Drugi avto, za po mestu, mali bencinar do 4-5k

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Si me zgleda narobe razumel. Meni se zdi 16k za Polota s 5. prestavami preveč denarja.
Število prestav pove samo to, koliko imaš dela s.prestavljanjem.
Imam avto vag koncerna s 6 prestavami. Pa ima pri 100kmh več obratov v 6 prestavi kot 2 druga avta iz vag koncerna s 5 petimi prestavami.
Al zakaj obožujes veliko prestav? Potem si kupi 8 ali 9 stopenjsko avtomatiko, se bolje električarja oziroma hibrida s cvt menjalnikom.
 
Mogoče je to miselnost iz starih yugo časov, ampak novodobni jajčki so v osnovi zasnovani z varnostjo v mislih. Pri nizkih hitrostih in prevračanju bo polo enako varen kot A6. Pri višjih hitrostih pa tudi v 7 seriji ne pričakovati čudežev. Mogoče boš pristal na vozičku namesto v krsti.

Mislim, da so celo v Fifth Gear delali primerjave med starim Volvotom in novejšim Renojem z 5 zvezdicami. Pa je Volvo potegnil krajšo. Podobno so Smarta zaleteli v betonsko ogrado. Voznik bi ostal cel, bi pa zaradi visoke hitrosti vseeno bile hude posledice.


takšno varnost je imel saab. Tam si bil pa res zihr, sam kaj ko jih ni več.....
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja cilo je pa 15, pa drugačnega niti ne dobiš več. Takrat lani v 7. mesecu ko sem naročeval je bil 1.33 clio samo v avtomatski varjanti. Cena 18 k EUR, ostalo je blo 1.0 5 prestav.. Mazda 2 je bla 1.5 90 KM z 5 prestav, danes vidim da jih ima 6. Je pa nekaj res, če voziš reionalke, boljše da ima 5. Se hebeš z teh 6. Samo šaltanje. Niti na troc bencincu ni OK, ravno tako na meganu dizlu.

Drži, Vse kar je več kot 5 prestav, naj bo AT ali pa vsaj močan TD, če ne je fitnes desanke zagotovljen.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Ker so 3,5 in R odšle v večna lovišča? :)
Ne ker se mu ne ljubi prestavljati. Tudi meni kdaj ne in jo iz tretje porinem kar v 6 (in obratno ).
Po kakšni ovinkasti hribovski cesti pa prav pride več prestav, oziroma vsaj približno prav ujeta prestavna razmerja.
Pri Fordu je recimo pri omejitvi 50 kmh 4. V nizkih obratih za pospeševanje ob koncu omejitve, tretja se pa dere v obratih za brez veze.
O tem da med drugo in tretjo prestavo manjka pa točno ena prestava (glede na ostala prestavna razmerja) sem pa že pisal.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
menjalnik je tako kratek, da enostavno ni fore, v 5 je 50 prek glave, vse ostalo pa 6. tam 234 je cist namenska (za breg, iskanje parkir placa pa te fore)... pac turbo, pa je precej omejeno območje uporabe.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Pol pa vztrajniki in turbine crkujejo k se vozite kot da imate kamion.
Nič od tega se nisem popravljal, obnavljal. Pa sva z mojo na TD 13 let, trenutno imata skupaj 600kkm. Moj ima 350, zadnjih 80 je mojih, je pa bilo pri dobrih 200 menjan vztrajnik in sklopka kar se mi zdi sprejemljiva kilometrina.
Od moje ima 250, vse nedotaknjeno, lastnika od 2008
 
  • Haha
Reactions: sandra

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Prejšnji lastnik. ;)
Srečnežev ki bi imeli 350 kkm s prvo sklopko in vztrajnikov najbrž ni veliko(izjema mac77) . Sploh če je večina vozenj hribovskih in ne neka AC kjer na 100km manjkrat prestaviš kot jaz na km.
Žena pa sedaj tura nekoč najin avto in ima 250kkm z neodortim motorjem in neodprtim menjalnikom. Midva (ona več) sva jih naredila 210kkm).recimo da imam malo filinga kdaj motor najlepše prede. Brez nekih opozoril za prestavljanje.
Ford beleži stil vožnje in to lahko pokaze na displayu. Ni mi problem doseci najboljšega stila, samo na AC ne smem iti preko nekih 110kmh približno