DSG - pravila vožnje

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
no, verjetno na ravnem to ni glih "nujno". pri ročnem na majhnem klancu pač daš v prestavo (v prvo ali pa v rikverc, glede na breg), pri avtomatiku pa je vseeno boljše imeti še ročno zategnjeno, ne glede na procent strmine...
to, da se ti e-ročna sama zategne, pa dvomim, da imajo vsi (avtomatiki).
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
221
44
28
ljubljana
Vsaj Jeep nima to dobro rešeno.
Meni se isto vsede na prestavo,preden prime ročna,pa imam naslednjič trdo ročico menjalnika.
Pomaga naslednji postopek:
stisk pedala zavore,vžig avta,popustitev pedala,ponovni stisk pedala in potem gre ročica čisto na mehko.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
Na Volvu je zelo enostavno: ko dam v P, še držim nožno zavoro in takrat zategnem e-ročno, šele potem spustim nožno zavoro. Potem avto obvisi na ročni in ne na menjalniku, ročica je normalno mehka ob ponovnem zagonu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajn in krava

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Na Volvu je zelo enostavno: ko dam v P, še držim zavoro in takrat zategnem e-ročno. Potem avto obvisi na ročni in ne na menjalniku,

ja, saj tako je treba... zdej al je e-ročna ali ročna ročna je vseeno. :)

se parkiraš, itak bremzo stisneš, da se ustaviš, zategneš ročno, daš v P in spustiš bremzo...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Vsaj Jeep nima to dobro rešeno.
Meni se isto vsede na prestavo,preden prime ročna,pa imam naslednjič trdo ročico menjalnika.
Pomaga naslednji postopek:
stisk pedala zavore,vžig avta,popustitev pedala,ponovni stisk pedala in potem gre ročica čisto na mehko.

pa ti ročna dobro deluje?
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
221
44
28
ljubljana
Da.
To se dogaja samo če imam vklopljeno avtomatsko zategnitev in odtegnitev ročne ročne.
Pri ročnem načinu vklopa ročne zavore,teh težav seveda ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Moraš še napisat ali imaš bencinarja ali dizla. bencinar kot tak skoraj nič ne bremza po klancu na dol in se nima smisla ukvarjat s čimerkoli, po mojih izkušnjah (touran, 2.0 D) pa motor tudi ni kaj dosti zaviral (z vgrajenim DSG.jem, ker pri ročnem menjalniku z enakim motorjem, je bil povsem drugačen občutek in sila zaviranja...samo ne me vprašat zakaj), tako da si pač moral malo bolj močneje bremzati. Da bi pa prestavljal ročno zaradi tega, mi nikoli ni prišlo na misel...ker če česa ne maram je to zaganjanje motorja v obrate.

Suma sumarum...pustiš kot je in pritisneš zavoro ;)


Pri dizlu..poskusi kdaj, še imaš cesto rahlo na dol oz. ti dovolj visoko hitrost in hkrati veš, da boš moral v roku par sto metrov ustaviti (npr izvoz iz AC) daj menjalnik v N-eutral in odjadraj do mesta zaustavljanja oz, če vidiš da se bo kmalu spleljao, lahko že proti koncu daš nazaj v D. :fredi:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Na Volvu je zelo enostavno: ko dam v P, še držim nožno zavoro in takrat zategnem e-ročno, šele potem spustim nožno zavoro. Potem avto obvisi na ročni in ne na menjalniku, ročica je normalno mehka ob ponovnem zagonu.

Jaz imam še bolj enostavno, samo Start/stop gumb pritisnem in grem iz avta :p

Resno, tile sodobni avtomatiki imajo vsi po vrsti elektronsko "prestavljanje" zakaj hudiča bi moral jaz sam šaltat v P? Res mi je nerazumljivo zakaj DSG menajlnik mora imeti to zastarelo ročico menjalnika, še manj mi je jasno zakaj ima to Corolla, ker je imel Auris to že veliko bolje rešeno, tako kot ima Prius.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Jaz imam še bolj enostavno, samo Start/stop gumb pritisnem in grem iz avta :p

