Ne vem sicer kdo si je ime zmislil za to reč. Mene tista plastika na vratih še najbolj spominja na ananas
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Najbolj neumen start stop sem doživel pri testnemu Citroen Cactusu avtomatic ,ki ti izklop mašino že pri 7km/h ,ko naprimer nekam prav počasi zavijaš ali pa spuščaš pešce pa se avto še premika .Lahko se samo popolnoma izklopi ,da bi imel pa možnost ,da se deluje pri 0km/h pa ne...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Seveda obstaja. Žal se kot vedno ustavi pri denarjuCitat:
Uporabnik boc pravi:
To je metoda za VAG vozila kjer se S&S sistem trajno izklopi (se spremeni robni pogoj: temperatura izklopa s -50 na +50).
A obstaja se kakšen drugi način izklopa za VAG avtomobile?
Recimo, da si zapolni zadnje stanje tipke, oz. da je privzeto izklopljen, a se ga da s tipko aktivirati.
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Na VAG u se da preko računalnika to izklopit tudi trajno. MTL to celo prodaja kot storitev, sem našel na youtubu. Res ne verjamem da bi tole lahko imelo vpliv na garancijo. Konec koncev bi lahko prišel v uradni servis zahteval da ti izklopijo, ter pač plačal tisti priklop na računalnik.
Navodila za Golf VII:
http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?20132-Disable-the-STOP-START-system-on-Mk7-Golf-s.
http://shop.stemei.de/de/start-stopp-automatik-memory-modul-ssam-modul-vw-audi-seat-skoda
Sem imel kar nekaj povpraševanje po tej zadevi in vsi bi to imeli za drobiž. Ko jim poveš za ceno, pa nikjer več nobenega.
Še moje osebno mnenje: SS sistem na VAG-u deluje dobro (ne odlično) v povezavi z ročnim menjalnikom. Edina težava tukaj lahko nastane to, kar je omenjeno v zgornjem linku: da ga tiščiš do polnega, potem pa se ustaviš na semaforju in ti SS ugasne motor. Vsekakor slaba popotnica za žarečo turbino. V povezavi z DSG menjalnikom je pa zgodba drugačna, tam pa zna SS zelo neprijetno presenetit. In večinoma želijo potem lastniki zadevo trajno izključiti, kar seveda ni težava.
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Najbolj neumen start stop sem doživel pri testnemu Citroen Cactusu avtomatic ,ki ti izklop mašino že pri 7km/h ,ko naprimer nekam prav počasi zavijaš ali pa spuščaš pešce pa se avto še premika .Lahko se samo popolnoma izklopi ,da bi imel pa možnost ,da se deluje pri 0km/h pa ne...
Pri jadranju je motor dostikrat prižgan ... Ampak se v obeh primerih pozna.Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Temu se reče po novem jadranje in pomaga 0,025% pri porabi
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Je kje strokovna primerjava življenjske dobe AKU v vozilih z ali brez StartStop?
Hvala za feedback, bom to preveril.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Po tem, ko sva govorila o tem problemu, sem bil na stavr pozoren še pri dveh VWjih z DSG. In v bistvu ni probme. Ker moraš na brezmo pritisnit kar precej, da ugasne, lahko v križišču mirno ustaviš in stojiš s prižganim motorjem, le prevel ne smeš na zavoro pritisnit. Verjetno sem ravno zato na to čisto pozabil, človek se hitro navadi.
Pa kolikor se spomnim, VAG ni edini, pri katerem je tako.
Saj sistem dela dobro, problem je v tem, da predobro. In sicer prideš v križišče noter, ko zavijaš levo in ti ugasne motor, ti pa ravno hotel potegnit. Nasproti pa avto.Citat:
Uporabnik Matko pravi:
če imaš asistenco: zavoro stisneš, da se zaustaviš in takoj spustiš, tako se SS ne vklopi
Če držiš zavoro in se SS vklopi, prestaviš v "N" spustiš zavoro in motor ostane ugasnjen, dokler zopet ne stisneš zavore.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.
Meni je pa ravno sistem od PSA-ja izredno všeč, ker ti že prej izključi motor. Prvič, ko sem to doživel, me je skoraj panika malo zagrabila, potem je pa takoj prišlo v kri. Khm, teh mejnih primerov pa sam nisem doživel (res pa, da nisem prevozil ne vem koliko km), tako da bom to vzel na znanje, ker to pa zna biti res rahlo tečno.Citat:
Uporabnik paci pravi:
Najbolj neumen start stop sem doživel pri testnemu Citroen Cactusu avtomatic ,ki ti izklop mašino že pri 7km/h ,ko naprimer nekam prav počasi zavijaš ali pa spuščaš pešce pa se avto še premika .Lahko se samo popolnoma izklopi ,da bi imel pa možnost ,da se deluje pri 0km/h pa ne...
Volan normalno deluje, ravno tako tudi zavora. Pri zavori se mi zdi, da je tako, da če večkrat pritisneš in pritisk pade, potem se motor nazaj zažene.Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Volan otrdi takoj ali je tistih nekaj sekund še OK?