DSG - pravila vožnje

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
692
51
28
V Avstiji temu recejo Garantieerweiterun. Prva predonst je pa "Garantie ohne zusätzliche Formulare und Unterschriften" :D

Kakorkoli, dokler (ohne zusätzliche Formulare und Unterschriften) placajo popravila, mi je skoraj vseeno kako se temu rece.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.638
1.244
113
Avto (Sharan, 12/2018) je se vedno v garanciji (5 let oz. 100 kkm).
Itak na uradni servis. Bolj se imel v mislih, ce so znane kaksne razlike (v strokovnosti in ceni) med uradnimi servisi na kranjskem koncu.

Ja, v Kranju imaš Artač Primskovo, rešeno? DSG pravila pa to..
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Kako je zdaj s temi DSG7, ali se priporoča menjava na 60 kkm ali na tovarniških 120 kkm? Vožnje je relacijska 1/3 avtoceste ostalo regionalka, same rajde. 120 tisoč jih bo nekje v 4 letih narejenih.
 

Ketidu

Fizikalc
23. feb 2009
227
38
28
Štajerska
Za 1.6 TDI (ki ga sicer Alter ne vozi) v katerm je DSG7 DQ200, ki je tudi v nekaterih bencinskih motorjih, mi je pri letošnjem servisu na moje vprašanje ali bi bila potreba menjava olja v menjalniku, odgovoril da tega proizvajalec ne predvideva in on tega ne priporoča. Uradni servis (Porsche) v MB.
Zdaj pa vedi...
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.800
820
113
toti Maribor
Verjetno uradni servis najbolj ve, kaj predvideva proizvajalec. Ali ne? Ne vem zakaj sploh še kupujete avte, če v vse dvomite. Kupite si kolesa, pa jih doma servisirajte.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Proizvajalec ne predvidi vedno prav. Spomni se 1.6 hdi na 30k. Pol se je garež začel nabirat in turbine ribat. Tisti, ki so na 15k ni bilo težav. Al pa opel z svojimi 60k. Doživljenjskim oljem v identičnem menjalniku pri x modelu, med tem ko je pri y modelu predvidena menjava.

Pa tega je ogromno
 

Ketidu

Fizikalc
23. feb 2009
227
38
28
Štajerska
Problem je ker na Alterju vsi vse vejo. Dodaten problem pri teh menjalnikih pa je, da obstajata suhi in mokri DSG7. In zdaj so eni pametni in govorijo za svoje, kar pa velja kar na splošno za vse.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
Za 1.6 TDI (ki ga sicer Alter ne vozi) v katerm je DSG7 DQ200, ki je tudi v nekaterih bencinskih motorjih, mi je pri letošnjem servisu na moje vprašanje ali bi bila potreba menjava olja v menjalniku, odgovoril da tega proizvajalec ne predvideva in on tega ne priporoča. Uradni servis (Porsche) v MB.
Zdaj pa vedi...
Tvoj menjalnik dejansko nima predvidene menjave olja, 7 stopenjski DQ380 in DQ381 pa jo imajo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Še dobro da eni 8ur na dan avte šraufajo in ne serejo samo po forumih. Pol pa v praksi vidijo to nezmotljivost proizvajalcev in jo na podlagi izkušen tudi ustrezno odpravijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in krko

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.072
3.559
113
41
Lj
Poleg tega proizvajalcu ni v interesu da se ne pokvari, samo da dela dokler je v garanciji par let, to je to. V idealnem primeru avto razpade po koncu garancije, to je zmaga za proizvajalca.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Suhi dsg 7 redko kateri dočaka 250 000 km.
Tak da ne rabiš olja menjati
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
jaz tudi z mokrim dsgjem najbrž nikoli ne bom dosegel predvidenega intervala... oz. bo to že hudo na stara leta (od avta, ne moja)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
A ni logično, če je suha sklopka DSG7 potem iz vidika mazanja to ni kaj dosti drugače kot en navaden ročni menjalnik. Če je mokra sklopka pa to olje sodeluje pri samem drsenju sklopke in se jasno tako hitreje obrabi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Ketidu

Fizikalc
23. feb 2009
227
38
28
Štajerska
No pri mojih 180k, kar bi po Alterju pomenilo da je že za v prešo, ne opažam težav z DSGjem. Tudi mehaniki pravijo isto. Sklopka bi prej znala bit problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajn

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
213
16
18
Gottschee
Suhi dsg 7 redko kateri dočaka 250 000 km.
Tak da ne rabiš olja menjati
ojoj ... imam 252k ... moram začet šparat za menjalnik :)

za naprej, kukr jst vem za ta moj dq200:

- edino olje, kjer je olje, je v sami mehatronični enoti ter
- v samem menjalniku

sklopka ni v olju zatorej suha sklopka. Lahko pa menjaš olje v menjalniku isto kot v ročnem. Bolje pustit pri miru.
Za mehatroniko pa tudi, ko je enkrat odprta ni dobro.

Pred časom so v zgodnjih verzijah suhega dsg menjali olje v sami mehatroniki, saj je zaradi visokih temperatur olje pričelo prevajati elektriko in spražilo mehatroniko. Pri nas mislim, da ni bilo vpoklicev le v kakih filipinih.

Sklopko lahko kupiš na autodocu in zamenjaš sam. LUK da zraven obsežna navodila za zamenjavo.
Če pa mehatronika shodi pa se načeloma to kupi drugo...Ob današnjih cenah rabljenih vozil in seveda novih, je bolje kupit pa se vozit dalje.

PS: imam 252k in bom odgovoril na temo, ko mi enkrat začivka dsg s suho sklopko
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
ojoj ... imam 252k ... moram začet šparat za menjalnik :)

za naprej, kukr jst vem za ta moj dq200:

- edino olje, kjer je olje, je v sami mehatronični enoti ter
- v samem menjalniku

sklopka ni v olju zatorej suha sklopka. Lahko pa menjaš olje v menjalniku isto kot v ročnem. Bolje pustit pri miru.
Za mehatroniko pa tudi, ko je enkrat odprta ni dobro.

Pred časom so v zgodnjih verzijah suhega dsg menjali olje v sami mehatroniki, saj je zaradi visokih temperatur olje pričelo prevajati elektriko in spražilo mehatroniko. Pri nas mislim, da ni bilo vpoklicev le v kakih filipinih.

Sklopko lahko kupiš na autodocu in zamenjaš sam. LUK da zraven obsežna navodila za zamenjavo.
Če pa mehatronika shodi pa se načeloma to kupi drugo...Ob današnjih cenah rabljenih vozil in seveda novih, je bolje kupit pa se vozit dalje.

PS: imam 252k in bom odgovoril na temo, ko mi enkrat začivka dsg s suho sklopko

Sicer pa sam veš da je eno drkanje po mestu in speljevanje 1000x drugo pa vožnja po AC in konstantno delovanje
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl