DSG, da ali ne?

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
če stoji do 3 sekunde speljujej sam, če je več ga je pa treba spodbudit

ampak še vedno neskončno bolj možgani na paši kot z ročnim drkalom
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in Cash

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ok, eno hipoteticno vprasanje. Imas avtomatika, imas radar, si v koloni in avto sam speljuje in se ustavlja. Ce bi ga pustil cisto pri miru, bi sledil avtocesti oz. bi obracal sam volan. Recimo iz Lj do Vrhnike v pocasni koloni z vmesnim vstavljanjem?
Pa ajde, das flaso vode vmes volan, da misli, da ga drzis...Torej, je ze kdo to sprobal?

Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Kva bi ti delal s flaso? Jaz imam roke na volanu pa včasih teži, da jih nimam.
Flaša deluje, je pa svinjsko nevarno, ker ne dobiš nobenega feedbacka da mu je zmanjkalo linije. Zadeva enostavno ni naprogramirana za takšen način uporabe. Kapacitiven volan v novem Passatu bo pomoje totalni zakon kar se tega tiče,
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.
Takih avtov s serisjkim lane asistom je veliko vec, kot si napisal... Sploh v zadnjem letu ali dveh...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ma ja, če imaš dejansko ves čas obe roki na volanu v poziciji 10 do dveh, definitivno ni treba nič cukat, ker zjebane ceste in teža rok poskrbijo za dovolj inputa. Težava je če furaš s prstkom na dnu volana. Takrat mu pa hitro zmanjka.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.


Passat ima to v istem senzorju kot ACC. Torej spredaj pod znakom.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
Da ti sam obrača volan rabiš še lane assist. Tega ima bistveno, bistveno manj avtov kot ACC. Serijsko skoraj noben, mogoče Volvoti, na cesti pa je med novejšimi modeli mogoče 20% takih. Identificiraš po kameri za vetrobranskim steklom.

Pri VW je Lane assist aktiven šele nad 65 km/h tako, da za počasno cijazenje v koloni je volan (še) treba obračat.
OK priznam, tudi v nasprotnem primeru mu jaz spreminjanja smeri vseeno nebi (še) zaupal... ...vseeno ni 100% zanesljiv.
In zame je bolj naporno vseskozi kontrolirati lane assist, kot pa, da sam krmilim levo-desno.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Ma ja, če imaš dejansko ves čas obe roki na volanu v poziciji 10 do dveh, definitivno ni treba nič cukat, ker zjebane ceste in teža rok poskrbijo za dovolj inputa. Težava je če furaš s prstkom na dnu volana. Takrat mu pa hitro zmanjka.

Pa saj pravim da mam. Ker so itak una prečna kraka na volanu tako narejena, da če imaš obe roki gor si na 10 do dveh. Dobro včasih imam samo na 10, stara navada, ampak tudi v prvem primeru me včasih opomni. Sem pa bolj nežne sorte, pa sem se še navadila na lane assist tako da samo nežno počivajo pa da če je treba, zagrabim. Pa mu ni prav, čez en cajt se odloči, da nimam rok gor
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Kje si pa to pobral? Lane assist je aktiven ves čas. Mogoče se temu pod 65 km/h reče kako drugače(traffic jam assist?), ampak efekt je pa isti.

Tako je, pod 60 je traffic jam assist in je za doplačilo. Sam tega recimo nimam, ampak v gužvi pač držim volan, to je pa tudi vse kar delam.

Je opcija, da se to dodatno vklopi, ampak zaenkrat se za to nisem odločil.

 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kje si pa to pobral? Lane assist je aktiven ves čas. Mogoče se temu pod 65 km/h reče kako drugače(traffic jam assist?), ampak efekt je pa isti.


Ocitno ne pri vseh... Tudi pri meni je aktiven sele ned nekje 50 km/h ... :)

Za VW recimo >> https://www.volkswagen.si/tiguan/lane-assist

vw_lane_assist_2362CBEE.png


Mazdin LAS >> https://www.mazda.com/en/innovation/technology/safety/active_safety/las/

MAZDA__LAS___Active_Safety_Technology_2362CED3.png


...
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Bože mili kaj so naredili s temi ceniki. Očitno je zdaj pri VW res posebej Lane Assist + DLA. In IQ Drive, ki vključuje tudi omenjen Traffic Jam assist. Še eno leto nazaj si kupil paket asistenc za jurja, pa si dobil kamero za vetrobranskim steklom in vse kar iz tega izhaja. Groza.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Zato pa ima MTL dovolj dela, da se lahko prezivi, ker je v bistvu vse ze vgrajeno... le taprave kljukice je treba postavit na pravih mestih v softveru :) ... In ce gres po uradni poti, to fajn placas, ce pa po neuradni, pa malo manj :D :D :D
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ma ne vem.

Kot kaže je IQ drive Lane Assist + BlindSpot monitor + par cukrčkov za cca 800€, Medtem ko bi bila posebej Lane Assist + Blindspot čez jurja.

Gledam Golfa.