimi ravnanji razlika nastane. Verjetno ni zelo velika, nekaj pač je. Sam upoštevam nasvete, če to ne vpliva na moje obnašanje. Res me nič ne stane, če telefon polnim samo do 85 %. Doslej sem imel res dobre izkušnje, če se primerjam z znanci. Recimo, da "lepo ravnanje" nekaj pripomore k temu.
Zagotovo pa to ne sme biti ovira, da ne bi baterije napolnil do konca, če to potrebujem (kolo, recimo EV, telefon pred daljšim pohodom ...). Ali če pač pozabim, ne bo nič narobe. Preveč komplicirati nima smisla.
Nazaj k e-kolesom - sam bom letos zamenjal gume. Doslej so bile gor MTB gume, sedaj pa opažam, da se večinoma vozim po asfaltu (in makadamu) in bom poiskal kaj bolj "tekočega". Ima kdo kakšen predlog?
Ko se debatira o dosegu je to zelo variabilno, odvisno od kar nekaj faktorjev. Največ seveda od klancev in s koliko moči jih prevoziš.
100km po ravnem dosežeš verjetno bp, po klancih pa nikoli. Ker pri polni podpori ti v klanec baterijo konkretno požere.
Za kar ga ti rabiš je pomoje čisto ok. Ampak kot si sam ugotovil, s to igračo se ti odpre nov svet. In če nov svet pomeni več klancev, bo ta baterija premalo