Danes s slovenskega spleta, perfektna analiza:
Od turističnega booma v prestolnici imajo največ mafijski lastniki lokalov, nekaj posvečenih pajdaških gostincev, hotelirski tajkun in sobodajalci, ki oddajajo na črno.
Vsi razen slednjih svoje zaposlene mizerno plačujejo za garaško delo, ki ga opravljajo. Potem pa svoje poslovanje še uspešno "davčno zoptimizirajo".
Ostali od turizma dobijo drobtinice. Prebivalci sami pa še najbolj nasrkajo zaradi dviga cen storitev, višjih najemnin, bolj zasedenih parkirišč itd.
Glede na hvalo, kako zelena in trajnostna je ta prestolnica in ta država, je naša turistična strategija precej banalna in neposrečena, povsem na prvo žogo in prav nič trajnostna, butična, petzvezdična in ne vam kakšne buče nam vse prodajajo. Še vedno se na veliko masovni turizem fura. Tako v Sloveniji kot v Ljubljani.
Za kaj več bi se bilo treba na vseh ravneh, javnih in zasebnih, precej bolj potruditi. Konkurence je pa že v sami regiji precej, globalno pa sploh.
Žal Slovenija in Ljubljana slovita med turisti kot destinaciji, kjer za malo denarja dobiš zelo veliko, zelo dobre kvalitete.
Kar samo kaže na to, da ne znamo dobrih zadev ustrezno tržiti in zaračunati.
Dobro za tuje turiste, slabo za domače ponudnike, njihove zaposlene, občinsko in državno blagajno, lokalne prebivalce. Pač, še vedno neprepoznan in slab brand imamo in ga zato ne moremo dobro zaračunati.
Naj pokukajo npr v Istro, v Rovinj: kako jim je uspelo iz destinacije narediti petično destinacijo z drago ponudbo. Od Istarske turistićke zajednice bi se slovenski turistični strokovnjaki lahko marsikaj naučili. Tako pa nekaj po svoje mutijo in bluzijo.
Te gospe na STO, TL, MG pa sploh. Ni čudno, da vsakič, ko odprejo usta, Batagelj zavija z očmi, se hahlja in jim jasno pove, da blodijo in traparije govorijo in da ne vedo, kaj sploh delajo.
Naše "strokovnjakinje"...