če stoji do 3 sekunde speljujej sam, če je več ga je pa treba spodbudit
ampak še vedno neskončno bolj možgani na paši kot z ročnim drkalom
ampak še vedno neskončno bolj možgani na paši kot z ročnim drkalom
Pa ajde, das flaso vode vmes volan, da misli, da ga drzis...Torej, je ze kdo to sprobal?
Ok, eno hipoteticno vprasanje. Imas avtomatika, imas radar, si v koloni in avto sam speljuje in se ustavlja. Ce bi ga pustil cisto pri miru, bi sledil avtocesti oz. bi obracal sam volan. Recimo iz Lj do Vrhnike v pocasni koloni z vmesnim vstavljanjem?
Pa ajde, das flaso vode vmes volan, da misli, da ga drzis...Torej, je ze kdo to sprobal?
To so stare verzije, kjer ga moras “cukniti”.Kva bi ti delal s flaso? Jaz imam roke na volanu pa včasih teži, da jih nimam.
Flaša deluje, je pa svinjsko nevarno, ker ne dobiš nobenega feedbacka da mu je zmanjkalo linije. Zadeva enostavno ni naprogramirana za takšen način uporabe. Kapacitiven volan v novem Passatu bo pomoje totalni zakon kar se tega tiče,Kva bi ti delal s flaso? Jaz imam roke na volanu pa včasih teži, da jih nimam.
Takih avtov s serisjkim lane asistom je veliko vec, kot si napisal... Sploh v zadnjem letu ali dveh...Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.
To so stare verzije, kjer ga moras “cukniti”.
kapacitivni pa “cutijo” prisotnost prstov. In s tem tudi “fake” prstov
Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.
Passat ima to v istem senzorju kot ACC. Torej spredaj pod znakom.
Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.
Ma ja, če imaš dejansko ves čas obe roki na volanu v poziciji 10 do dveh, definitivno ni treba nič cukat, ker zjebane ceste in teža rok poskrbijo za dovolj inputa. Težava je če furaš s prstkom na dnu volana. Takrat mu pa hitro zmanjka.
Pri VW je Lane assist aktiven šele nad 65 km/h tako, da za počasno cijazenje v koloni je volan (še) treba obračat.
Kje si pa to pobral? Lane assist je aktiven ves čas. Mogoče se temu pod 65 km/h reče kako drugače(traffic jam assist?), ampak efekt je pa isti.
Kje si pa to pobral? Lane assist je aktiven ves čas. Mogoče se temu pod 65 km/h reče kako drugače(traffic jam assist?), ampak efekt je pa isti.