Drugi avto, za po mestu, mali bencinar do 4-5k

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Težko rečem, kaki so novi P 208. Stari P 206 je s 370.000 km šel od hiše kupcu, ki je imel "veze". Klicalo pa je v tistih nekaj urah preden je šel oglas dol, vsaj 20 ljudi.
Najslabši del je bila zadnja prema. Oziroma bi med 180.000 - 200.000 km moral lepo kupiti novo in ne verjeti, da to neke puše menjavajo in da to drži kaj dalj kot 50.000 km.
Po mojem so avti velikosti P208 povsem dovolj veliki za drugi avto pri hiši, razvoz otrok in obisk trgovine.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.770
2.652
113
Verjamem da se, ampak vseeno se mi zdi kar nevarno početje, v Sloveniji imamo javno dostopno bazo VIN številk avtomobilov, ki so registrirani (avtolog.si). Renaultu je torej čist trivialno ugotovit, da se določen avto vozi okrog brez plačevanja najemnine za baterijo (še prevožene kilometre vedo), lahko enostavno dajo nek blacklist tehničnim pregledom in se lahko samo slikaš. V še slabšem primeru te lahko tožijo za krajo/uporabo baterije.
Se strinjam da obstajajo določeni riziki, samo pomoje bi moral imeti Renault Francija bolje zadeve urejene in ne da se potem prodajajo vozila od lizing hiš v tujino z tujo baterijo. Po Sloveniji te verjetno ne bodo lovili, če je vozilo iz uvoza, sigurno pa obstaja riziko. V naslabšem primeu bi bil primoran plačati najem baterije ali samo barterijo. Vem pa za primere, ki se tako vozijo že dalj časa.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.978
9.094
113
39
MB
Kak pa lahko koncni uporabnik ve da ni kupil avta z lastnisko baterijo?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Najslabši del je bila zadnja prema. Oziroma bi med 180.000 - 200.000 km moral lepo kupiti novo in ne verjeti, da to neke puše menjavajo in da to drži kaj dalj kot 50.000 km.
Tole s premo ne drži, oz. drži (čeprav v tem primeru prema pač ne :cool: ) če je obnovo izvajal šalabajzer.
Za obnovo se dobi cel komplet za obe strani z osovino, ležaji in semeringi za cca. 100€
Sam sem na dveh Xsarah obnavljal, kjer je podobna prema (ne pa enaka) in je bilo obakrat bp.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

shift

Guru
20. jul 2007
9.748
2.033
113
za šankom
hja, drugi avto za o mestu pa ne poveš budgeta, tukaj je razlika ogormna? ali iščemo avto za 3k € ali za 6k€ ali za 12k € ,razlika je ogormna
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Jaz iščem avto, ki me bo stal 1500 eur letno z vsemi stroški (s prevoženimi 10k km), briga me ali sam nakup stane 3k eur ali 10k eur.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Jaz iščem avto, ki me bo stal 1500 eur letno z vsemi stroški (s prevoženimi 10k km), briga me ali sam nakup stane 3k eur ali 10k eur.
Upam si reči da tak avto ne obstaja seveda če "z vsemi stroški" upoštevaš tudi amortizacijo. Samo gorivo in registracija je Jurja+
Mogoče kaj starejšega od 12 let z nabavni ceno Jurja in manj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Touran je večji od tvojega karavana najbrž. Po dolžini sicer ne najbrž, ampak...
Pa malo rabljen tudi ni ravno 5 jurjev.
Za razvoz otrok in nabavo žemlje in salame v lokalni trgovini je vsak avto tipa polo, Corsa, Clio, i20 dovolj po vsej verjetnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Točno to hanzi. Zanimivo je ko danes baba reče da ga je fasala, vsi letijo na a net kupovat avtobus. Za marelo voziček, avtozic in plenice za v šoping in nazaj, pa tudi občasno 30 km kot je spraševalec napisal je segment clio, polo, itd. na vrh glave. Celo z segment manjšim se da brez problema (up, aygo, twingo, 107 itd).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
Točno to hanzi. Zanimivo je ko danes baba reče da ga je fasala, vsi letijo na a net kupovat avtobus. Za marelo voziček, avtozic in plenice za v šoping in nazaj, pa tudi občasno 30 km kot je spraševalec napisal je segment clio, polo, itd. na vrh glave. Celo z segment manjšim se da brez problema (up, aygo, twingo, 107 itd).
day to day drži.
mi je pa zanimivo kako "majhni" so karavani znotraj. torej že 2 klasi večja od polota? že če greš za čez vikend nekam si ko en čeh, poleti je pa truga must have.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Občasno vozim kadjarja. Ladja udobna ni kej. Ampak ga je sam nos. Spredi prostornost rang megana, zadaj prostornost megana berline (karavan ima mnogo več prostora za noge ker je 12 cm daljši v medosju), kuferan pa rang cliota (posebej 4x4 verzija). V glavnem fail. Je pa velik kup pleha, to pa ja.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
day to day drži.
mi je pa zanimivo kako "majhni" so karavani znotraj. torej že 2 klasi večja od polota? že če greš za čez vikend nekam si ko en čeh, poleti je pa truga must have.
Sej za drugi avto govorimo, ne prvi. Drugače imam pa doma čist novga polota. Zanimivo kolko ma zadeva placa v kabini. Najmanj kot G4 kot govorijo v testih. Kuferan ma malo mali ampak če podn odstaniš ga je kr nekaj. Komot prvi avto za 2. 1.0 95 KM 5 prestav, cena avta okol 16 jurjev, style oprema. Ima led, radar tempomat, brezžični car play, itd. Vse kar rabiš. Poraba od slabih 5 do dobrih 6, odvisno kam se voziš. Kljub 5 prestavam pri 130 cca 2800 obratov, tako da zadeva niti ni preglasna ( za primerjavo Troc 1.5 150 KM ima v 6. prestavi isto obratov). Moči dovolj (sekunda boljši pospešek kot megane dci 110) in 187 km končne (megane 190), tako malo primerjave z nekim družinskim vozom. Vse kaj je možno zavarovati na avtu me je koštalo 425 eur. Vglavnem dete z avtom prezadovoljno. Racionalna rešitev za 2 ali 2. avto pri bajti. Moti edino da nima avtomatskega preklopa dolge/kratke luči (tudi doplačat nisi mogel). Pride pa zdej face lift ki bo imel možnost tega in matrix led.

