DSG napaka

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.713
113
Da bom ostal na človeškem nivoju, bom samo nekaj tvojih nelogičnih izjav (aka bedarij) komentiral.
Pizdim čez VAG in čez DSGje zato, ker mi gre na k.... ignorantstvo tovarne, ki izkorišča prevladujoč položaj na trgu in okus EU potrošnika - ko se evropejec usede v povprečni japonski avto, preklinja, da se zemlja trese. In zato si dovolijo na trg dajati avt. menj., ki niso dovolj dobro narejeni. Pa btw., mene ta bolečina sploh ne tangira, pišem le zato, ker bi rad komu prišparal živce in stroške.

In ne, lahko še 100x pišeš o bedakih -, ki da nimajo pojma, ki sploh avtomatikov ne poznajo, ki visijo na guglu, ki sploh nobenega DSGja še niso videli, kaj šele, da bi ta crknil - ampak firma kot je VW ima znanje in bi lahko naredila menj. tako, da se NOBEN ne bi pokvaril v prvih desetih letih. Že dolgo znamo delati strojne komponente tako, da se upošteva rezerva ali zaradi voznika s težko nogo, zaradi nevzdrževanja, zaradi namernega uničevanja in ne vem še česa, in vseeno pravilno izračunamo povprečen čas med okvarami. VW ima to izračunano do dneva.
Se strinjam, da tovarne znajo narediti zanesljiv menjalnik, ki bo zdržal dolgo. A jim to ni v interesu (ker potem kdo bo kupil novo vozilo?) in seveda morajo zaslužit čim več (shareholderji jih držijo za jajca). In če misliš, da to dela le VW, se ti lahko le nasmejim.
Sedaj pa probaj razumeti tole: napisal si VW Ima to izračunano do dneva. A res? Moja matka naredi 7.000 km letno, torej bo tistih 50 jurjev dovolj za 7 let. Moj kolega dela 85 jurjev letno, imam stranko, ki dela 110 jurjev letno. Zdej mi pa ti pokaži inženerja, ki zna napovedat koliko bo kdo vozil na leto. Ali morda dajejo pred podpisom pogodbe še anketo in to gre potem v tovarno, kjer pošljakajo menjalnik na točnega kupca. Tukaj se ti lahko samo iz srca nasmejim, bi napisal kaj drugega še, ampak baje nisem človeški potem. Je treba biti woke.
Napaka ni javljena zato ker je bog stopil dol z oblaka pač pa zaradi iztrošenosti ene od komponent menj., ki je imela (zanalašč?) prekratko izračunano povprečno življenjsko dobo. In ker se te težave pojavljajo že v gostilniških debatah že desetletje, VW pa jih še kar noče odpraviti, bi moralo še sadu biti jasno, da bo nov, zamenjani rezervni del, verjetno prav tako crknil po dveh letih.

Aja, ne bo crknil po dveh letih? Da bi to držalo, bi moral biti kvalitetnejši, ampak, kakšen pa je to nadzor kakovosti, da tovarni takšen feler uide? Prej stavim, da je nadzor kakovosti že 100% korektno naredil svoje - in je zopet moral spustiti v prodajo enako (ne)kvalieten kos.
A ti potem že točno veš, kaj je narobe na tem menjalniku? Vsa čast, zakaj potem ljudje vozijo sploh k serviserjem, to bi tonya poklicali in bi bilo. Zdej pa poslušaj tole: kaj pa, če je kuna kable nagrizla? Kaj pa če je olfa nabil na menjalnik, ko je plezal čez skale in je kaj poškodoval?
In še to: a ti res misliš, da bo tovarna delala menjalnik za točno dve leti in 50.000km, da bo potem javil napako in bodo kasirali popravila? A se ti zavedaš, da večina vozil v dveh letih naredi več kot 50 jurjev. Torej bi tovarna morala sama odpravljati te napake pod garancijo. A veš, to je čisti biznis za tovarno.
In še: o OBDju pišem kot nasvetu avto navdušencu, ne zato da bi ga s tem zaje6aval, pač pa predvsem zato, ker je tak poseg zastonj. Lahko pa koristi. Ne razumem niti ogorčenja, če povem, da previsoka temp. steptronicu ne koristi, če pa DSG s tem zajamra lastniku, je pa koristno?
Ogorčenja? Jaz sem ti le povedal dejstvo, da se 99,9% voznikom je... za temperaturo menjalnika in ga zato ne bodo spremljali. DSG pač to javi z lepim rdečim napisom, pa še vedno se bo našel kakšen pametnjakovič, ki bo nadaljeval z vožnjo.
In mimogrede, menj., ki izpiše takšno opozorilo bi v resnici moral imeti hladilnik olja. Ker ga 99,9% ljudi sredi nekega klanca na poti na morje ne bo šmirglalo in bo peljalo naprej. Tovarna zna izračunati 99,9% pogojev v katerih se bo menj. znašel v svoji življenjski dobi in če je to preveč, rabi hladilnik - ali pa večjo količino olja v ohišju. Ali pa vsaj variabilni interval menjave olja v avt. menj. (Ga kakšen avto ima?)
Tukaj si še enkrat pokazal vse svoje znanje. Preveri malo razliko med klasičnim avtomatom in DSGjem in ti bo jasno, kdaj bo DSG napisal previsoka temperatura. Pač z DSGjem ne boš vlekel počitniške prikolice pol ure pri 50ih stopinjah v klanec v koloni in se pomikal mic po mic. Omejitev tehnologije.

Pa si bom dovolil še biti malo newoke: točno ta tema je lep primer, kako glasni internet ''strokovnjaki'' vse zapeljejo v 3PM.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.678
1.488
113
"(...) Zdej mi pa ti pokaži inženerja, ki zna napovedat koliko bo kdo vozil na leto. (...)"

Nimaš pojma. Ti teh stvari ne razumeš.

Kaj si pa poklicu in koliko izpitov iz zanesljivosti in razpoložljivosti komponent si pa naredil?

Odpovedi komponent so naključni procesi, ki jih je mogoče meriti. V konkretnem primeru odpovedi menjalnikov se izkaže, da se na daljši rok da opazovati vzorce (obnašanja naključnih procesov) odpovedi menjalnikov, nato pa jih zato znamo tudi napovedati. In verjetnost odpovedi se da ntančno izračunati. Izračuna se verjetnost odpovedi v določenem času/določeni količini obrabe (to so delovne ure) za nek pogonski sklop. Iz tega se izračuna povprečen čas do odpovedi sklopa, ki v povprečju drži. Kaj je to povprečje in zakaj je neumnost noter vlači sosede in kolege, ki ne prevozijo vsi enako kmjev na leti, bi moral biti jasno.

Na vse drugo, kar si, vsevedni čvekač, naložil ne bom več repliciral. Svaka čast tistemu, ki to dnevno posluša.

Predlagam naziv: VAG delničar.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.713
113
Bolje tako ja. Ker vsa tvoja teorija in znanje je nepomembno, ker si falil pri osnovni predpostavki.
Ti si namreč to napisal:
Aja, ne bo crknil po dveh letih? Da bi to držalo, bi moral biti kvalitetnejši, ampak, kakšen pa je to nadzor kakovosti, da tovarni takšen feler uide? Prej stavim, da je nadzor kakovosti že 100% korektno naredil svoje - in je zopet moral spustiti v prodajo enako (ne)kvalieten kos.

Iz tega povprečno razumen človek razume, da ti trdiš, da so inženirji izračunali, da mora kos crknit po dveh letih. To si napisal tudi v enem postu zgoraj že in zavzeto trdil, da je napaka od olfe točno to: pač dve leti je mimo in evo lučka.
Jaz sem ti pa napisal, da je tukaj bistvena spremenljivka prevoženi km in ne čas. Ker prevoženi kilometri delajo 99,999% obrabe in ne čas. Zato tega noben živ inženir ne more izračunat, tudi če ima Nobelovo. Lahko pa izračuna recimo, da mora kos zdržati 200.000km ali recimo 1000 DELOVNIH ur. Kar je pa daaaaaleč od tvoje časovne premice starosti vozila.
Sedaj pa še kar naprej vztrajaj na svojo neumnosti. Sorry, nisem woke.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.609
1.208
113
Celje
Bolje tako ja. Ker vsa tvoja teorija in znanje je nepomembno, ker si falil pri osnovni predpostavki.
Ti si namreč to napisal:
Aja, ne bo crknil po dveh letih? Da bi to držalo, bi moral biti kvalitetnejši, ampak, kakšen pa je to nadzor kakovosti, da tovarni takšen feler uide? Prej stavim, da je nadzor kakovosti že 100% korektno naredil svoje - in je zopet moral spustiti v prodajo enako (ne)kvalieten kos.

Iz tega povprečno razumen človek razume, da ti trdiš, da so inženirji izračunali, da mora kos crknit po dveh letih. To si napisal tudi v enem postu zgoraj že in zavzeto trdil, da je napaka od olfe točno to: pač dve leti je mimo in evo lučka.
Jaz sem ti pa napisal, da je tukaj bistvena spremenljivka prevoženi km in ne čas. Ker prevoženi kilometri delajo 99,999% obrabe in ne čas. Zato tega noben živ inženir ne more izračunat, tudi če ima Nobelovo. Lahko pa izračuna recimo, da mora kos zdržati 200.000km ali recimo 1000 DELOVNIH ur. Kar je pa daaaaaleč od tvoje časovne premice starosti vozila.
Sedaj pa še kar naprej vztrajaj na svojo neumnosti. Sorry, nisem woke.

Mah še manj dela ima inženir, če v računalniku sprogramira, 777 dni do napake.

Mogoče si kdaj naletel na kakšnem inkjet tiskalniku (slučajno imam od novega leta to "srečo") da javi napako na glavi. Kakšna tri leta nazaj so bili kupljeni štirje enaki. 2 OGROMNO v uporabi, 2 praktično nič. In danes je enako napako v tem letu javil že četrti. Ne ni glede na uporabo sprogramirano. Je pa VELIKA verjetnost da na časovni okvir.

