eKolesa

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Tole: zakaj? Brez zaj..., res me zanima v kakšni situaciji pride prav? Samo res strmi spusti ali še kje?
Spusti. Sploh če je razgiban teren in imaš stalno gor in dol. Gor ni panike..greš počasi, plus nagnjen si nazaj...dol pa huda panika, ko gledaš povsem na glavo. Norenje nima veze tu.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Spusti. Sploh če je razgiban teren in imaš stalno gor in dol. Gor ni panike..greš počasi, plus nagnjen si nazaj...dol pa huda panika, ko gledaš povsem na glavo. Norenje nima veze tu.
Resno, kolikšen % ljudi, ki si kupijo e-kolo, gredo dol "na glavo" in to rabijo? :)

Jaz poznam mogoče enega...

PS: i"m all in za potopno, tudi mene že nekaj časa mika, samo zadnje čase čas na kolesu ne opravičuje nakupa :)
 

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
181
103
43
Saj se potopno oporo z ročko pod sedežem, dobi že za 100 EUR. Pred spustom se ustaviš, spustiš sedež, spuščaš se itak stoje.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Resno, kolikšen % ljudi, ki si kupijo e-kolo, gredo dol "na glavo" in to rabijo? :)

Jaz poznam mogoče enega...

PS: i"m all in za potopno, tudi mene že nekaj časa mika, samo zadnje čase čas na kolesu ne opravičuje nakupa :)

'Na glavo' je mišljeno v navezi z nagnjenostjo/konfiguracijo terena. In verjemi da je na XL okvirju in sedežu, ki je 20 cm+ dvignjen nad okvir (torej konkretno nad tlemi) zeeelo zanimivo občudovat lastno gravitacijo in razmišljat v kateri točki (običajno zaviranja) bo zmagala.

'samo zadnje čase čas na kolesu ne opravičuje nakupa'...morda bi imela taka modifikacija tisti 'preboj', da bi se našlo več časa ;) .
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Saj se potopno oporo z ročko pod sedežem, dobi že za 100 EUR. Pred spustom se ustaviš, spustiš sedež, spuščaš se itak stoje.
Zapravil si 100 eur, še vedno pa plezaš s kolesa gor in dol kot z lojtre. Če se je treba ustavljat zato da jo spustiš in dvigneš, potem potopne ne rabiš in je dovolj da zamenjaš objemko s takšno na patent in pač odpneš in zapneš vsakič ko gre sedež gor/dol. Včasih je bil zato imbus vedno v žepu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: guardy

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Oprosti, ne bit užaljen, nisem mislil konkretno tebe, ampak sem pisal o smiselnosti nakupa potopne, pri kateri se mora človek ustavljat. Sploh ker potopna s kontrolo na balanci ni dosti dražja.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Zapravil si 100 eur, še vedno pa plezaš s kolesa gor in dol kot z lojtre. Če se je treba ustavljat zato da jo spustiš in dvigneš, potem potopne ne rabiš in je dovolj da zamenjaš objemko s takšno na patent in pač odpneš in zapneš vsakič ko gre sedež gor/dol. Včasih je bil zato imbus vedno v žepu.

Hja,,,veš kak je to Pelješ se po gozdni poti, vidiš večji naklon..se moraš ustavit, dat sedež dol, in se spustit...čez 100 metrov imaš spet klanec..a boš čepe gonil ali se boš spet ustavil in dvignil zic - traja ne dolgo, a na vsak način se moraš ustavit...in da moraš to naredit 5 x v roku par km....malo pade volje, pa če je kdo s tabo te pošlje nekam, ker te skoz čaka :D.

Cene teh potopnih zadev so šle žal konkretno gor....in 100 smo prišli na faktor 2 (in prek).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Tako kot si rekel. Zato sem pa vprašal kakšen je smisel zapravit 100 eur in se še vedno ustavljat za vsak gor/dol (5x v roku par km). Sploh ker s kontrolo na balanci to postane podzavestno, kot prestavljanje in zaviranje.

Ja, takšnih spustov da boš zapeljal na vrh, zgoraj ročno spustil sedež, se odpeljal dol in ga ročno dvignil nazaj skoraj ni.
 

