DPF filter

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
To seveda ne drži.
Vsi sodobni avtomobili z ročnim menjalnikom imajo prikaz priporočene prestave in ko dela regeneracijo ti kar lepo pokaže na priporočeni prestavi, da prestavi eno nižje, da bodo vrtljaji ustrezni za regeneracijo ;).

Še glede divjanja in vrtljajev. Če verjamete ali ne, lahko vrtljaje nabijete tudi v drugi ali tretji prestavi do konca in tako ''zluftate'' motor in to celo vse v okviru zakonsko dovoljenih hitrosti. Ni treba tiščat v šesti 250 km/h --------) vsi vemo, da ima Alteraš avto s 300+KM.
PS: kljub temu, da je vsak Alteraši požrl vse znanje tega sveta, bom vseeno tole zapisal: to se dela Z OGRETIM MOTORJEM, ne mrzlim.


Če nima avtomobil vse pogojev za regeneracijo sploh ne bo začel.. količina soota, temperatura motorja, vsaj četrt tanka goriva...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Tole glede tanka sem ze slisal...ampak...ce se bom vedno vozil skoraj na rezervi, pod 1/4 tanka, se mi bo zabil dpf al kaj, ker ne bo kao nikol delalo regeneracije?
Sad, tega, glede priporocene prestave nisem vzel v obzir, ker jo nikol ne priporoca prav. Grem v klanec in mi pravi, da naj dam v 6...halo. Sem lepo zvozil v 5, ko sem imel na testu pugija 208 dizel...sicer sem za foro dal v 6, kot mi je priporocal....motor skoraj crknil...ampak, sedaj bomo vsi kupili Dacio Spring in bo zadeva resena :evil:
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.472
3.588
113
Tole glede tanka sem ze slisal...ampak...ce se bom vedno vozil skoraj na rezervi, pod 1/4 tanka, se mi bo zabil dpf al kaj, ker ne bo kao nikol delalo regeneracije?
Pri regeneraciji se temperatura celotnega motorja in vseh sklopov dvigne. Nafta maže celotni sistem pri dizlu. Bolj kot je topla, manj maže. Več kot je nafte v rezervarju, počasneje se ogreje. Če bi kdaj Alter mehaniki ležali pod avtom, bi videli hladilni sistem in cevi za nafto.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
Pozimi rabiš pa grelce ;)
Znancu se je zataknil EGR na passatu ( iz 'Celja" nekaj čez 200kkm), ga je dal sw "odpreti". Zdaj čakam da bo imel zabit DPF.
Na Fordu 2.0 v transitu imam občutek, da poraba nekoliko naraste ob regeneraciji. Nisem pa opazil da bi bil.na višjih obratih ali kaj drugega. Niti nimam nobenega drugega signala (ali pa ga ne opazim) da bi delal regeneracijo.
Kako ima Ford rešeno ne vem.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sem ze lezal pod avtom in celo vem, kje je hladilni sistem. Tocno na sredi avta, na desni strani spodaj privijacen..ce gledamo na grobo...nekje pod sovoznikovim sedezem, morda malce nazaj...
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: nemenabijat

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Torej, msenjur, vozis se s praznim tankom :zmaga:

hja, ce bi bilo samo to, bi bilo najlazje resljivo. zdej manj tankam, k je benz 10centov drazji...

se vedno mi je vprasanje, zakaj mi napise, da je dpf cleaning, in istocasno vrze v check engine. torej je pred tem ze poskusal naredit regeneracijo, in potem tazadnjic dela regenracijo, mi javi in vrze v check engine. ampak check engine ne izgine, ce avto ugasnem in ponovno prizgem. treba ga je prikljucit na osb.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
če veš kako deluje dpf, potem veš da saja mora skozi steno v drugo komoro, kjer jo izpiha. zabitost dpf se pojavi, ko je saja prevelika in ne more skozi steno, sajo zmanjša pa regeneracija.

No ti očitno ne veš kako deluje. Saje ne izpiha. Saje se nabirajo, ko se jih nabere preveč jih skuri pri regeneraciji in v filtru ostane pepel. Filter ima neko določeno življensko dobo. To je dokler se ne nabere tolko pepela, da ga zabije dokončno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
lahko mi pa po kmecko razlozis, bom mogoce zastopil.

Ne boš zastopil, brezveze, smo ti že razložili mnogo krat. Skratka na forumu ne boš rešil ničesar, pelji avto k človeku ki ve kaj dela in ti bo naredil kar mora narediti. Meni je npr. crknil tlačni senzor za nekaj 10€ in mi je prenehalo delati regeneracije, vklapljala se je isto kot pri tebi lučka za motor pa je kr zabilo filter. Stvar se je zamenjala, takoj prešel v regeneracijo in zdaj funkcionira. Torej lahko je vsaj 10 dejavnikov zakaj tebi ne regenerira/zregenerira ampak tukaj ne boš dobil enovitega točnega odgovora. K mojstru in je to to.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Torej ima najbolje rešeno Renault s 5 sobo, tle ni nobene pritožbe. La švabi in psa derivati.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Ma saj ima po eni strani prav. Tam na tehničnem mi gledajo avto in izpušne pline na drugi strani pa verjetno še nobeden ni padel, ko je dpf/egr odstranil. Ne vidim smisla, da potem kaj takega izvajajo. Če nimaš dnarja, da avto popraviš pol si kupi šajskolo.

Se pa tudi s tabo strinjam. Vedno se nasmejim naslovu teme Okolju prijazni avtomobili. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Izy, jonny77 in sad

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ce pa mene, bi pa vse DPF subvencioniral, da jih folk ne bi ven metal. in vse ostale EKO dodatke ki ne sluzijo nicemu drugemu, kot k cistemu zraku. ampak drzava se zaveda, da ti sistemi se niso dostudirani, zato ne tezijo s tem... me prav zanima kako je tujini s temi filtri in njihovo obnovo/zamenjavo.

pa tud za reciklazo baterij bi bilo fajn dolocit kako tocno se bo izvajalo.

sicer pa kot ze nekajkrat receno... mi se kle trudimo biti neki eko, po drugi strani kamioni, vlaki, stroji dimijo na polno. grem stavit da ena vlakovna dizalica, ki gre 1x v klanc kle mim nas spusti tok svinjarije ven kot jest v 5 letih s svojim 2.0 mlinckom.