Citat:
Uporabnik vincent pravi:
K sreči se da to neumnost izklopit...avto pri prostem teku..sploh dizel...porabi 6 deci na uro. Ima pa avto tem foram prilagojen akumulator ki je temu ustrezne cene...pa gre prihranek v franže ko ga je treba menjat.
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Ko se ne boš speljal iz križišča, ker ti gajba ne bo vžgala nazaj , takrat pa bodi pameten.
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pravno gledano večja realna poraba goriva od tiste na testu je tudi utaja davka.
Vodo seveda goni, da se motor stabilizira, nič ne rečem. Ampak turbina pa ni vodno hlajena, če prav vem.Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
2.0 Tdi ima 1000% električno vodno črpalko ki goni vodo ko je avto
Vgasneš
Vem ker je na prejšnjem golfu 6 letnik 2010 crknila .
Seveda imaš prav, kar se tiče mazanja ležaja turbine in drugih drsnih ležajev, ki se mažejo z pritiskom oljne črpalke. Gred že zaplava, če je olja dovolj, ampak pri prekinitvi dobave in manjšanja hitrosti vrtenja se pa začne oljni film trgati. OK, ne mislim pametovati okrog tega, ker le nisem strojnik, nekaj sem pa že ujel okrog tega, kar se ukvarjam z tehniko. Bolj sem izpostavil, da ko zmanjka olja pri izklopu, tudi ni več zadovoivega hlajenja turbine (gredi, ker lopatice ene in druge se ne hladijo)Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Pri tej hitrosti vrtenja se ustvari hidrodinamičen film, gred zaplava zaradi hitrosti. Hidrostatično mazanje se uporablja pr nizkih hitrostih