DSG napaka

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
Malce v MOJ poduk. Sprašujem.
Klasika je avtomatik USA sistem?
Ostalo je robotski menjalnik. Elektronika krmili menjalnik? Zakaj toliko vrijant?
Evropejci so vidli da se klasični premalo kvari, ergo so začeli delati robotizirane menjalnike. Ljudem se je pa fajn zdelo ker imajo tri deci nižjo porabo in ker so slišali da se tudi v Ferrarijih uporabljajo.

Recimo tale wiki poglavje je že kar velko, in najbrž bo še raslo. Zato tudi v Ameriki VW ne ponuja DSG (mogoče če ga kdo ekskluzivno naroči), ampak tam dobiš v Golfu klasični avtomatik.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
Za primerjavo, to je v USA osnovna verzija Golfa, se pravi base model

1618654652137.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

wd40

Guru
10. dec 2007
2.874
797
113
Še malo v slovenščini
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.053
9.713
113
Evropejci so vidli da se klasični premalo kvari, ergo so začeli delati robotizirane menjalnike. Ljudem se je pa fajn zdelo ker imajo tri deci nižjo porabo in ker so slišali da se tudi v Ferrarijih uporabljajo.

Recimo tale wiki poglavje je že kar velko, in najbrž bo še raslo. Zato tudi v Ameriki VW ne ponuja DSG (mogoče če ga kdo ekskluzivno naroči), ampak tam dobiš v Golfu klasični avtomatik.
Ah prosim te.
Golfa 8 v ZDA sploh ne bo več. A veš kaj pa bo? GTI in R. Ugani, kateri menjalnik imata noter.
Kateri menjalnik misliš, da imajo trenutni GTI in R v ZDA? DSG. Pa malo poglej reviewe, folk je kar zadovoljen z njimi.
Je pač kar je, ampak tako slab pa tudi ni. Pa treba je upoštevat, da je DSGjev res ogromno v Sloveniji.
Se pa strinjam, da obstajajo boljši samodejni menjalniki.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.053
9.713
113
Tega nisem zanikal. Samo repliciral sem na napačno trditev, da moraš DSG v Golfu v Ameriki ekskluzivno naročit.
Sicer pa ima Jetta GLI tudi DSG. Pač Golf GTI z ritjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.405
487
83
::1/128
BMW ima 8 stopenjsko “klasično” avtomatiko v celem rangeu od 1ke do X7, celo z zadnjo generacijo M5 in M3 so šli iz DCT na ZF8. Za mene še vedno eden najboljših avtomatov.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.405
487
83
::1/128
To niti približno ni res. Sploh nižje klase (1, 2AT/GT, X1, X2) imajo sedaj prečno vgrajene motorje in zato je nemogoče, da bi imeli ZF 8HP.
Kaj niti približno ni res? Da ima BMW 8 stopenjsko “klasično” avtomatiko v celem rangeu od 1ke do X7? Tudi Aisin v modelih s prečno vgrajenimi motororji je afaik (8 stopenjska) klasika s pretvornikom navora, ne DSG/DCT (o čemer je bilo govora, čes da so evropski proizvajalci presedlali na DSG). Nikjer nisem napisal, da je povsod ZF8, je pa vseeno večini modelov (3, 4, 4GC, 5, 6GT, 7, 8, X3, X4, X5, X6, X7, M3, M5, M8, X3M, X5M... in v kobimaciji z raznoraznimi motorji od 16i do 60i in raznih M izvedenk). Edino delovanja Aisina res ne morem komentirat, mi je pa ZF8 top.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.034
267
83
Evropejci so vidli da se klasični premalo kvari, ergo so začeli delati robotizirane menjalnike. Ljudem se je pa fajn zdelo ker imajo tri deci nižjo porabo in ker so slišali da se tudi v Ferrarijih uporabljajo.

Recimo tale wiki poglavje je že kar velko, in najbrž bo še raslo. Zato tudi v Ameriki VW ne ponuja DSG (mogoče če ga kdo ekskluzivno naroči), ampak tam dobiš v Golfu klasični avtomatik.
Robotizirani menjalniki obstajajo samo zato, ker so cenejsi in bolj kompaktni od torque converter izvedb.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.034
267
83
Jaz sem imel klasičnega v Polotu, pa ni ravno velik avto.
Da je klasicn avtomat dobr, rabi dolzino in s tem logitudno postavitev motorja. Sj obstajajo tut 9 stopnenjski avtomati za tranzversno postavljene motorje, ampak niso niti priblizno tako dobri kot njihovi logitudni bratje.

Robot po drugi strani kamot stlacis kam hoces in za izdelavo ni pretirano drazji od rocnega, ker ne potrebujes druga kot mehatroniko in nekaj senzorike (za single clutch tipe vsaj). Celo obstojec dizajn menjalnika lahk ponucas.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Kaj niti približno ni res? Da ima BMW 8 stopenjsko “klasično” avtomatiko v celem rangeu od 1ke do X7? Tudi Aisin v modelih s prečno vgrajenimi motororji je afaik (8 stopenjska) klasika s pretvornikom navora, ne DSG/DCT (o čemer je bilo govora, čes da so evropski proizvajalci presedlali na DSG). Nikjer nisem napisal, da je povsod ZF8, je pa vseeno večini modelov (3, 4, 4GC, 5, 6GT, 7, 8, X3, X4, X5, X6, X7, M3, M5, M8, X3M, X5M... in v kobimaciji z raznoraznimi motorji od 16i do 60i in raznih M izvedenk). Edino delovanja Aisina res ne morem komentirat, mi je pa ZF8 top.

Res sem spregledal, da si pisal samo o 8-stopenjski avtomatiki in ne samo specifično o ZF (mimogrede, oznaka je ZF 8HP in ne ZF8), ampak tudi ta trditev ne drži popolnoma. Manj zmogljive verzije (večinoma bencinarji) 1, 2AT/GT, X1, X2 imajo 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DCT) od Getraga. Še vedno.