Dizli & start/stop

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne vem sicer kdo si je ime zmislil za to reč. Mene tista plastika na vratih še najbolj spominja na ananas
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Najbolj neumen start stop sem doživel pri testnemu Citroen Cactusu avtomatic ,ki ti izklop mašino že pri 7km/h ,ko naprimer nekam prav počasi zavijaš ali pa spuščaš pešce pa se avto še premika .Lahko se samo popolnoma izklopi ,da bi imel pa možnost ,da se deluje pri 0km/h pa ne...

sedaj bodo začel tekmovat, kdo bo pri višji hitrosti ugasnil avto
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik boc pravi:
To je metoda za VAG vozila kjer se S&S sistem trajno izklopi (se spremeni robni pogoj: temperatura izklopa s -50 na +50).
A obstaja se kakšen drugi način izklopa za VAG avtomobile?
Recimo, da si zapolni zadnje stanje tipke, oz. da je privzeto izklopljen, a se ga da s tipko aktivirati.

Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Na VAG u se da preko računalnika to izklopit tudi trajno. MTL to celo prodaja kot storitev, sem našel na youtubu. Res ne verjamem da bi tole lahko imelo vpliv na garancijo. Konec koncev bi lahko prišel v uradni servis zahteval da ti izklopijo, ter pač plačal tisti priklop na računalnik.
Navodila za Golf VII:
http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?20132-Disable-the-STOP-START-system-on-Mk7-Golf-s
Seveda obstaja. Žal se kot vedno ustavi pri denarju
evil.gif
.
http://shop.stemei.de/de/start-stopp-automatik-memory-modul-ssam-modul-vw-audi-seat-skoda
Sem imel kar nekaj povpraševanje po tej zadevi in vsi bi to imeli za drobiž. Ko jim poveš za ceno, pa nikjer več nobenega
tongue-1.gif
.

Še moje osebno mnenje: SS sistem na VAG-u deluje dobro (ne odlično) v povezavi z ročnim menjalnikom. Edina težava tukaj lahko nastane to, kar je omenjeno v zgornjem linku: da ga tiščiš do polnega, potem pa se ustaviš na semaforju in ti SS ugasne motor. Vsekakor slaba popotnica za žarečo turbino. V povezavi z DSG menjalnikom je pa zgodba drugačna, tam pa zna SS zelo neprijetno presenetit. In večinoma želijo potem lastniki zadevo trajno izključiti, kar seveda ni težava.

Po tem, ko sva govorila o tem problemu, sem bil na stavr pozoren še pri dveh VWjih z DSG. In v bistvu ni probme. Ker moraš na brezmo pritisnit kar precej, da ugasne, lahko v križišču mirno ustaviš in stojiš s prižganim motorjem, le prevel ne smeš na zavoro pritisnit. Verjetno sem ravno zato na to čisto pozabil, človek se hitro navadi.
Pa kolikor se spomnim, VAG ni edini, pri katerem je tako.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Najbolj neumen start stop sem doživel pri testnemu Citroen Cactusu avtomatic ,ki ti izklop mašino že pri 7km/h ,ko naprimer nekam prav počasi zavijaš ali pa spuščaš pešce pa se avto še premika .Lahko se samo popolnoma izklopi ,da bi imel pa možnost ,da se deluje pri 0km/h pa ne...

Citreon ni edina znamka s takim delovanjem S&S. Celo vedno več jih je.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Novi mini - sicer ni bil diesel - 1.5 3 cyl turbo. SS sicer deluje zanesljivo, vendar je tudi mene motilo, da se je ugašal že pri cca. 5km/h.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Je kje strokovna primerjava življenjske dobe AKU v vozilih z ali brez StartStop?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Je kje strokovna primerjava življenjske dobe AKU v vozilih z ali brez StartStop?

pa daj saj ne moreš bit tako pikolovski. AKU crkne tam nekje po 5 letih. Je pa pri SS ponavadi večje amperaže in je posledično dražji. To pa je tudi vse kar je dražje in problematično.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
eh preveč komplicirate eni tukaj glede avtov. Če se tako bojiš za vztrajnik pač izklopiš SS pa je problem rešen. Avto je za uporabo ne pa za malikovanje. Pri uporabi pa se rabi vse.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Jaz se za vztrajnik ne bojim, imam stara jajca in enomasnega. Samo pomisleki so, koliko je SS sistem kao "eko", če je potreben večji accu, pa trpežnejši štarter, .....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Po tem, ko sva govorila o tem problemu, sem bil na stavr pozoren še pri dveh VWjih z DSG. In v bistvu ni probme. Ker moraš na brezmo pritisnit kar precej, da ugasne, lahko v križišču mirno ustaviš in stojiš s prižganim motorjem, le prevel ne smeš na zavoro pritisnit. Verjetno sem ravno zato na to čisto pozabil, človek se hitro navadi.
Pa kolikor se spomnim, VAG ni edini, pri katerem je tako.
Hvala za feedback, bom to preveril.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
če imaš asistenco: zavoro stisneš, da se zaustaviš in takoj spustiš, tako se SS ne vklopi

Če držiš zavoro in se SS vklopi, prestaviš v "N" spustiš zavoro in motor ostane ugasnjen, dokler zopet ne stisneš zavore.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
če imaš asistenco: zavoro stisneš, da se zaustaviš in takoj spustiš, tako se SS ne vklopi

Če držiš zavoro in se SS vklopi, prestaviš v "N" spustiš zavoro in motor ostane ugasnjen, dokler zopet ne stisneš zavore.
Saj sistem dela dobro, problem je v tem, da predobro. In sicer prideš v križišče noter, ko zavijaš levo in ti ugasne motor, ti pa ravno hotel potegnit. Nasproti pa avto.
evil.gif

Kot že omenjeno nisem razumel, zakaj je toliko strank z DSGjem prišlo k meni samo zaradi izključitve tega, dokler nisem sam doživel tega.
grin1.gif

Pri ročnem menjalniku pa ni problema, ker v križišču itak ne stopiš s sklopke, do tega pride zgolj pri DSG-ju.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.

Enako je tudi pri Mazdi z avtomatskim menjalnikom... Ce bolj narahlo pritisnem za predal zavore, se i-stop ne aktivira...


To celo pise v prirocniku ...

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_OM.pdf_%28SECURED%29-20150208-205514.png
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Najbolj neumen start stop sem doživel pri testnemu Citroen Cactusu avtomatic ,ki ti izklop mašino že pri 7km/h ,ko naprimer nekam prav počasi zavijaš ali pa spuščaš pešce pa se avto še premika .Lahko se samo popolnoma izklopi ,da bi imel pa možnost ,da se deluje pri 0km/h pa ne...
Meni je pa ravno sistem od PSA-ja izredno všeč, ker ti že prej izključi motor. Prvič, ko sem to doživel, me je skoraj panika malo zagrabila, potem je pa takoj prišlo v kri. Khm, teh mejnih primerov pa sam nisem doživel (res pa, da nisem prevozil ne vem koliko km), tako da bom to vzel na znanje, ker to pa zna biti res rahlo tečno.
grin1.gif
.
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Volan otrdi takoj ali je tistih nekaj sekund še OK?
Volan normalno deluje, ravno tako tudi zavora. Pri zavori se mi zdi, da je tako, da če večkrat pritisneš in pritisk pade, potem se motor nazaj zažene.