V glavnem vsi te avtki z leti rastejo. Proti recimo avtkom 20 let nazaj imajo opazno daljšo medosno in širši kolotek, tako da tudi po AC ga pri kakih 150 ne premetava. Odličen kompromis med mestno uporabnostjo in vozilcem z katerim se lahko tud 50 km po AC na šiht pelješ al pa občano na morje.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.878
1.328
113
V osnovi se strinjam, mene pač stisne, ko pomisliš, da je na drugi strani kakšen old skul terenec ali pa teli novodobni SUV-ji in te nasadi, ko pašteto. Jaz imam rajši več pleha. Ekonomika za takšno početje je pa v večini negativno, jasno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Se popolnoma strinjam. Seveda se je po Ac lepše z A6 peljat kot z polotom in varneje. Ampak verjetno more marsikateri slovenec nekje kompromis potegnt. In tak avtek je lahko dober kompromis. Dolgo smo razmišljali kaj vzeti za sina. Nekako smo prišli do tega polota. Klio je odpadel dokler ne bo facelift, da neumnosti porihtajo in smo se stegnili do polota, nekao je bla še mazda 2 v igri ampak je avto še manjši. Pač če bi mu vzel rabljeno premijo je to enostavno preveč za prvi avto. Kdo ga bo šraufal drugi kot jest. Hvala lepa. Poba gre jeseni na faks. Za prvi avto zanj pa deklico več kot preveč. Za drkarijo po LJ primerno da ni prevelik. 1x na teden ali 2 se bo pa tud v LJ na faks pripeljal teh 100 km po AC. Pa 1x ali 2x letno z deklico na morje, pa kak izlet itd. Pa garancija, poraba, gume. V glavnem vrh glave za 1. avto z minimalnimi stroški in voznimi lastnostmi podobnimi 1 rang večjega avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Davidoff

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Upam si reči da tak avto ne obstaja seveda če "z vsemi stroški" upoštevaš tudi amortizacijo. Samo gorivo in registracija je Jurja+
Mogoče kaj starejšega od 12 let z nabavni ceno Jurja in manj.

Tak avto obstaja, ampak moraš sprejeti določen riziko, ker kasko odpade.

Naprimer Smart ForFour (2018) za dobo 5 let
- nakupna cena 9000 € prodaš za 3.600 € (40% izgube) = 5400 €
- elektrika nočna tarifa 1,3 €/100 km * 50.000 km = 650 €
- zavarovanje 60 €/leto = 300 €
- sevis 100 €/leto = 500 €
- gume ~ 500 €
-------------
Skupaj 7.350 € ali 1.470 € na leto.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.962
5.155
113
Mogoče je to miselnost iz starih yugo časov, ampak novodobni jajčki so v osnovi zasnovani z varnostjo v mislih. Pri nizkih hitrostih in prevračanju bo polo enako varen kot A6. Pri višjih hitrostih pa tudi v 7 seriji ne pričakovati čudežev. Mogoče boš pristal na vozičku namesto v krsti.

Mislim, da so celo v Fifth Gear delali primerjave med starim Volvotom in novejšim Renojem z 5 zvezdicami. Pa je Volvo potegnil krajšo. Podobno so Smarta zaleteli v betonsko ogrado. Voznik bi ostal cel, bi pa zaradi visoke hitrosti vseeno bile hude posledice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map