Spustiš sedež dol, od zadaj greš na kolo in potem stisneš na gumb in sedež se dvigne na željeno/prednastavljeno visino.Tole: zakaj? Brez zaj..., res me zanima v kakšni situaciji pride prav? Samo res strmi spusti ali še kje?
Spustiš sedež dol, od zadaj greš na kolo in potem stisneš na gumb in sedež se dvigne na željeno/prednastavljeno visino.Tole: zakaj? Brez zaj..., res me zanima v kakšni situaciji pride prav? Samo res strmi spusti ali še kje?
Spusti. Sploh če je razgiban teren in imaš stalno gor in dol. Gor ni panike..greš počasi, plus nagnjen si nazaj...dol pa huda panika, ko gledaš povsem na glavo. Norenje nima veze tu.Tole: zakaj? Brez zaj..., res me zanima v kakšni situaciji pride prav? Samo res strmi spusti ali še kje?
Resno, kolikšen % ljudi, ki si kupijo e-kolo, gredo dol "na glavo" in to rabijo?Spusti. Sploh če je razgiban teren in imaš stalno gor in dol. Gor ni panike..greš počasi, plus nagnjen si nazaj...dol pa huda panika, ko gledaš povsem na glavo. Norenje nima veze tu.
Resno, kolikšen % ljudi, ki si kupijo e-kolo, gredo dol "na glavo" in to rabijo?
Jaz poznam mogoče enega...
PS: i"m all in za potopno, tudi mene že nekaj časa mika, samo zadnje čase čas na kolesu ne opravičuje nakupa
Zapravil si 100 eur, še vedno pa plezaš s kolesa gor in dol kot z lojtre. Če se je treba ustavljat zato da jo spustiš in dvigneš, potem potopne ne rabiš in je dovolj da zamenjaš objemko s takšno na patent in pač odpneš in zapneš vsakič ko gre sedež gor/dol. Včasih je bil zato imbus vedno v žepu.Saj se potopno oporo z ročko pod sedežem, dobi že za 100 EUR. Pred spustom se ustaviš, spustiš sedež, spuščaš se itak stoje.
Zapravil si 100 eur, še vedno pa plezaš s kolesa gor in dol kot z lojtre. Če se je treba ustavljat zato da jo spustiš in dvigneš, potem potopne ne rabiš in je dovolj da zamenjaš objemko s takšno na patent in pač odpneš in zapneš vsakič ko gre sedež gor/dol. Včasih je bil zato imbus vedno v žepu.
Oprosti, ne bit užaljen, nisem mislil konkretno tebe, ampak sem pisal o smiselnosti nakupa potopne, pri kateri se mora človek ustavljat. Sploh ker potopna s kontrolo na balanci ni dosti dražja.
Vzameš brežičnega - ni kablov. Magura Vyron cca 400+, RS AXS cca 500+. Zmontiraš doma.Da poročam za moj primer električarja...mehanizem je 200 EUR (najcenejši ) in ker je električar bo potrebno odstranit motor, speljat zadevo pod baterijo (niti še ne vejo, če bo izvedljivo - problem je vertikalna cev, ki pride privarjena v spodnji del okvirja...razpoložljivi prostor med motorjem in okvirjem -> glede na krivuljo) kar me bo speklo še za okoli 80 EUR.
Za zdaj je izbrana opcija z 170 mm hoda. Ker sem izbral top tamjnig bom čakal en teden.
Cene so od 100 pa do 450 evrov. Nekatera kolesa imajo že vse pripravljeno za montažo, nekatera pa ne in je potrebno vrtati okvir. Če je pa brezžično pa stane..... precej.Hja,,,veš kak je to Pelješ se po gozdni poti, vidiš večji naklon..se moraš ustavit, dat sedež dol, in se spustit...čez 100 metrov imaš spet klanec..a boš čepe gonil ali se boš spet ustavil in dvignil zic - traja ne dolgo, a na vsak način se moraš ustavit...in da moraš to naredit 5 x v roku par km....malo pade volje, pa če je kdo s tabo te pošlje nekam, ker te skoz čaka .
Cene teh potopnih zadev so šle žal konkretno gor....in 100 smo prišli na faktor 2 (in prek).
Saj za spuste si predstavljam, ja. Ampak ker se izogibam takšnih, da bi to rabili (je pa res, da ko sem v zadnjih 12 mesecih edinikrat šel po res strmem spusto, in to še na gravelu, sem pa letel čez balanco ), me je zanimalo, a je še kaka prednost (no ja, na bicikel tudi še normalno zlezem). Nekje sem zasledi,l da so fajn tudi pri plezanju v klanec, ku ga pa bolj dvigneš, ampak si malo ne predstavljam, zakaj bi ga dvigal iz neke idealne pozicije za poganjanje.Spusti. Sploh če je razgiban teren in imaš stalno gor in dol. Gor ni panike..greš počasi, plus nagnjen si nazaj...dol pa huda panika, ko gledaš povsem na glavo. Norenje nima veze tu.