Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Vozniki Kia-e bi se mogli malo zamislit, dobesedno vsak teden kakšen brez luči ker sveti samo tist LED trak na prednjih. Očtino Kia fahrerji mislijo da če gori luč na števcih da tudi zunanje....
Meni je zadnjič starter crknil na 14 let starem avtu, pa recimo da ima v povprečju 5 vzigov dnevno.Citat:
Uporabnik Bakki33 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Starter obicen je za cca 100.000 vzigov
start&stop je za cca 250.000+ vzigov
moderni dizli nimajo elektronskega hlajenja turbine potem ko ugasnes motor
Vsak dan se peljem v službo in nazaj, popoldan v trgovino in nazaj, pa potem še na rekreacijo in nazaj... in otroka na tenis in nazaj... aja, to ni vsak danTo je recimo 10 vžigov vsak dan. Na leto znese 3650 vžigov, če ni prestopno leto... sicer jih je 10 več. Torej bo običajen štarter crknil čez 30 let!!
Start/stop opravi povprečno 30 vžigov na dan, če se vozim po mestu... ok, dajmo 50. To je cca. 15000 vžigov na leto. Ne, spet me ne skrbi, kaj bo z avtom čez 17 let
Sploh se ne sekiram
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predlagam, da stranki svetuješ senzor za svetlobo in je zadeva več ali manj rešena. Sicer občasno tudi ta odpove, recimo v kakšnih meglenih pogojih, ampak večinoma deluje kot je treba.
Ideja je že kar nekaj let rešena in tudi praktično izvedena in uporabljena, ter deluje odlično. Žal je to običajno pogojeno s senzorjem za dež in če tega ni, potem tudi vključitev žarometov ob dežju ne bo delovala. Ravno tako je tudi že v praksi delujoče, da ob višjih hitrosti se tudi vklučijo kratki žarometi, da je izstrelek bolj videnCitat:
Uporabnik koliko pravi:
Še ena ideja od danes ko je zjutraj lilo kot iz škafa. A inženirji ne morejo vezat prižiganje luči ob uporabi brisalnikov. Po moje je zadeva rešljiva samo inženirji še vedno niso pogruntali, da se ob dežju(vklopu brisalnikov) zmanjša vidljivost. Inženirji po moje večino časa v službi popivajo in tekmujejo v tem kateri si bo izmislil bolj neumno novost in jo potem razglasil za nujno potrebno varnostno zadevo.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ideja je že kar nekaj let rešena in tudi praktično izvedena in uporabljena, ter deluje odlično. Žal je to običajno pogojeno s senzorjem za dež in če tega ni, potem tudi vključitev žarometov ob dežju ne bo delovala. Ravno tako je tudi že v praksi delujoče, da ob višjih hitrosti se tudi vklučijo kratki žarometi, da je izstrelek bolj videnCitat:
Uporabnik koliko pravi:
Še ena ideja od danes ko je zjutraj lilo kot iz škafa. A inženirji ne morejo vezat prižiganje luči ob uporabi brisalnikov. Po moje je zadeva rešljiva samo inženirji še vedno niso pogruntali, da se ob dežju(vklopu brisalnikov) zmanjša vidljivost. Inženirji po moje večino časa v službi popivajo in tekmujejo v tem kateri si bo izmislil bolj neumno novost in jo potem razglasil za nujno potrebno varnostno zadevo.. Tako da, ne pljuvat po inženirjih, jaz bi rekel, da je tukaj bolj na zakonodajalcih in pa prodajnih strategih, da naredijo svoje.
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Vozniki Kia-e bi se mogli malo zamislit, dobesedno vsak teden kakšen brez luči ker sveti samo tist LED trak na prednjih. Očtino Kia fahrerji mislijo da če gori luč na števcih da tudi zunanje....
Drži, vendar sem ti napisal, kako so zadeve v praksi trenutno že rešene pri nekaterih avtomobilih.Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Senzor za dež nima (ne bi smel imeti) zveze. Takoj, ko se sprednji brisalec premakne, naj se prižgejo zadnje pozicijske luči, ki lahko ugasnejo šele 2 minuti po zadnjem premiku sprednjega brisalca.