Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Jaz se za vztrajnik ne bojim, imam stara jajca in enomasnega. Samo pomisleki so, koliko je SS sistem kao "eko", če je potreben večji accu, pa trpežnejši štarter, .....
Ne vem kako eni berete, to sem vam napisal že pred dnevi.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Po tem, ko sva govorila o tem problemu, sem bil na stavr pozoren še pri dveh VWjih z DSG. In v bistvu ni probme. Ker moraš na brezmo pritisnit kar precej, da ugasne, lahko v križišču mirno ustaviš in stojiš s prižganim motorjem, le prevel ne smeš na zavoro pritisnit. Verjetno sem ravno zato na to čisto pozabil, človek se hitro navadi.
Pa kolikor se spomnim, VAG ni edini, pri katerem je tako.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.
Pa tudi, če se i-stop aktivira, ni nobene panike. Če je res potreba po hitrem speljevanju in mora motor delovati, zadošča, da se rahlo cukne volan in motor spet dela.Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.
Enako je tudi pri Mazdi z avtomatskim menjalnikom... Ce bolj narahlo pritisnem za predal zavore, se i-stop ne aktivira...
To celo pise v prirocniku ...
...
Citat:
Uporabnik map pravi:
300 jurjev je življenska doba avtomobila, kateri ne jajca samo po mestu.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Odvisno od situacije. So tudi ne tako mali avti, ki imajo tudi v realnem svetu porabo pod 4 l / 100 km.
Se je pa treba zavedat, da je vse odvisno od stila vožnje, razmer kjer se vozi in podobno. Ne moreš kar nekaj nalagat na pamet.
Start & Stop pa v ustreznih razmerah, umirjena zunanja temperatura okrog 20 stopinj, ogret motor in v mestni vožnji lahko prinese tudi liter porabe noter tik tak. Liter na sto km je 10 na jurja, 1000 litrov na sto jurjev, 3000 litrov na 300 jurjev km. Tri jurje litrov pa znese pri nas okrog 4 jurje EUR v življenjski dobi avtomobila.
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
300 jurjev je življenska doba avtomobila, kateri ne jajca samo po mestu.
Od kje vam te ideje da avto pri 200k/300k km crkne?
Naredi preskus s štoparico in si dejansko meri čas postankov. Se mi zdi, da boš eno uro dosegel prej kot v dveh tednih.Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Odvisno od situacije. So tudi ne tako mali avti, ki imajo tudi v realnem svetu porabo pod 4 l / 100 km.
Se je pa treba zavedat, da je vse odvisno od stila vožnje, razmer kjer se vozi in podobno. Ne moreš kar nekaj nalagat na pamet.
Start & Stop pa v ustreznih razmerah, umirjena zunanja temperatura okrog 20 stopinj, ogret motor in v mestni vožnji lahko prinese tudi liter porabe noter tik tak. Liter na sto km je 10 na jurja, 1000 litrov na sto jurjev, 3000 litrov na 300 jurjev km. Tri jurje litrov pa znese pri nas okrog 4 jurje EUR v življenjski dobi avtomobila.
No ja. Stvar številk. Eno uro teka motorja na mestu porabi cca. 6 deci (govorim za svojega). Če gledam mojo pot v službo stojim nekje eno uro na semaforjih v celem mesecu. Torej 0,7 eur mesečno. Krat 12...8,4 eur letno. V desetih letih 84 eur.
V tem času zamenjaš dva akumulatorja...
Koliko je dražji ta s start&stop?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mnjah, se ne bi ravno strinjal s tabo. Tisto porabo 6 litrov je imel kdo? Yugo je imel 7 litrov, če si imel srečo in ob lepi vožnji (moji), če pa je bilo kaj razštelano si pa imel porabo 10 litrov in tudi več. Pač klima, varnost, ABS, električna stekla, centralno zaklepanje, ekologija (katalizator in kup druge šare) je prineslo svoje in sedaj imajo avtomobili po 1300 kg, včasih so imeli pa po 1000 kg. Da ne govorimo o moči in pospeških.
Nekateri sodobni motorji (tudi bencinski) so izredno varčni in to ne ob cijazenju.
Recimo zgolj kot primer: leta 2000 je prišel ven A2 s klasiko 1.4 75 KM in si lahko imel porabo brez težav pod 6 litrov (ne mestne vožnje), ostali so imeli okrog 7 litrov. Sedaj lahko to porabo dosežeš recimo z 1.2TSI v Octaviji 3. Pa je avto občutno težji, večji in motor ima nekaj več konjev. Tako da po mojem mnenju je napredek v porabi občuten. Da ne govorimo kaj bo, ko se še malo razširijo plug-in hibridi.
Start/stop se kar lepo pozna, seveda pa ne, če si stalno na avtocesti
Danes pa imajo take km 2-3leta stara vozila (pa se ti so v oglasih že nazaj vrteni, vsaj tako pravijo na alterju ), pa se avto čez desetletje se kar najde med oglasi. Koliko jih ima takrat?Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
300 jurjev je življenska doba avtomobila, kateri ne jajca samo po mestu.
Od kje vam te ideje da avto pri 200k/300k km crkne?
Navada iz časov stoenk in yugotov, kjer so bile take ugotovitve (oz. bolj 200k km ter bolj manj kot več) kar na mestu
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Po tem, ko sva govorila o tem problemu, sem bil na stavr pozoren še pri dveh VWjih z DSG. In v bistvu ni probme. Ker moraš na brezmo pritisnit kar precej, da ugasne, lahko v križišču mirno ustaviš in stojiš s prižganim motorjem, le prevel ne smeš na zavoro pritisnit. Verjetno sem ravno zato na to čisto pozabil, človek se hitro navadi.
Pa kolikor se spomnim, VAG ni edini, pri katerem je tako.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.