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
181
103
43
Za svoje potrebe sem nabavil tale dropper. Z manjšo modifikacijo sem zmanjšal hod iz 95 na potrebnih 75mm (gravel okvir).
Pred spustom se ustavim (in si ogledam klanec) ali znižam hitrost, da lahko varno z eno roko spustim balanco ter znižam sedež. Meni zadošča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik in vincent

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Za gravel je tole že ok. Na all-mountain ali enduro kolesu pa tudi povohal ne bi takega dropperja. Imam 150 mm, z daljincem na balanci in to je res en najboljših izumov, kar se jih je domislila kolesarska industrija. Pa bi imel še večjega, a ga žal geštel ne dopušča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jello

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Oprosti, ne bit užaljen, nisem mislil konkretno tebe, ampak sem pisal o smiselnosti nakupa potopne, pri kateri se mora človek ustavljat. Sploh ker potopna s kontrolo na balanci ni dosti dražja.

Še cenejša je lahko. Sem ravno kupil eno za 70€ + poštnina 10€ iz njemačke
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Da poročam za moj primer električarja...mehanizem je 200 EUR (najcenejši :oops1:) in ker je električar bo potrebno odstranit motor, speljat zadevo pod baterijo (niti še ne vejo, če bo izvedljivo - problem je vertikalna cev, ki pride privarjena v spodnji del okvirja...razpoložljivi prostor med motorjem in okvirjem -> glede na krivuljo) kar me bo speklo še za okoli 80 EUR.
Za zdaj je izbrana opcija z 170 mm hoda. Ker sem izbral top tamjnig bom čakal en teden.

 

borelij

Pripravnik
20. feb 2008
102
17
18
Da poročam za moj primer električarja...mehanizem je 200 EUR (najcenejši :oops1:) in ker je električar bo potrebno odstranit motor, speljat zadevo pod baterijo (niti še ne vejo, če bo izvedljivo - problem je vertikalna cev, ki pride privarjena v spodnji del okvirja...razpoložljivi prostor med motorjem in okvirjem -> glede na krivuljo) kar me bo speklo še za okoli 80 EUR.
Za zdaj je izbrana opcija z 170 mm hoda. Ker sem izbral top tamjnig bom čakal en teden.

Vzameš brežičnega - ni kablov. Magura Vyron cca 400+, RS AXS cca 500+. Zmontiraš doma.
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.004
562
113
Hja,,,veš kak je to Pelješ se po gozdni poti, vidiš večji naklon..se moraš ustavit, dat sedež dol, in se spustit...čez 100 metrov imaš spet klanec..a boš čepe gonil ali se boš spet ustavil in dvignil zic - traja ne dolgo, a na vsak način se moraš ustavit...in da moraš to naredit 5 x v roku par km....malo pade volje, pa če je kdo s tabo te pošlje nekam, ker te skoz čaka :D.

Cene teh potopnih zadev so šle žal konkretno gor....in 100 smo prišli na faktor 2 (in prek).
Cene so od 100 pa do 450 evrov. Nekatera kolesa imajo že vse pripravljeno za montažo, nekatera pa ne in je potrebno vrtati okvir. Če je pa brezžično pa stane..... precej.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Spusti. Sploh če je razgiban teren in imaš stalno gor in dol. Gor ni panike..greš počasi, plus nagnjen si nazaj...dol pa huda panika, ko gledaš povsem na glavo. Norenje nima veze tu.
Saj za spuste si predstavljam, ja. Ampak ker se izogibam takšnih, da bi to rabili (je pa res, da ko sem v zadnjih 12 mesecih edinikrat šel po res strmem spusto, in to še na gravelu, sem pa letel čez balanco :bonk: ), me je zanimalo, a je še kaka prednost (no ja, na bicikel tudi še normalno zlezem). Nekje sem zasledi,l da so fajn tudi pri plezanju v klanec, ku ga pa bolj dvigneš, ampak si malo ne predstavljam, zakaj bi ga dvigal iz neke idealne pozicije za poganjanje.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Droper je za spuščanje sedeža. Ko je sproščen je vedno v max zgornji poziciji, ker razloga, da bi človek imel na kolesu sedež previsoko ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik in Pepe

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.558
113
Mam občutek, da imate tale droper zato, da se vam anus ne poškoduje pri vožnji po terenu :)