Se res ne znaš pogovarjati na človeškem nivoju? Pač po sistemu diskreditacija... in nato likvidacija.
Ko sem se pohecal, če si delničar VAGja in koliko VWjev imaš doma sem ti lepo povedal, da si preveč čustveno investiran v tole problematiko in spuščaš nivo dialoga pod raven, pri kateri te bo sploh še kdo bral.
Pizdim čez VAG in čez DSGje zato, ker mi gre na k.... ignorantstvo tovarne, ki izkorišča prevladujoč položaj na trgu in okus EU potrošnika - ko se evropejec usede v povprečni japonski avto, preklinja, da se zemlja trese. In zato si dovolijo na trg dajati avt. menj., ki niso dovolj dobro narejeni. Pa btw., mene ta bolečina sploh ne tangira, pišem le zato, ker bi rad komu prišparal živce in stroške.
In ne, lahko še 100x pišeš o bedakih -, ki da nimajo pojma, ki sploh avtomatikov ne poznajo, ki visijo na guglu, ki sploh nobenega DSGja še niso videli, kaj šele, da bi ta crknil - ampak firma kot je VW ima znanje in bi lahko naredila menj. tako, da se NOBEN ne bi pokvaril v prvih desetih letih. Že dolgo znamo delati strojne komponente tako, da se upošteva rezerva ali zaradi voznika s težko nogo, zaradi nevzdrževanja, zaradi namernega uničevanja in ne vem še česa, in vseeno pravilno izračunamo povprečen čas med okvarami. VW ima to izračunano do dneva.
In ja, to da avtomatik javi napako po dveh letih je popolnoma noro.
Napaka ni javljena zato ker je bog stopil dol z oblaka pač pa zaradi iztrošenosti ene od komponent menj., ki je imela (zanalašč?) prekratko izračunano povprečno življenjsko dobo. In ker se te težave pojavljajo že v gostilniških debatah že desetletje, VW pa jih še kar noče odpraviti, bi moralo še sadu biti jasno, da bo nov, zamenjani rezervni del, verjetno prav tako crknil po dveh letih.
Aja, ne bo crknil po dveh letih? Da bi to držalo, bi moral biti kvalitetnejši, ampak, kakšen pa je to nadzor kakovosti, da tovarni takšen feler uide? Prej stavim, da je nadzor kakovosti že 100% korektno naredil svoje - in je zopet moral spustiti v prodajo enako (ne)kvalieten kos.
Sploh nočeš (ne znaš?) razumeti, da je 2 leti komaj 10% življ. dobe avtomobila, in če je komponenta tako slabo zdizajnirana, je slepcu, ki kaj ve o strojništvu jasno, da ni niti teoretične možnosti, da bo pa po menjavikomponenta preživela večkratnik življ. dobe prejšnjega kosa. Ker novi kos ne bo kar tako iz lufta postal kvalitetnejši.
Pisanje o 100k in morebitnih 400k km, ki so odvisni od ne vem česa nima osnove. Nepravilno je misliti, da jih bo polovica crknila npr. pri 100k, polovica pa šele pri 400k km. Tudi če po kmečko verjetnost enakomerno (v resnici ima krivulja odpovedi v času obliko "banje") razdeliš med 0k in 400k km bo postalo jasno, da bo 400k km brez okvare doživelo le nekaj % menjalnikov. Anekdotično, tale iz teme že ni med njimi. In skupaj znjim bo ostala velika večina kupcev bo morala tošl odpreti že davno prej.
Madona, kakšna razprava, kot da na svetu ni avtov, ki jim avt. menj. delajo po 20 let brez jebanja lastnikov. In praznjenja njihovih tošlov.
Nisi hotel razumeti: do BMWja sem (tudi zelo) kritičen, tesnila pa spustijo zato, ker so narejena iz čigumija (Kot npr. BMWjevi tefloni, ti so iz (še slabšega) prežvečenega čigumija.). To je bil nasvet navdušencu nad motoroznanstvom, da naj kdaj tudi pogleda mehaniku pod prste in vztraja, da je to treba urediti, pa čeprav bo zato treba dol pobrati auspuhe in kardan.
In še: o OBDju pišem kot nasvetu avto navdušencu, ne zato da bi ga s tem zaje6aval, pač pa predvsem zato, ker je tak poseg zastonj. Lahko pa koristi. Ne razumem niti ogorčenja, če povem, da previsoka temp. steptronicu ne koristi, če pa DSG s tem zajamra lastniku, je pa koristno?
In mimogrede, menj., ki izpiše takšno opozorilo bi v resnici moral imeti hladilnik olja. Ker ga 99,9% ljudi sredi nekega klanca na poti na morje ne bo šmirglalo in bo peljalo naprej. Tovarna zna izračunati 99,9% pogojev v katerih se bo menj. znašel v svoji življenjski dobi in če je to preveč, rabi hladilnik - ali pa večjo količino olja v ohišju. Ali pa vsaj variabilni interval menjave olja v avt. menj. (Ga kakšen avto ima?)