Nimam glih top ekrana zdele, ampak, se mi zdi, da bi situacijo lahko predvideval od daleč in že prej zmanjšal,... šesti čut dobrih voznikov, da vse možne situacije v naprej preštudirajo?
Nimam glih top ekrana zdele, ampak, se mi zdi, da bi situacijo lahko predvideval od daleč in že prej zmanjšal,... šesti čut dobrih voznikov, da vse možne situacije v naprej preštudirajo?
Jo je predvidel cisto OK. Sicer pa tezko kaj vec naredis pri 280Nimam glih top ekrana zdele, ampak, se mi zdi, da bi situacijo lahko predvideval od daleč in že prej zmanjšal,... šesti čut dobrih voznikov, da vse možne situacije v naprej preštudirajo?
Predvsem se vozniku vidi, da se ni še nikoli peljal po SLO AC. Kar se je njemu pripetilo je čisto normalno.Nimam glih top ekrana zdele, ampak, se mi zdi, da bi situacijo lahko predvideval od daleč in že prej zmanjšal,... šesti čut dobrih voznikov, da vse možne situacije v naprej preštudirajo?
Naj me, če to ni res prosim kdo popravi, ampak kakor mi je nekoč pred leti razlagal en Nemec ob nesrečah na njihovih AC pri hitrosti nad 130 km/h - verjetno, če si sam kriv - kasko zavarovanje škode naj nebi krilo.
Niti si ne predstavljam, kako naj bi se v praksi to sploh dokazovalo.
Tale je pa sploh bumbar. Namesto, da bi takoj zaviral, si je vzel čas za blendat ...temu pa ni ratal
Se strinjam. Ampak ti ne veš da avto, ki ga vidiš v vzratnem ogledalu pelje 300kmh. Ko se je odločil za prehitevanje je bil avto 200metrov zadaj. Tisti ki vozi in naprej gleda lahko bistveno bolje oceni.Točno tako je.
Ni omejitev.
In tudi pri 130 kmh omejitvi nimaš pravice menjavati pas da ne preveriš.
Krivda v tem primeru je sigurno deljena. Vedno so nas učili: kriv je tisti ki te odzadaj nabije.Ne drži.
da ne bo pomote, teh 280 v teh razmerah ne kaže na prav visok IQ voznika, ampak vseeno je krivda povsem na strani bumbarja, ki je zapljel na levi pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.
Se strinjam. Ampak ti ne veš da avto, ki ga vidiš v vzratnem ogledalu pelje 300kmh. Ko se je odločil za prehitevanje je bil avto 200metrov zadaj. Tisti ki vozi in naprej gleda lahko bistveno bolje oceni.
Krivda v tem primeru je sigurno deljena. Vedno so nas učili: kriv je tisti ki te odzadaj nabije.
A nima uber BMW full radar, ki zazna vse to?
Blendanje ne kvari povprečja, zaviranje pač
Edini možen temelj tukaj bi bila gostota prometa, ampak to se težko uporabi, če voziš po relativno praznem skrajno levem pasu. V Švabiji je (kot do neke mere tudi pri nas) namen AC portalov, da zmanjšajo omejitev hitrosti, če je prometa preveč. V tem primeru ali takšnih portalov na tem delu še ni ali pa pač niso zmanjšali omejitve hitrosti. (Če gre verjeti navedbi voznika, da omejitve takrat na tistem odseku ni bilo.)ne vem kako je v nemčiji, ampak pri nas velja tudi tole:
Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
300€ + 3 pike
Kako ne veš? NIKOLI se ne gre prehitevat na podlagi enega kratkega pogleda v vzvratno ogledalo. Če nimaš sposobnosti stalnega opazovanja dogajanja okrog sebe, moraš vsaj 2x pogledat v vzvratno ogledalo, da lahko oceniš hitrost zadaj vozečih, preden greš prehitevat. Ali pa en daljši pogled. Ne moreš skočit ven pred nekoga. In ja, meni je 15 let nazaj na praktično prazni avtocesti od zadaj priletel izstrelek konkretno čez omejitev, k sreči sem ga zadnji trenutek opazil in uspel zabremzat in se spokat na vozni pas, sicer ne vem, kako bi se končalo. Tukaj bi bila po zakonu verjetno oba kriva, ker je šel zagotovo čez 200km/h na 130km/h omejitve, ampak zame sem bil dejansko jaz kriv in to je bila lekcija za celo življenje. Sedaj tudi na prazni avtocesti vzdržujem občutek 360, kaj se dogaja. To kar je pa tisti v Mazdi naredil je pa skoraj na nivoju samomora. Bedak.Se strinjam. Ampak ti ne veš da avto, ki ga vidiš v vzratnem ogledalu pelje 300kmh. Ko se je odločil za prehitevanje je bil avto 200metrov zadaj. Tisti ki vozi in naprej gleda lahko bistveno bolje oceni.
Se strinjam, ampak eno zadevo bi dopolnil. Pri naletih od zadaj običajno bistveno slabšo potegnejo tisti spredaj, sploh še, če kdo sedi na zadnjih sedežih. Sodobni avtomobil so konkretno bolje varnostno zasnovani spredaj, poleg tega tistega spredaj običajno vrže v neko x smer.Ja, pač tako je če si dinamik in ne upoštevaš načela defenzivne vožnje.
Na koncu imaš razbit avto ali pa celo predčasno pristaneš pri angelčkih. Nima potem veze, koliko si imel prav ali narobe.
Pričakovat moraš napake drugih in ko vidiš, da jih nese na tvoj pas namesto blendat pač zavirat, ker ne veš kaj se dogaja z njimi. Lahko je nekdo nepazljiv, drka po telefonu ali pa mu je slabo, v vsakem slučaju - blendanje ne naredi nič.