Da bom ostal na človeškem nivoju, bom samo nekaj tvojih nelogičnih izjav (aka bedarij) komentiral.
Sedaj pa probaj razumeti tole: napisal si VW Ima to izračunano do dneva. A res? Moja matka naredi 7.000 km letno, torej bo tistih 50 jurjev dovolj za 7 let. Moj kolega dela 85 jurjev letno, imam stranko, ki dela 110 jurjev letno. Zdej mi pa ti pokaži inženerja, ki zna napovedat koliko bo kdo vozil na leto. Ali morda dajejo pred podpisom pogodbe še anketo in to gre potem v tovarno, kjer pošljakajo menjalnik na točnega kupca. Tukaj se ti lahko samo iz srca nasmejim, bi napisal kaj drugega še, ampak baje nisem človeški potem. Je treba biti woke.
In še to: a ti res misliš, da bo tovarna delala menjalnik za točno dve leti in 50.000km, da bo potem javil napako in bodo kasirali popravila? A se ti zavedaš, da večina vozil v dveh letih naredi več kot 50 jurjev. Torej bi tovarna morala sama odpravljati te napake pod garancijo. A veš, to je čisti biznis za tovarno.
Pa si bom dovolil še biti malo newoke: točno ta tema je lep primer, kako glasni internet ''strokovnjaki'' vse zapeljejo v 3PM.
Se strinjam, da tovarne znajo narediti zanesljiv menjalnik, ki bo zdržal dolgo. A jim to ni v interesu (ker potem kdo bo kupil novo vozilo?) in seveda morajo zaslužit čim več (shareholderji jih držijo za jajca). In če misliš, da to dela le VW, se ti lahko le nasmejim.Pizdim čez VAG in čez DSGje zato, ker mi gre na k.... ignorantstvo tovarne, ki izkorišča prevladujoč položaj na trgu in okus EU potrošnika - ko se evropejec usede v povprečni japonski avto, preklinja, da se zemlja trese. In zato si dovolijo na trg dajati avt. menj., ki niso dovolj dobro narejeni. Pa btw., mene ta bolečina sploh ne tangira, pišem le zato, ker bi rad komu prišparal živce in stroške.
In ne, lahko še 100x pišeš o bedakih -, ki da nimajo pojma, ki sploh avtomatikov ne poznajo, ki visijo na guglu, ki sploh nobenega DSGja še niso videli, kaj šele, da bi ta crknil - ampak firma kot je VW ima znanje in bi lahko naredila menj. tako, da se NOBEN ne bi pokvaril v prvih desetih letih. Že dolgo znamo delati strojne komponente tako, da se upošteva rezerva ali zaradi voznika s težko nogo, zaradi nevzdrževanja, zaradi namernega uničevanja in ne vem še česa, in vseeno pravilno izračunamo povprečen čas med okvarami. VW ima to izračunano do dneva.
Sedaj pa probaj razumeti tole: napisal si VW Ima to izračunano do dneva. A res? Moja matka naredi 7.000 km letno, torej bo tistih 50 jurjev dovolj za 7 let. Moj kolega dela 85 jurjev letno, imam stranko, ki dela 110 jurjev letno. Zdej mi pa ti pokaži inženerja, ki zna napovedat koliko bo kdo vozil na leto. Ali morda dajejo pred podpisom pogodbe še anketo in to gre potem v tovarno, kjer pošljakajo menjalnik na točnega kupca. Tukaj se ti lahko samo iz srca nasmejim, bi napisal kaj drugega še, ampak baje nisem človeški potem. Je treba biti woke.
A ti potem že točno veš, kaj je narobe na tem menjalniku? Vsa čast, zakaj potem ljudje vozijo sploh k serviserjem, to bi tonya poklicali in bi bilo. Zdej pa poslušaj tole: kaj pa, če je kuna kable nagrizla? Kaj pa če je olfa nabil na menjalnik, ko je plezal čez skale in je kaj poškodoval?Napaka ni javljena zato ker je bog stopil dol z oblaka pač pa zaradi iztrošenosti ene od komponent menj., ki je imela (zanalašč?) prekratko izračunano povprečno življenjsko dobo. In ker se te težave pojavljajo že v gostilniških debatah že desetletje, VW pa jih še kar noče odpraviti, bi moralo še sadu biti jasno, da bo nov, zamenjani rezervni del, verjetno prav tako crknil po dveh letih.
Aja, ne bo crknil po dveh letih? Da bi to držalo, bi moral biti kvalitetnejši, ampak, kakšen pa je to nadzor kakovosti, da tovarni takšen feler uide? Prej stavim, da je nadzor kakovosti že 100% korektno naredil svoje - in je zopet moral spustiti v prodajo enako (ne)kvalieten kos.
In še to: a ti res misliš, da bo tovarna delala menjalnik za točno dve leti in 50.000km, da bo potem javil napako in bodo kasirali popravila? A se ti zavedaš, da večina vozil v dveh letih naredi več kot 50 jurjev. Torej bi tovarna morala sama odpravljati te napake pod garancijo. A veš, to je čisti biznis za tovarno.
Ogorčenja? Jaz sem ti le povedal dejstvo, da se 99,9% voznikom je... za temperaturo menjalnika in ga zato ne bodo spremljali. DSG pač to javi z lepim rdečim napisom, pa še vedno se bo našel kakšen pametnjakovič, ki bo nadaljeval z vožnjo.In še: o OBDju pišem kot nasvetu avto navdušencu, ne zato da bi ga s tem zaje6aval, pač pa predvsem zato, ker je tak poseg zastonj. Lahko pa koristi. Ne razumem niti ogorčenja, če povem, da previsoka temp. steptronicu ne koristi, če pa DSG s tem zajamra lastniku, je pa koristno?
Tukaj si še enkrat pokazal vse svoje znanje. Preveri malo razliko med klasičnim avtomatom in DSGjem in ti bo jasno, kdaj bo DSG napisal previsoka temperatura. Pač z DSGjem ne boš vlekel počitniške prikolice pol ure pri 50ih stopinjah v klanec v koloni in se pomikal mic po mic. Omejitev tehnologije.In mimogrede, menj., ki izpiše takšno opozorilo bi v resnici moral imeti hladilnik olja. Ker ga 99,9% ljudi sredi nekega klanca na poti na morje ne bo šmirglalo in bo peljalo naprej. Tovarna zna izračunati 99,9% pogojev v katerih se bo menj. znašel v svoji življenjski dobi in če je to preveč, rabi hladilnik - ali pa večjo količino olja v ohišju. Ali pa vsaj variabilni interval menjave olja v avt. menj. (Ga kakšen avto ima?)
Pa si bom dovolil še biti malo newoke: točno ta tema je lep primer, kako glasni internet ''strokovnjaki'' vse zapeljejo v 3PM.