Resno, tile sodobni avtomatiki imajo vsi po vrsti elektronsko "prestavljanje" zakaj hudiča bi moral jaz sam šaltat v P? Res mi je nerazumljivo zakaj DSG menajlnik mora imeti to zastarelo ročico menjalnika, še manj mi je jasno zakaj ima to Corolla, ker je imel Auris to že veliko bolje rešeno, tako kot ima Prius.
Tukaj tudi jaz ne najdem prav nobenega logičnega razloga zakaj so šli nazaj na klasičen šalthebl, pri corolli, camry in rav4, vsi isto. Pa so imeli prej super rešitev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
no ja, verjetno nimamo vsi 300 jurjev za svete tri nemške avte veš :)
Sploh ne pišem o nemških avtih - tako je imel Voyager že 20 let nazaj - sem slučajno med vožnjo nekaj ruknil obvolansko ročko in se je samo prižgal R in spet ugasnil - delal naprej normalno - klasični avtomat.

Pri EDC - Reno, "stari robot" Citroen pa mora itak elektronika čekirat par pogojev za menjavo D v R in če ti niso izpolnjeni se ne zgodi nič.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
DSG tudi peljem vsake kvatre enkrat. Ni nobena umetnost. Edino speljevanje z mesta, kako ga prepričat, da ne speljuje kot crknjen konj? To je nekaj kar pri DSG-jih ne razumem, pa sem že par službenih pelal. Tukaj je slabši kot ročni menjalnik.

Ko bomo na elektriki, teh problemov ne bo več, Tudi s Toyotinim hibridom jih nimam.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.667
340
83
www.kacnje.eu
Jaz imam še bolj enostavno, samo Start/stop gumb pritisnem in grem iz avta :p

Resno, tile sodobni avtomatiki imajo vsi po vrsti elektronsko "prestavljanje" zakaj hudiča bi moral jaz sam šaltat v P? Res mi je nerazumljivo zakaj DSG menajlnik mora imeti to zastarelo ročico menjalnika, še manj mi je jasno zakaj ima to Corolla, ker je imel Auris to že veliko bolje rešeno, tako kot ima Prius.
To sem se tudi sam že spraševal. Kako lepo je bilo prestavljati tiste male nežne ročke pri Priusu ... potem pa pri Corolli, Yarisu ... udarijo s trdimi velikimi tiči. Jao.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.272
2.860
113
Lublana
Obišči stran
Edina stvar ki ne vem kaj je boljše... Če je delo na cesti in lahko čakaš minuto, dve.... Ali daste v N, ali držite avto v D?
Včasih, če vem, da bo postanek na rdečem semaforju ali pred zapornicam... malo daljši prestavim v N. Kaj je boljše pa ne vem. Jaz imam klasični menjalnik in v D stalno naprej rine in zato je morda za pretvornik navora bolje, da pri daljšem postanku prestavim v N. Zgolj ugibam.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
Včasih, če vem, da bo postanek na rdečem semaforju ali pred zapornicam... malo daljši prestavim v N. Kaj je boljše pa ne vem. Jaz imam klasični menjalnik in v D stalno naprej rine in zato je morda za pretvornik navora bolje, da pri daljšem postanku prestavim v N. Zgolj ugibam.
Zakaj v N? Daš v P potem če že, sicer pa so menjalniki narejeni za par minut stanja v zastoju v D in na bremzi. Sicer pa je start/stop moderen. ;)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Včasih, če vem, da bo postanek na rdečem semaforju ali pred zapornicam... malo daljši prestavim v N. Kaj je boljše pa ne vem. Jaz imam klasični menjalnik in v D stalno naprej rine in zato je morda za pretvornik navora bolje, da pri daljšem postanku prestavim v N. Zgolj ugibam.

Itak daš v N, kdo bo držal bremzo za BV.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.403
113
To ste eni carji vsi skupaj. Klasični avtomatiki so na svetu že xx let pa nikjer nisem zasledil, da bi pred semaforjem dajal v N ali P, ker bi to naj podaljšalo življensko dobo menjalnika. Zato je narejen avtomatik, da ne stikaš v eno po ročici, gumbu ali kaj pač ima vaš avto. Ustaviš, držiš bremzo in spustiš ko greš dalje, to je point avtomatika. Eni pa izumljate neko znanost okrog tega in skoz nekaj prestavljate ročico. Je kdo pomislil, da to bolj škodi sistemu kot držanje bremze v koloni ali na semaforju?
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.797
820
113
toti Maribor
Tako kot je že eden prej napisal. Če delajo diplomsko nalogo iz avtomatika, kaj šele delajo z ročnim menjalnikom. Alter kot alter. Papežki od papeža:valjamse: