DPF filter

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
A ni to s 5to dizo odvisno od znamke in sistema?

Eni avti samo sprovedejo "post-vbrizge" rednih šob...

Eni pucajo z tekočino itd...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
Predvsem so te zadeve tam zato, da ni se vec raznih rakavih obolenj, ker nitrooksidi in pm delci so hudiceva stvar za zdravje, sploh ce so skoncetrirani v mestih.

ja to cist verjamem, ampak nekaj vsiljsvat kar ni prakticno je neumnost. kot sem ze rekel, seveda imamo vsi radi cist zrak, ampak ko je en filter skoraj najdrazji rezervni kos avta je cisto logicno, da bo folk iskal bliznjice. kje je logika? ce drzava vse razne eko zadeve subvencionira, bi lahko tudi ta filter, ki dejansko nekaj priporome k bolj cistemu zraku. si ne predstavljam ko bo avto enkrat star 10 let, vreden cca 4k, filter pa 1500€... valda jih bojo vsi ven metal.

ampak to je druga debata... bomo drugic.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.454
3.554
113
Ja, samo more biti material preračunan na te povišane stopinje, da mu je kos. Danes se vse računa na minimum, samo, da se prišpara kakšen gram materiala. Načeloma ni težav, vsaj na kratki rok ne. ;)
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
mater...

pa sem spet na zacetku...

imam 3 opcije

odstranitev (mal me skrbi tujina, k kr gledajo to)
ciscenje (ni resitev problema, le zavlece ga)
zamenjava (drago)

ampak, karkoli naredim se bojo spet pojavile tezave, ce ne resim tezave z regeracijo.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
odstranis in das tisti filter nekam v kot v slucaju, da bo stvar del testiranj na tp. Tako ti ga vsaj ni treba kupit, ampak ga das takrat supcat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
no, ta tud ni slaba moznost...

ampak skrbi me tujina... nocem, da me zaprejo na poti na dopust...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Mater ti pa imaš res probleme. Ni pomembno, opcija 1 2 3 4 5 6, pač ubereš tisto opcijo ki bo zate najcenejša, trajna in nesporna. Jaz bi na tvojem mestu dpf dal dol, ga poslal obnoviti (včasih je to delal Strajnar) in je to to.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
ja tudi sever. juzno me ne skrbi...

Mater ti pa imaš res probleme. Ni pomembno, opcija 1 2 3 4 5 6, pač ubereš tisto opcijo ki bo zate najcenejša, trajna in nesporna. Jaz bi na tvojem mestu dpf dal dol, ga poslal obnoviti (včasih je to delal Strajnar) in je to to.

ok, in to pocnem vsakih 10k al kolikor hitro se bo zapacal...

jvalda me nervira, kupim avto pa se moram s tem ukvarjat. k da se mi da.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.519
950
113
Vsakih 10k? Ok... sem mislil da si bolj pameten.
Kakor tole berem...DPF filter ni samo "satje" na Auspuhu....Je najmanj še vsaj 1 senzor diferenčnega tlaka (meri zamašenost) in temperaturna sonda, ki je tudi ena od pogojev za regeneracijo DPF...

Glede na to, da je sam Filter nič drugega kot kovinsko satovje, vkolikor ni prežgan, niti ne more biti pokvarjen...Torej..Treba ga je najprej očistiti saj in morebitnih negorljivih ostankov.

Predlagam, da se predno začnete razmišljat od zamenjavi filtra preverte še delovanje njegovih senzorjev, ki pobirajo podatke in na podlagi teh sprožijo regeneracijo....
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Glede na to, da je sam Filter nič drugega kot kovinsko satovje,

kovinsko satovje??? kako pa potem saja preide skozi steno? če veš kako deluje dpf, potem veš da saja mora skozi steno v drugo komoro, kjer jo izpiha. zabitost dpf se pojavi, ko je saja prevelika in ne more skozi steno, sajo zmanjša pa regeneracija.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
Ej, tole je Alter in tukaj se menjajo gume s feltnami, če na kateri slučajmo spusti ventilček. :)
Ubistvu je pa tkole.....

Če mu kot končno posledico maši DPF........je lahko sama starost DPFja še najmanjši problem...

Kolega je kupil 1.6 CDTi......službeni...znana zgodovina....relacije 99% (potnik)....vozil ga je en drug sodelavec.

No in sranje na sranje.......lučka motorja zasilni programi itd. Ko so začel kopat po problemu......se je izkazalo da je bil potnik prenežen pri vožnji.....

Posledično je moral podirat pol motorja ker je imel ZAKOKSANO vse od EGR na gor in na dol v motor.....ker ga potnik ni znal nikol pritisnit na relaciji.....ampak kot končna posledica se je pa mašil DPF....ker motor sploh ni mogu več dihat ker so ble vse cevi polne saj (kot da bi oglje za roštilj vn praskal)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad