Me zanima, kaj se bo zgodilo, če bodo čez 5 let ugotovili, da tiste pol tone materialov pod ritjo vpliva na spermije.Saj pa je ev boljse za zdravje. Tako kot ste pozrli maske in cepljenje, boste tudi to. Enkrat.
Me zanima, kaj se bo zgodilo, če bodo čez 5 let ugotovili, da tiste pol tone materialov pod ritjo vpliva na spermije.Saj pa je ev boljse za zdravje. Tako kot ste pozrli maske in cepljenje, boste tudi to. Enkrat.
Sem zakljucil z njimiMe zanima, kaj se bo zgodilo, če bodo čez 5 let ugotovili, da tiste pol tone materialov pod ritjo vpliva na spermije.
Saj veš, da ne bodo tepli po svoji volilni bazi.Namesto, da bi iz cest sterali stare premije, ki so jim južni majstri pobrali ven, katalizatorje dpf filtre izklopili adblue itd. Sprejemamo neke kvazi eko teroristične načrte.
100 km dnevno nanese 36.500 km letno. Povprečen avto naredi pol manj km, ampak ja, se bodo dogajala nihanja gor in dol zaradi polnjenj EV in vlaganje v infrastrukturo je nujno. Ni pa to nerešljiv ali ne vem kako cenovno nedostopen problem.
Registriranih vozil je 1.200.000, letni prirast novih vozil je okrog 50.000. Če se gremo šloganje na podlagi cilja za 2035, bi v Sloveniji prodaja EV morala zgledati nekako tako:
2021 - 1.723 (~3% električnih)
2022 - 2.293 (~5%)
2023 - ~3.200
2024 ~4.500
2025 ~6.300
2026 ~8.800
2027 ~12.300
2028 ~17.200
2029 ~24.200
2030 ~29.000
2031 ~35.000
2032 ~38.000
2033 ~40.000
2034 ~41.000
2035 ~42.000
Taka projekcija bi pomenila okrog 300.000 EV pri vseh registriranih vozilih v Slo, oziroma 25% vseh registriranih vozil bi bilo 2035 BEV. Taka projekcija bi tudi pomenila da bi bil cilj leta 2035 splošno kar OK sprejet, saj bi bila prodaja novih že itak skoraj 100% EV.
Pa prosim ne mi pisat da lažem pa ne vem kaj še, še enkrat to je čista špekulacija iz moje strani, velika verjetnost je, da se ne uresniči, če pa bi se, bi pa bile končne številke take kot sem napisal.
Svetovalec uprave Elekto Ljubljane pravi, da bi že danes omrežje preneslo polnjenje do 300.000 električnih vozil. To je toliko vozil kot sem sam naračunal, da jih bo v moji "optimistični" projekciji prodaje šele leta 2035.
Že danes lahko slovensko omrežje prenese 300.000 električnih avtomobilov
Po odločitvi Evropske Unije, da bodo po letu 2035 v Evropi na prodaj le še novi brezemisijski avtomobili, smo se pogovarjali z Dr. Jurijem Curkom, svetovalcem uprave v podjetju Elektro Ljubljana, ki nam je v intervjuju povedal, kakšne infrastrukturne spremembe in drugi izzivi čakajo državo in...www.zurnal24.si
Aja, pa še to. Če moraš EVja stalno filat na 100%, da ti gre čez, potem si v osnovi naredil ogromno napako in bo uporaba EVja eno samo mučenje in slaba volja.Če prebereš članek vidiš da tako število vozil lahko zdržimo če se uporabi sistem smart grida na omejitvi moči šuko vtičnice, nikakor pa ne s polnjenjem po "butasti" logiki kjer se po 16h ali celo zvečer na poceni toku priključi vso to maso EVjev oz. se celo rabi hitre polnilnice. Skratka teh 300k vozil bi morali imeti na polnilnicah 24h/dan (kadar se ne voziš mora bit avto na kablu) in polnili bi se ko bi bili viški z močjo 2.5kw (10A).
Kdo je pripravljen na tako uporabo EVja, ko ga boš ves čas imel na vtičnici (doma in v službi) in ne boš vedel ali bo drug dan (ustrezno) poln za v službo ali ne? Oz. s takim načinom polnjenja bodo vsi EVji z baterijami nad 50kwh dejansko večino časa pod 100% napoljenosti med tednom in ga boš moral potem za vikend imet spet na vtičnici da boš dobil buffer za naslednji teden službe.
Skratka v praktičnem smislu je to daleč od uporabnega načina oz. tega da bi EV nadomestil ICE vozila. V teoriji se pa sliši fino, da omrežje zdrži vsaj 300k vozil.
Kako ne boš vedel? Avto bo napolnjen za takrat, ko boš rabil, le kdaj se bo napolnil DO TAKRAT ne boš vedel in ti tudi dol visi. Mene ne zanima, ali je avto poln že ob 23.00 zvečer ali se napolni ob 5.45 zjutraj. Potrebujem pa ga ob 6.00, ko grem v službo.
Ravno to je smisel Smart Grida.
Meni avto stoji parkiran najmanj 15 ur na dan. Kdaj se bo polnil v teh 15ih urah mi dol visi.
In ja, za tiste, ki ne vedo, kdaj jih bo lubica poklicala za seks ali ki ne vedo, kdaj bodo morali na sestanek na drug konec Evrope, pač potem EV ni pravi avto za njih .
Pa si prebral in razumel celoten članek, al si prekopiral samo stavek, ki ti ustreza? Tisto primerjavo ene same bencinske črpalke, kjer teče iz desetih ročk s Savsko elektrarno si preberi.Svetovalec uprave Elekto Ljubljane pravi, da bi že danes omrežje preneslo polnjenje do 300.000 električnih vozil. To je toliko vozil kot sem sam naračunal, da jih bo v moji "optimistični" projekciji prodaje šele leta 2035.
Že danes lahko slovensko omrežje prenese 300.000 električnih avtomobilov
Po odločitvi Evropske Unije, da bodo po letu 2035 v Evropi na prodaj le še novi brezemisijski avtomobili, smo se pogovarjali z Dr. Jurijem Curkom, svetovalcem uprave v podjetju Elektro Ljubljana, ki nam je v intervjuju povedal, kakšne infrastrukturne spremembe in drugi izzivi čakajo državo in...www.zurnal24.si
Ne si komplicirat lajfa s temi 0.1%Če ga boš pa slučajno potreboval eno ali dve uri prej, pa tudi nič hudega. Pač prst v rit
Če ti tako praviš, v redu Bo bolje, da si ga kompliciram z vsemi ostalimi pritiklinami EV.Ne si komplicirat lajfa s temi 0.1%
Za razliko od nekaterih, ki imajo vedno težave z vsem in povsod, bom jaz enostavno vzel ključ od drugega vozila in šel s tistim.Če ga boš pa slučajno potreboval eno ali dve uri prej, pa tudi nič hudega. Pač prst v rit
Upam, da ne bo tebi razneslo glavo, ko boš izvedel, da nimajo vsi dveh vozil pri hišiUpam, da ni glave razneslo od te rešitve.
Ti si lep primer možganov, ki nam trenutno krojijo "trajnostno" prihodnost.Ne si komplicirat lajfa s temi 0.1%
Sem zgoraj napisal: če ti EV ne ustreza zaradi lifestyla ali česarkoli drugega, potem NE kupiš EVja. Fak, kako enostavno, ne?Upam, da ne bo tebi razneslo glavo, ko boš izvedel, da nimajo vsi dveh vozil pri hiši
Problem je ker nam država skupaj z EU pravi da je EV edina stvar ki bo poganjala osebni promet čez 10 let in drugega počasi ne bo več. Ko te postavijo pred tako dejstvo je pa težko bit tiho.Sem zgoraj napisal: če ti EV ne ustreza zaradi lifestyla ali česarkoli drugega, potem NE kupiš EVja. Fak, kako enostavno, ne?
Če ga pa vseeno kupiš in potem pizdakaš, kake probleme imaš, potem pa takim žal ni pomoči.
Če, če, če.Če recimo imaš 50kwh baterijo boš na 2.5kw moči tako baterijo polnil upoštevajoč izgube 24h. Po domače če jo izprazniš na 10% ker greš za vikend na smučanje (vrneš se v nedeljo zvečer s prazno), boš naslednji dan zjutraj imel v njej samo 20% soka .. če bo omrežje sploh to dalo, ker če se bo našlo ta dan več takih smučarjev boš delil viške omrežja z njimi in baterija bo napolnjena samo na 10%. Zabavno ne?
V praksi bo stvar delovala tako da boš na pametnem šukotu (smartgrid) imel ceno A ki bo bila enaka ceni današnje gospodinjske elektrike, potem pa če boš rabil več kot to boš "odklenil" dodatno opcijo kjer boš lahko dobil ven polno moč, ampak cena tiste elektrike bo 3x dražja. In potem za skrajne primer boš imel še hitro polnilnico (doma ne bo imelo smisla, boš pa imel na petrolu to na voljo) kjer bo cena take elektrike 10x dražja.
Skratka na eni strani se omenja prednosti EVjev kjer se vedno poudarja hitrost polnjenja, po drugi strani bodo pa omejitve pipce take, da boš skoraj vedno doma polnil v povprečju z 1kw da se omrežje ne bo sesulo.
Se strinjam. Par strani nazaj sem napisal, da sem ABSOLUTNO PROTI prepovedi ICE in tudi proti subvencijam za EVje, ki so sedaj že zrela industrija in jih ne rabijo več.Problem je ker nam država skupaj z EU pravi da je EV edina stvar ki bo poganjala osebni promet čez 10 let in drugega počasi ne bo več. Ko te postavijo pred tako dejstvo je pa težko bit tiho.