DSG napaka

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Dejstvo je, da je danes večina artiklov množične potrošnje nastavljena na self destruct. Par primerov:
  • Imel sem printer Canon. Nekega dne se je odločil in vrgel ven napako B200, servis tega ne popravlja, kao odslužen. Na netu najdem trik, kako resetirati, in zadeva je delala še precej let po tem.
  • Plastični kajak čolni: v zadnjih letih plastiki dodajajo komponento, ki povzroči počasen razpad plastike pod UV svetlobo. Stari čolni so bili večni. Novi naj bi trajali 5-7 let.
  • Telefoni: Apple priznal, da je ob degradaciji baterije namerno upočasnjeval stare telefone do neuporabnosti.
  • Nikon 1 objektivi: zaslonka se aktivira s plastičnim zobničkom, ki se s časom uniči. Cena popravila krepko presega strošek nabave.
Itd.
Pa žarnice. Evo en zanimiv video kako in zakaj so žarnicam skrajšali življensko dobo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.427
5.703
113
  • Plastični kajak čolni: v zadnjih letih plastiki dodajajo komponento, ki povzroči počasen razpad plastike pod UV svetlobo. Stari čolni so bili večni. Novi naj bi trajali 5-7 let.
Nič ne dodajajo komponente da prej razpade. Ampak dodajajo majn tega, da bi preprečilo propad materiala.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.670
6.537
113
Znanec, ki je imel v družinski lasti eno bolj znanih fabrik za sedežne, mi je že pred časom razlagal, da vsakič ko kupiš novo sedežno in se dogovoriš za odvoz stare, oni to lepo razstavijo in pregledajo vse dele in tiste, ki so po uporabi še vedno preveč dobri, namenoma poslabšajo. Njihova želja je, da sedežno menjaš na največ 7 let.

Lahko pa živimo še naprej v pravljici kako so eni pošteni eni nam pa lažejo in kradejo. Resnica je, da kdor ne počne tako pač ni konkurenčen.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.192
495
83
Tole obvestilo se mi je danes pojavilo:
Poglej priponko 44683

Menjalnik je delal v parnih prestavah, 2, 4, 6, motor deloval normalno.

Avto sem ugasnil in ponovno prižgal pa se napaka ni ponovila.

Avto letnik 2019, Škoda Kodiaq 2.0 150 KM 4x4.

Je t zgolj malo zmedena elektronika, ali je bolje it takoj težit na servis. Avto je pa točno 12 dni čez dve leti.
Si že zvedel kaj več?
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Zvedel.

Izvor je bila sklopka, ki je naredila masaker naprej. Menjalnik je bil poln opilkov ...

Ker sem bolj laik na tem podrocju ta trenutek ne bom pisal vec kot to, saj lahko napisem kaksno neumnost in bom se enkrat na vislicah. Elektronika je v redu.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.192
495
83
Zvedel.

Izvor je bila sklopka, ki je naredila masaker naprej. Menjalnik je bil poln opilkov ...

Ker sem bolj laik na tem podrocju ta trenutek ne bom pisal vec kot to, saj lahko napisem kaksno neumnost in bom se enkrat na vislicah. Elektronika je v redu.
Koliko te je stalo popravilo? Ali bo šlo pod garancijo?
 

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
21
3
Lahko potrdim...
Potrdim tudi jaz.
Sem bil pri razvoju sesalca zraven. V motor se je dalo namerno "papirnato" izolacijo, ker le ta po 5-8 letih razpade. Potem pa je prišlo do problema, ker če si veliko sesal je sesalec zdržal precej več od 800 ur, za kolikor je bil predviden. "Rešitev" je bila v postavitvi in trdoti kračk in v fiksnem neodstraljivem ležaju. Ležaj je potegnil prah od krtačk vase in se uničil, tako je posledično je imel motor garnitirano življensko dobo do 800-1000ur. Ležaja pa menjat ne moreš.
Načrtovana zastarelost.
Poizvajalca pa ne bom omenil, je pa to en izmed tistih, ki si rečeš to pa je dober brand.

LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: elth

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Nekje na netu je članek, ne vem kje sem zasledil link, kako je skupina 'hackerjev' hotela popraviti elektronske sisteme MB. Ampak neuspešno, ker se je po določenem številu polnjenje zagnala koda, ki je onesposobila npr. baterijski sklop. Potrebna menjava sklopa. Isto v elektroniki zavor. Po 250.000 pritiskih pedala javi napako, menjaj sklop.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Po 250.000 pritiskih pedala javi napako, menjaj sklop.

Drži samo nihče od naju ne ve zakaj je to tako narejeno. Ali je to zaradi biznisa ali pač ti sklopi po 250k km niso več najbolj zanesljivi. Pedala pa je ipak delikatna stvar z vidika varnosti? Pa smo zopet tam.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
a to je bla normalna uporaba al redno teranje s 3 tonsko prikolco?

Po vecini redna. Obcasno kamp prikolica 1300 kg. Glede na korono itd lani okoli 1000 km, predlani isto, letos pa samo cc 200. Ampak februarja.

Zdaj gre gor boljsa sklopka.

Z jamstvi se nisem vec ukvarjal, kar sem zajebal bom placal.
 
  • Žalosti me
Reactions: sad

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.552
969
113
Nekje na netu je članek, ne vem kje sem zasledil link, kako je skupina 'hackerjev' hotela popraviti elektronske sisteme MB. Ampak neuspešno, ker se je po določenem številu polnjenje zagnala koda, ki je onesposobila npr. baterijski sklop. Potrebna menjava sklopa. Isto v elektroniki zavor. Po 250.000 pritiskih pedala javi napako, menjaj sklop.
Makita LiOn baterije imajo eno tako zaščito...

ko se 3x preveč izpraznejo zaradi debalansa (elektronika je priključena samo na 2 baterijska člena), elektronika ne pusti več polnjenja baterije, in se "samopokvari"...

To se zgodi če baterije premalokrat uporabljaš in elektronika izprazni z lastno rabo tiste dva člena na katere je priključena, ostali, na katre pa ni, so pa praktično polni..In od ti baterija, kljub temu, da je bila skoraj nerabljena...Sami baterijski šleni so pa v bistvu čist OK
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Po vecini redna. Obcasno kamp prikolica 1300 kg. Glede na korono itd lani okoli 1000 km, predlani isto, letos pa samo cc 200. Ampak februarja.

Zdaj gre gor boljsa sklopka.

Z jamstvi se nisem vec ukvarjal, kar sem zajebal bom placal.

Mater ti si pa res poštenjak. Kaj točno si zajebal? A ko si kupil Passata so ti napisali da ne smeš vleči 1300 kilske prikolice, ali kje točno si zajebal?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
Kaj olje za sklopke si deli olje z menjalnikom ali kako pridejo opilki do menjalnika?