Dizli & start/stop

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Generik, omenil si da mrzlega pohodiš samo do 2k obratov, pol pa naj bi se menjalo. Tudi to ne smeš delat, ker ko pohodiš, turbina dela na polno, tudi če še ni doseženih 2k obratov in posledično tudi povečan pritisk sil na ojnico ravnotako deluje, kar pa spet pri mrzlem olju ni dobro. Mrzlega je potrebno pospeševat umirjeno.
Drugače pa komaj čakam elektro avte, da bodo bolj dostopni, ker tam pa lahko zjutraj pri -15 takoj pohodiš do podna., ker se nima kaj ogrevati.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Drugače pa komaj čakam elektro avte, da bodo bolj dostopni, ker tam pa lahko zjutraj pri -15 takoj pohodiš do podna., ker se nima kaj ogrevati.

grims-1.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Drugače pa komaj čakam elektro avte, da bodo bolj dostopni, ker tam pa lahko zjutraj pri -15 takoj pohodiš do podna., ker se nima kaj ogrevati.

Torej še ene 3 leta?
smile-1.gif

Sicer pa drugega kot električnega se niti ne bo splačalo imeti čez par let
smile-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Generik, omenil si da mrzlega pohodiš samo do 2k obratov, pol pa naj bi se menjalo. Tudi to ne smeš delat, ker ko pohodiš, turbina dela na polno, tudi če še ni doseženih 2k obratov in posledično tudi povečan pritisk sil na ojnico ravnotako deluje, kar pa spet pri mrzlem olju ni dobro. Mrzlega je potrebno pospeševat umirjeno.
Drugače pa komaj čakam elektro avte, da bodo bolj dostopni, ker tam pa lahko zjutraj pri -15 takoj pohodiš do podna., ker se nima kaj ogrevati.
Kar se tiče turbine v tvoji navedbi ne drži čisto- turbina ima v nižjih obratih motorja manjše obrate, ker ni toliko izpušnih plinov, ki jo poganjajo. Zato se reče neodzivnosti motorja v nižjih obratih "turbo luknja", ki izgine z naraščanjem obratov motorja. Drugi gibajoči se deli pa trpijo, ko dodajaš plin seveda...kar se tiče elektrike-obstajajo turbo kompresorji na elektromotor -ta v desetinki sekunde da od sebe največjo moč, torej doseže najvišji polnilni tlak.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Prva dva tedna se ti bo ugasal...potem se bos naucu vsakic sprot uno A Off tipko prtisnt takoj ko ga bos zalaufal pa te s&s sploh ne bo motil
wink-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Jaz tudi mislim, da je na začetku za funkcija morda komu "zanimiva" in jo testira nekaj časa. Potem pa jo bo vedno ugašal po prižigu vozila
smile-1.gif


Potem mu bo tudi to postalo "odveč" in mu bo šlo počasi na živce, da more zmeraj, ko prižge avto, še pritisnit na tipko za izklop s&s
grin1.gif
in bo na internetu začel iskati rešitve, kako trajno izklopiti to funkcijo.

Kakor sem bral, se na vseh VAG vozilih lahko to izklopi s strani uporabnika.

Za ostale znamke pa samo na servisu in tu nastane problem, ker na servisu ne smejo tega izklopit baje
rolleyes-1.gif
).

Vprašanje: kako pa je pri bencinarjih in s&s? Je tam kaj "manj škode" dolgoročno gledano?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik sylver pravi:

Kakor sem bral, se na vseh VAG vozilih lahko to izklopi s strani uporabnika.

Za ostale znamke pa samo na servisu in tu nastane problem, ker na servisu ne smejo tega izklopit baje
rolleyes-1.gif
).

ne ne drži BMW tudi lahko sam izklopiš drugače pa je to izredno prijetna funkcija!
Kar se tiče dgs menjalnika in start ans stop funkicje pa so že vse napisali
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik tgrzan pravi:
Skratka, kakšen je zaključek? Se splača kupiti dizelna s&s, al si lahko obetam same probleme?
Ja lej, če ima tak sistem se ga pač kupi. V garancijskem roku bo verjetno normalno vse delovalo, razen, če imaš smolo pa boš več na servisu kot cesti. (lahko zaradi drugih stvari, ne s&s, da se zastopimo) . Problemček bo kasneje, po izteku garancije..potem pa znajo popravila bit draga.
Drgač je pa to moje mnenje zasnovano tudi na podlagi sorodnika, ki je že dolgo časa serviser , pa nekak ni naklonjen tem zadevam. Nasplošno pravi, da so avti manj kvalitetno narejeni zadnja leta( za široko potrošnjo, da se razumemo).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
KSZ.
Še moje mnjenje: kar se mene tiče je start/stop dobra zadeva, fajn je, če je še pravilno izvedena z vsemi robnimi pogoji (torej mrzel ne, po tiščanju ne, itd.). Če to ni, po mojem mnenju bistveno okrni osnovno funkcionalnost start/stop sistema, in je potem vgradnja le tega vprašljiva. Z vidika uporabnika je pač to nižanje stroškov, vendar je potrebno gledati celotne stroške, ne zgolj stroške goriva. Saj ti nič ne pomaga prihranek par dcl goriva, če imaš pri 100.000 km stroškov popravila za 500-1000 EUR. Tovarnam se pa itak gre zgolj za nižanje CO2 in tako izpolnjevanje ekoloških norm. Še posebej se mi dopade start/stop sistem od PSA-ja, ki izklopi motor že preden se avto popolnoma ustavi pred križiščem, ostalih pogojev nisem uspel testirat.

Kar se tiče izključevanja start/stop sistema: kar nekaj strank si to srčno želi, saj so imele kakšno slabo izkušnjo: npr. speljevanje v križišču, pa se avto noče vključit, itd. In verjamem, da ko enkrat to doživiš, se pač naseli strah in imajo raje sistem izključen. Pač vsakemu svoje. Nekateri radi ''štrkamo'' po gumbih po avtu, nekateri bi se najraje prežarčili na želeno lokacijo in jim je vsakršno dodatno nastavljanje avtomobila odveč. In tako tudi včasih pozabijo izključit start/stop. Verjetno bi bilo dobro, da bi si ta res zapomnil zadnje stanje in bi v njem ostal, ampak tako pač je. Isto je tudi s popolno izključitvijo ESP-ja, ki je mogoča zgolj še v peščici avtomobilov.
So še drugi večji problemi, ki jih proizvajalci (ali zakonodajalci) delajo: npr. dnevni žarometi brez senzorja za svetlobo in potem vidiš pol novih avtomobilov, ko se po mraku in v tunelih vozijo zgolj z vključenimi prednjimi dnevnimi žarometi.
uf-1.gif
Očitno mora priti do kakšnega hudega naleta z več smrtnimi žrtvami, da se bodo zakonodajalci zganili.

Še komentar na izključitev start/stop sistema na VAG vozilih. Sistem ni izključen
grin1.gif
.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
BMWhat http://www.ivini-apps.com/

Jao kakšno bluzenje drugače. Tipko majo ja samo, da ste tako leseni, da bi bli pripravljeni vedno ročno izklapljat je...
bonk.gif


Drugo pa da imate vsaj 30% mestne vožnje, potem pa naj pali start/stop, se bo kar poznalo 10%+ na porabi, sistem je pa porihtan, da ne dela škode...obremenjuje že, vendar je tudi temu stvar prirejena.

Na servisu pa tudi ne bo treba ravno riti nastavit, boste pa plačali kodiranje kake 20€.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
KSZ.
Še posebej se mi dopade start/stop sistem od PSA-ja, ki izklopi motor že preden se avto popolnoma ustavi pred križiščem, ostalih pogojev nisem uspel testirat.

confused-1.gif
bremze....volan ?

Edit: ok volani so zdej že večinoma elektro servo....
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Vse dela, res super narejeno. Se mi zdi, da ugasne že nekje pri 10-15km/h, ko zmanjšuješ hitrost. Prvič sem bil rahlo šokiran, ker nisem tega pričakoval
grin1.gif
, potem pa mi je bilo takoj domače.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Pri novem Citroenu C4 Grand Picasso je urejeno tako, da se motor ugasne pri hitrosti 20 Km/h, volan je električni, servo na zavorah pa nekaj časa dela, če pa večkrat zaporedoma pritisneš na zavoro pa pade vakuum in posledično se motor takoj spet prižge da omogoči servo zaviranje.
Prižge se motor tudi, če rabi avtomobil nek trenutek kompresor klime in podobno.
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Starter obicen je za cca 100.000 vzigov

start&stop je za cca 250.000+ vzigov

moderni dizli nimajo elektronskega hlajenja turbine potem ko ugasnes motor
sprasujem se.gif

ne-ne-1.gif


Vsak dan se peljem v službo in nazaj, popoldan v trgovino in nazaj, pa potem še na rekreacijo in nazaj... in otroka na tenis in nazaj... aja, to ni vsak dan
17758-icon_confused.gif
To je recimo 10 vžigov vsak dan. Na leto znese 3650 vžigov, če ni prestopno leto... sicer jih je 10 več. Torej bo običajen štarter crknil čez 30 let!!
Start/stop opravi povprečno 30 vžigov na dan, če se vozim po mestu... ok, dajmo 50. To je cca. 15000 vžigov na leto. Ne, spet me ne skrbi, kaj bo z avtom čez 17 let
evil.gif


Sploh se ne sekiram
cheer.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Jaz tudi mislim, da je na začetku za funkcija morda komu "zanimiva" in jo testira nekaj časa. Potem pa jo bo vedno ugašal po prižigu vozila
smile-1.gif


Potem mu bo tudi to postalo "odveč" in mu bo šlo počasi na živce, da more zmeraj, ko prižge avto, še pritisnit na tipko za izklop s&s
grin1.gif
in bo na internetu začel iskati rešitve, kako trajno izklopiti to funkcijo.

Kakor sem bral, se na vseh VAG vozilih lahko to izklopi s strani uporabnika.

Za ostale znamke pa samo na servisu in tu nastane problem, ker na servisu ne smejo tega izklopit baje
rolleyes-1.gif
).

Vprašanje: kako pa je pri bencinarjih in s&s? Je tam kaj "manj škode" dolgoročno gledano?

Mene pa, recimo, živcirajo avti brez. Razlika v porabi se opazi, na našem normnem tam okoli 0,2 litra na 100.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
So še drugi večji problemi, ki jih proizvajalci (ali zakonodajalci) delajo: npr. dnevni žarometi brez senzorja za svetlobo in potem vidiš pol novih avtomobilov, ko se po mraku in v tunelih vozijo zgolj z vključenimi prednjimi dnevnimi žarometi. Očitno mora priti do kakšnega hudega naleta z več smrtnimi žrtvami, da se bodo zakonodajalci zganili.

Ta zadeva tudi mene zelo zelo moti. Varčevanje na nepravem mestu. Ko razlagaš kupcu, kako ravnati z lučmi na čisto novem avtu res ni prijetno gledati izraza na obrazu, češ kaj je meni tega treba bilo, na starem avtu je vse delovalo kot mora zdaj sem si pa zakompliciral življenje ......

Eden predlog za BUTASTE inženirje in zakonodajalce. A je tako težko vgradit rdeče led diode v zadnje luči?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Predlagam, da stranki svetuješ senzor za svetlobo in je zadeva več ali manj rešena. Sicer občasno tudi ta odpove, recimo v kakšnih meglenih pogojih, ampak večinoma deluje kot je treba.