In bi rekel, da tudi pri drugih zadevah proizvajalci malce "pomagajo" pri okvarah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in sad

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.032
10.789
113
kod Džej-Zija
Dejstvo je, da je danes večina artiklov množične potrošnje nastavljena na self destruct. Par primerov:
  • Imel sem printer Canon. Nekega dne se je odločil in vrgel ven napako B200, servis tega ne popravlja, kao odslužen. Na netu najdem trik, kako resetirati, in zadeva je delala še precej let po tem.
  • Plastični kajak čolni: v zadnjih letih plastiki dodajajo komponento, ki povzroči počasen razpad plastike pod UV svetlobo. Stari čolni so bili večni. Novi naj bi trajali 5-7 let.
  • Telefoni: Apple priznal, da je ob degradaciji baterije namerno upočasnjeval stare telefone do neuporabnosti.
  • Nikon 1 objektivi: zaslonka se aktivira s plastičnim zobničkom, ki se s časom uniči. Cena popravila krepko presega strošek nabave.
Itd.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: RoMeX, Cash in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.670
6.538
113
vidiš, pa smo vsi srečni razen okolja

mi smo veseli, ker poceni kupimo, proizvajalci pa ker kupimo mnogokrat
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.670
6.538
113
kratke majice imaš po 3€, pol pa še znižanje za 50%

kako naj bo to trajno? normalno, da je za 1x uporabo

P.S. tiste za 30€ niso dosti boljše
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash, sad in Pepe

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.713
113
Mah še manj dela ima inženir, če v računalniku sprogramira, 777 dni do napake.

Mogoče si kdaj naletel na kakšnem inkjet tiskalniku (slučajno imam od novega leta to "srečo") da javi napako na glavi. Kakšna tri leta nazaj so bili kupljeni štirje enaki. 2 OGROMNO v uporabi, 2 praktično nič. In danes je enako napako v tem letu javil že četrti. Ne ni glede na uporabo sprogramirano. Je pa VELIKA verjetnost da na časovni okvir.

In bi rekel, da tudi pri drugih zadevah proizvajalci malce "pomagajo" pri okvarah.
Se strinjam, ampak tony cel čas strokovno razlaga, kako to inženirji natančno izračunajo točno obrabo in kvaliteto MEHANSKIH komponent, da le te crknejo po dveh letih :).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.670
6.538
113
Načeloma proizvajalec želi, da se v takšnem in takšnem času v povprečju pokvari takšen in takšen procent izdelkov. In to znajo zelo dobro izračunat.

Nekaj crkne takoj, ko pride iz tovarne, nekaj pa po 150 letih, v povprečju pa nekje tam, kot so zdizajnirali, da se bo pokvarilo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Mogoče je tu kakšen konstruktor sestavnih delov, ki lahko potrdi ali zavrže vaša predvidevanja? Ali Nemci v uniorju naročijo ojnice, ki crknejo po točno določenih km? Ali GKN dela homokinetične zglobe tako, da bodo zanesljivo crknili malo po garanciji?
Močno dvomim ... Se pa ne konstruira za večnost. To pa verjamem. Verjamem tudi, da se ne stestira dovolj vsake spremembe v celotni proizvodni verigi, da bi vedeli, kako celovito bo celotna naprava delovala po nekih spremembah, ki mogoče na prvi pogled nimajo veze. Da o povsem novi proizvodnji ne govorimo. Na napravo vpliva uporaba in starost. Staranja v povsem realnih razmerah ne testira noben. Večina vozil pa verjetno brez težav zdrži 500.000 lepe vožnje v treh izmenah v redkem prometu z nekaj servisi vmes.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Sploh ni poanta v tem, vsi kupujete avtomobile kateri so bili novi od 30-50k. Pa koga briga če imate čez 4 leta okvaro za 1300€? :) To dokazuje zgolj da si tega luksuza ne morete privoščiti, basta in brez debate ter replik. Razumem, nikomur ni všeč ko pride do okvare ampak če pri teh letih in v 2021-tem letu tega ne kapirate, imate pač velik problem. Stvari so pač tako nastavljene da se kolesje vrti.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Sploh ni poanta v 1300 EUR. Poanta je v tem, da te kanta z 50k km na cesti pusti zaradi enga proizvajalčevega šalabajzarstva. Ponavadi takrat ko najmanj pričakuješ in takrat ko avto najbolj rabiš. To je nateg 21. stoletja. Danes toliko tehnike, materialov da te srat prime, pa ne morjo nakaj kar bi delalo več kot 50k km skup spravt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Enih par tem je tle gor na temo teh menjalnikov, posebej dsg polizdelka. Ko to malo prebiram mi je čedalje bolj všeč rižotkov ecvt. Res da se dere, ampak osebno sem tega že z skuterjev navajen in lahko požrem par sekund dretja na vsake toliko. Vsakih 100k km daš 100 eur za olje pa je miljon km mir. Ne pa te jajca od dsg. Tudi moji živci so nekaj vredni, ne da se mi še z polizdelki jih dodatno načenjat.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Preizkusil že nekaj, lastil nobenega. Hvala bogu. Si ga tudi ne želim lastiti. Mam rajš sam sebe, ko nemški pleh.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero