DSG - pravila vožnje

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
213
16
18
Gottschee
to je čisto res. Najhuje za suhi dsg je to jajcanje na avtocesti prva druga prva druga.
Visoke temperature hitro v rano smrt

Zaradi tega, ko padem v res gužvo ga dam kar v ročni način in lepo v prvi
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
Ni ravno tople vode za odkrivat. Ko se pelješ naprej daš v D ali S, vzvratno R, ko stoji v P. :evil: Klanec zazna sam in zavira z motorjem, v primeru, da ga ne zazna, mu pomagaš z bremzo in ugotovi, da je klanec in zopet zavira sam. To je vsa umetnost. Jaz ga edino vedno vozim v S, ker imam rajši bolj linearno krivuljo stopalke, pa da je v nižjih prestavah bolj poskočen (190KM dizel).
V S voziš? :D

to grmiš po ulici s 4k obratov :p
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
692
51
28
Nazaj k DSG tehnikam voznje po klancu dol: jaz vcasih s tempomatom reguliram hitrost in prepustim avtu, da "se odloci", kako jo bo dosegel. Bremze ali masina oz. kombinacija obojega.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Še en razlog zakaj se top shit Toyoto kupi: ni prestav in ni diplomiranja iz prestavljanja avtomatskega menjalnika

Ja popolnoma drži. Pa s Toyoto malo bolj samozavestno levo zavijam, ji bolj verjamem, da bo speljala z mesta. Še ena kruta fora iz VAG DSG, ko nekdo vključi hill holder, potem pa to speljuje skoraj slabše ko crknjen konj. Ko sem enkrat enga prodajalca VAG grupe spraševal zakaj ima VAG z DSG-jem tipko za Hill holder, mi ni znal odgovorit.
So pa zato ID4 bolje naredil.
 
  • Haha
Reactions: sad

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.170
489
83
Bullshitas, hill holder ne igra nobene vloge, spelje bp in hitro. Ce ze, je problem v auto stopu (ga vedno pred voznjo izklopim).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Seveda ga ima, le, da je zaganjalnik pač kar eCVT sam (kar, mimogrede, samo razgali omejenost in jebivetrstvo vse preostale avtoindustrije, ki je v ta namen izumila neke uboge polizdelke, samo zato, da zadosti debilni regulativi). In ko se ugasne in prižge tisti triclindrski mlinček od benz motorja se to seveda čuti.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Bullshitas, hill holder ne igra nobene vloge, spelje bp in hitro. Ce ze, je problem v auto stopu (ga vedno pred voznjo izklopim).

Jaz imam drugačno izkušnjo. Glede start -stop sistema je pa takole. Ko malo spustiš pedal zavore se avto takoj zalaufa vendar še ne spelje, zato v tem primeru ta sistem nima nobene veze. Pišem o primeru, ko spustiš zavoro in nogo prestaviš na plin in hudič rabi celo večnost, da se kam premakne.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Seveda ga ima, le, da je zaganjalnik pač kar eCVT sam (kar, mimogrede, samo razgali omejenost in jebivetrstvo vse preostale avtoindustrije, ki je v ta namen izumila neke uboge polizdelke, samo zato, da zadosti debilni regulativi). In ko se ugasne in prižge tisti triclindrski mlinček od benz motorja se to seveda čuti.

Debata o start-stop sistemu pri Toyotinih hibridih je tako brezvezna, kot debata ali imajo Toyotini hibridi menjalnik. Z ostalim se globoko strinjam. Pri VAG grupi so hibrida naredili tako, da so dodali en kup šavja, medtem ko je Toyota naredila popolnoma nov sistem.
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
Bmw ima to bolj neumno. Ugasne takoj, spustis zavoro in takoj vzge in takoj spelje v pol sekunde. Mora dobro vplivat na motor in menjalnik :bonk:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Debata o start-stop sistemu pri Toyotinih hibridih je tako brezvezna, kot debata ali imajo Toyotini hibridi menjalnik. Z ostalim se globoko strinjam. Pri VAG grupi so hibrida naredili tako, da so dodali en kup šavja, medtem ko je Toyota naredila popolnoma nov sistem.
Ni lepo ampak: včasih človek dobi občutek, da pri toyoti avte razvijajo inženirji, v ostali avto industriji pa - otroci.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.090
138
63
okolica mesta
Proizvajalec ne predvidi vedno prav. Spomni se 1.6 hdi na 30k. Pol se je garež začel nabirat in turbine ribat. Tisti, ki so na 15k ni bilo težav. Al pa opel z svojimi 60k. Doživljenjskim oljem v identičnem menjalniku pri x modelu, med tem ko je pri y modelu predvidena menjava.

Pa tega je ogromno
Sem poznal enega ki je dejansko pri Oplu menjal na 30k km in do 300k km samo tankaj vozi in redni servisi. Olja so vse boljša.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Povsem mogoče, le da je verjetno delal 60k km na leto, kjer je motor največji delež obratovanja delal ogret na AC pri najbolj optimalnih pogojih. Ogromna razlika je med pogoji dela motorja, ki dela 5 k km/mesec in med 30 k km/ dve leti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
Najbrž večinoma po AC in z veliko km v kosu. Jajcanje po mestu že sami proizvajalci jemljejo kot ekstremno vožnjo, kjer priporočila o menjavi olja precej skrajšajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad