Dobre zavore

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Nimam glih top ekrana zdele, ampak, se mi zdi, da bi situacijo lahko predvideval od daleč in že prej zmanjšal,... šesti čut dobrih voznikov, da vse možne situacije v naprej preštudirajo?
Jo je predvidel cisto OK. Sicer pa tezko kaj vec naredis pri 280

sem bil pred leti sopotnik v podobni situaciji. Sicer je bilo samo 260, vrinil se je pa Smart. Potem mi je bilo kaj hitro jasno, zakaj so gospodje menjevali 1x letno komplet zavore.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Tud dober da se ustavi na prehitevalnem...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Naj me, če to ni res prosim kdo popravi, ampak kakor mi je nekoč pred leti razlagal en Nemec ob nesrečah na njihovih AC pri hitrosti nad 130 km/h - verjetno, če si sam kriv - kasko zavarovanje škode naj nebi krilo.
Niti si ne predstavljam, kako naj bi se v praksi to sploh dokazovalo:sprasujemse:.

Ne drži.
da ne bo pomote, teh 280 v teh razmerah ne kaže na prav visok IQ voznika, ampak vseeno je krivda povsem na strani bumbarja, ki je zapljel na levi pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
167
72
28
Točno tako je.
Ni omejitev.

In tudi pri 130 kmh omejitvi nimaš pravice menjavati pas da ne preveriš.
Se strinjam. Ampak ti ne veš da avto, ki ga vidiš v vzratnem ogledalu pelje 300kmh. Ko se je odločil za prehitevanje je bil avto 200metrov zadaj. Tisti ki vozi in naprej gleda lahko bistveno bolje oceni.
Ne drži.
da ne bo pomote, teh 280 v teh razmerah ne kaže na prav visok IQ voznika, ampak vseeno je krivda povsem na strani bumbarja, ki je zapljel na levi pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.
Krivda v tem primeru je sigurno deljena. Vedno so nas učili: kriv je tisti ki te odzadaj nabije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Se strinjam. Ampak ti ne veš da avto, ki ga vidiš v vzratnem ogledalu pelje 300kmh. Ko se je odločil za prehitevanje je bil avto 200metrov zadaj. Tisti ki vozi in naprej gleda lahko bistveno bolje oceni.

Krivda v tem primeru je sigurno deljena. Vedno so nas učili: kriv je tisti ki te odzadaj nabije.

Tole popolnoma narobe. V tem primeru je kriv tisti, ki je nepozorno zamenjal prometni pas.

(V tem primeru ne gre za to, da bi se nekdo zaletel v rit drugemu, ker je ta npr. zaviral!!! (Treba bo še enkrat v AŠ, pardon po novem ŠV...))

In ja, če voznik ni prepričan, da lahko to varno stori (pred menjavo voznega pasu mora dovolj dolgo opazovati promet na sosednjem pasu, da je prepričan, da lahko to varno stori), mora počakati, da bo sosednji pas - prazen.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Good one. Tiste, ki jo kaže števec. Tako kot se na jap. avtih tempomat ne da vključiti dokler se avto ne pelje vsaj 40, po števcu.

(Kako zelo penasti smo ob tem Evropejci, ki smo že izumili cone 30, si seveda ne znajo predstavljati. :valjamse: :cheer:)
 

DOMEK

Fizikalc
11. dec 2013
629
56
28
Krivda v tem primeru je sigurno deljena. Vedno so nas učili: kriv je tisti ki te odzadaj nabije.

To NI res!!!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Blendanje ne kvari povprečja, zaviranje pač

Ja, pač tako je če si dinamik in ne upoštevaš načela defenzivne vožnje.
Na koncu imaš razbit avto ali pa celo predčasno pristaneš pri angelčkih. Nima potem veze, koliko si imel prav ali narobe.
Pričakovat moraš napake drugih in ko vidiš, da jih nese na tvoj pas namesto blendat pač zavirat, ker ne veš kaj se dogaja z njimi. Lahko je nekdo nepazljiv, drka po telefonu ali pa mu je slabo, v vsakem slučaju - blendanje ne naredi nič.
 
Nazadnje urejeno:

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
ne vem kako je v nemčiji, ampak pri nas velja tudi tole:

Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

300€ + 3 pike
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
ne vem kako je v nemčiji, ampak pri nas velja tudi tole:

Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

300€ + 3 pike
Edini možen temelj tukaj bi bila gostota prometa, ampak to se težko uporabi, če voziš po relativno praznem skrajno levem pasu. V Švabiji je (kot do neke mere tudi pri nas) namen AC portalov, da zmanjšajo omejitev hitrosti, če je prometa preveč. V tem primeru ali takšnih portalov na tem delu še ni ali pa pač niso zmanjšali omejitve hitrosti. (Če gre verjeti navedbi voznika, da omejitve takrat na tistem odseku ni bilo.)

Če voziš v Švabiji na odseku kjer ni omejitve, pričakuješ tudi švabsko ŠV, ki naj bi voznike naučila, kdaj in kako se menja vozni pas.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
hja, po relativno praznem skrajno levem pasu nimaš kej vozit
tm lahko samo prehitevaš :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Se strinjam. Ampak ti ne veš da avto, ki ga vidiš v vzratnem ogledalu pelje 300kmh. Ko se je odločil za prehitevanje je bil avto 200metrov zadaj. Tisti ki vozi in naprej gleda lahko bistveno bolje oceni.
Kako ne veš? NIKOLI se ne gre prehitevat na podlagi enega kratkega pogleda v vzvratno ogledalo. Če nimaš sposobnosti stalnega opazovanja dogajanja okrog sebe, moraš vsaj 2x pogledat v vzvratno ogledalo, da lahko oceniš hitrost zadaj vozečih, preden greš prehitevat. Ali pa en daljši pogled. Ne moreš skočit ven pred nekoga. In ja, meni je 15 let nazaj na praktično prazni avtocesti od zadaj priletel izstrelek konkretno čez omejitev, k sreči sem ga zadnji trenutek opazil in uspel zabremzat in se spokat na vozni pas, sicer ne vem, kako bi se končalo. Tukaj bi bila po zakonu verjetno oba kriva, ker je šel zagotovo čez 200km/h na 130km/h omejitve, ampak zame sem bil dejansko jaz kriv in to je bila lekcija za celo življenje. Sedaj tudi na prazni avtocesti vzdržujem občutek 360, kaj se dogaja. To kar je pa tisti v Mazdi naredil je pa skoraj na nivoju samomora. Bedak.
Ja, pač tako je če si dinamik in ne upoštevaš načela defenzivne vožnje.
Na koncu imaš razbit avto ali pa celo predčasno pristaneš pri angelčkih. Nima potem veze, koliko si imel prav ali narobe.
Pričakovat moraš napake drugih in ko vidiš, da jih nese na tvoj pas namesto blendat pač zavirat, ker ne veš kaj se dogaja z njimi. Lahko je nekdo nepazljiv, drka po telefonu ali pa mu je slabo, v vsakem slučaju - blendanje ne naredi nič.
Se strinjam, ampak eno zadevo bi dopolnil. Pri naletih od zadaj običajno bistveno slabšo potegnejo tisti spredaj, sploh še, če kdo sedi na zadnjih sedežih. Sodobni avtomobil so konkretno bolje varnostno zasnovani spredaj, poleg tega tistega spredaj običajno vrže v neko x smer.