Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.
Enako je tudi pri Mazdi z avtomatskim menjalnikom... Ce bolj narahlo pritisnem za predal zavore, se i-stop ne aktivira...
To celo pise v prirocniku ...
...
Pa tudi, če se i-stop aktivira, ni nobene panike. Če je res potreba po hitrem speljevanju in mora motor delovati, zadošča, da se rahlo cukne volan in motor spet dela.
Zadošča tudi, da se zavora popusti (motor takoj vžge) in se ponovno pritisne na zavoro. Ker se avto ne premakne, se i-stop ne vključi ponovno.
Dvomim, da ima VAG kaj posebej drugače izvedeno - verjetno je večji problem v glavah voznikov.
PS: pri Mazdi upošteva tudi temperaturo turbine; če se je avto tiščal, se i-stop ne aktivira oz. se aktivira z zamikom.