Transit Custom ima od letnika 2017 dalje SelectShift - klasični avtomatski menjalnik.Ja, v novem tranzitu je powershift(DSG). V bistvu imajo vsi fordovi dizli powershift menjalnike.
Članek
Transit Custom ima od letnika 2017 dalje SelectShift - klasični avtomatski menjalnik.Ja, v novem tranzitu je powershift(DSG). V bistvu imajo vsi fordovi dizli powershift menjalnike.
Koliko je resnice v tem, koliko pa alter nakladanja?
Ravno kupujem Galaxy-ja letnik 12-14 in me mika avtomatik.
poglej za grand espace v stari verziji.
Bogat servis..... A to te sedaj caka vsakih nekaj let, oziroma vsakih 70kkm?Evo ko bo gotovo prilepim račun.
Po pravici ne vem koliko bo koštalo.
No kripa od vw je pa Transporter iz leta 2012 177 PS Tdi biturbo prevoženih pa 74.000 km
Bogat servis..... A to te sedaj caka vsakih nekaj let, oziroma vsakih 70kkm?
Ce VAG nima posluha za take okvare (in ne dokaze malomarnosti pri servisiranju) potem jim upraviceno naredi reklamo povsod kjer se ti ljubi.
Ne bodi tipecen alteras ki hvali svoje kljuse na vse pretege, ceprav je vec na cesti do servisa kot na cestahndrugje
Zame VW ne obstaja od takrat, ko so namerno vgrajevali naprave za lažno prikazovanje CO2 pri testiranjih.
Evo popravilo DSG je gotovo , popravilo je prišlo 3050 eur.
Menjane sklopke,mehatronika,ležaj,lamele,tesnila,filter olje in delo. To je to
Bom pa napisal cene brez DDV če koga zanima
Obnova mehatronike 200€
Set za popravilo mehatronike 750€
Set sklopk 550€
Ležaj 75€
Olje 10L 140€
Filter 25€
ura dela 40€
No zato pa mi je čudno kaj tako dolgo čarajo namreč mehatronika se ali menja ali pa se popravlja(obnavlja). V Nemčiji imaš specializirane servise ki imajo obnovljene mehatronike že na zalogi, naročiš, plačaš, staro pošlješ nazaj. Razen če je ta mehatronika na tvojem DSG-ju kakšna posebej specialna zadeva ki je ni za dobiti in ne gre obnoviti in se čaka na del. Pa glede na to da ti je šla mehatronika mi je čudno da ti na VW niso ponudili druge mehatronike in so ti ponudili zgolj austauš menjalnik za 7k? Namreč vsaj pri Audiju (S-tronic) je Mehatronika posebej rezervni nadomestni del ki pa se ga dobi tudi novega zapakiranega za okoli 500€.
Ah daj si prosim najt nek bolj pameten razlog zakaj zate VW več ne obstaja, vsi so ugrajevali te "naprave" oz. SW. Le malo pogooglaj, VWagna so pač prvega dobili Pa ne zagovarjam jih, naj jih kar olupijo.
Sicer pa to je realnost:
https://www.theguardian.com/technol...t-more-pollution-than-volkswagen-report-finds
VW je zgolj kriv da se je delal bolj čistega kot je "že" čist. To je edini greh