v ukrajino ne pošiljamo več pomoči, pa gremo hitro ene 100 let nazaj.Boljše skoraj enega Dolfeta oživit, pa da začnemo na novo.
v ukrajino ne pošiljamo več pomoči, pa gremo hitro ene 100 let nazaj.Boljše skoraj enega Dolfeta oživit, pa da začnemo na novo.
Kdo pravi da ne bo padla?Če se število osebnih vozil prepolovi, pade svetovna ekonomija. Za kaj bodo ljudje zapravljali in posledično delali? Da bodo v stanovanju v strop gledali? Kako bo deloval turizem? Uber za do pizzerije pod Pohorjem? Ma ja...
Od Prlekije do Ljublane sva se vozila z Intercytijem IC 502 dve uri pa pol. Sedeži neudobni za popezdit, tako nisem vedel, kako bi se namestil, da bi bilo bolj udobno. .Nazaj pa je imel čez pol ure zamude. Karta je poceni za upokojence, vendar sva se peljala pod "mus", drugače avta ne more nadomestit.Me zanima koliko bi bil švaba pripravljen plačat za hitri nočni avto vlak. En kup problemov bi imel rešenih.
- Lepo se spočiješ čez noč, namesto da bi celo noč/dan vozil
- Prihranjen čas in nevšečnosti z vinjetami, polnilnicami na poti, gužvo...
- Na destinacijo prideš s polno baterijo (vlak bi imel vgrajeno polnilnico)
- Overall elektrike bi pokuril bistveno manj, ker vlak pokuri manj
- Vso prtljago za kampiranje bi imel lepo v avtu, avion/peš vlak + rent-a-car ni dobra alternativa ker ti tega ne omogoča
Rešitev za avtomobile brez nafte je dovolj.
Eno laično vprašanje, ker nisem strokovnjak in ker vidim, da se tukaj operira s % kot s svinjskimi zrezki pri mesarju.Vlaganje v infrastrukturo bodo seveda nujno potrebna, predvsem na ravni gospodinjstev (polnjenje doma), ampak to niso stvari ki bi bile tako nemogoče. KAr se generacije elektrike tiče so pa EV en pljunek v morju in bo itak treba povečat proizvodnjo, saj že tako poraba narašča več kot 1% letno.
Seveda niso nemogoče. Pulet bo vse ultra super duper laufalo, paneli bodo laufali na polno, vsi happy, happy, kučica bo laufala na sonček, EV se bo filal brezplačno, happy, happy. Potem bosta pa prišla dva meseca, ki smo jih imeli do par dni nazaj, bo pa kaj? Rezultat panelov 5-10% in mrk? Ali bomo malo podkurili pod TEŠ in bo. Pulet bo pa TEŠ laufal popolnoma izven optimalnega režima ali bil celo ustavljen (če sploh bo premog), ker bodo paneli laufali.Vlaganje v infrastrukturo bodo seveda nujno potrebna, predvsem na ravni gospodinjstev (polnjenje doma), ampak to niso stvari ki bi bile tako nemogoče.
Kje je šele zmanjšanje obsega spolnih bolezniJa dober tek ti želim v virtualni piceriji z virtualno pico.
A ti si tukaj kalkuliral 54.000 vozil?Letno se v Sloveniji proda 54.000 avtov, povprečno prevoženo km letno je iz glave manj kot 16.000. Povprečna poraba vključno z izgubami polnilca EV je okrog 20 kWh/100 km.
Torej letno bomo na račun EV porabili za 172 GWh več kot zdaj, zdaj je celotna poraba elektrike v Sloveniji 16.234 GWh, torej bo vsako leto povečanje porabe 1% na račun EV. Seveda pa bo povečanje že pred 2035, ker se bo delež EV že prej povečeval
Ocenjeno stanje 2020 za polnjenje EV pa je tako:
Vlaganje v infrastrukturo bodo seveda nujno potrebna, predvsem na ravni gospodinjstev (polnjenje doma), ampak to niso stvari ki bi bile tako nemogoče. KAr se generacije elektrike tiče so pa EV en pljunek v morju in bo itak treba povečat proizvodnjo, saj že tako poraba narašča več kot 1% letno.
Virtualna baba še gre nekako, ker ko je "pametna" jo lahko izklopiš.Kje je šele zmanjšanje obsega spolnih bolezni
Primerljivo z danasnjimi cenami bodo se vedno konkretno drazji, kot pa trenutne variante. Imeli bodo tudi konkretno "zgonjene" baterije. To zadnje seveda domnevam, ampak proizvajalci imajo z razlogom garancijo.Cez 12 let bodo tudi rabljeni EVji bolj dostopni oz pametni modeli, kot recimo ioniq
Mal v razmislekPrimerljivo z danasnjimi cenami bodo se vedno konkretno drazji, kot pa trenutne variante. Imeli bodo tudi konkretno "zgonjene" baterije. To zadnje seveda domnevam, ampak proizvajalci imajo z razlogom garancijo.
Bomo videli po kaksnih cenah bodo na voljo baterije.
Aha, in tisto sintetično gorivo boš pa kje shranil za pozimi?Če imaš poleti viškov poceni elektrike vrh glave, boš pač za tiste 3 mesece že nakuhal eno sintetično gorivo in ga kuril v poceni plinskih turbinah. Tudi biomaso se, da šparat in potem vso zalogo skuriš v 3 mesecih...
Z elektriko je pa tako, če sami ne bomo povečali proizvodnje, jo bomo pač malo (ali zelo) dražje kupovali iz tujine.
Od vsega skupaj še najlažje shranimo sintetična goriva...Najbolje alkohole..Metanol, Etanol...Aha, in tisto sintetično gorivo boš pa kje shranil za pozimi?
Marsikaj se da, vprašanje samo cena in potem še ekologija. Na koncu bo res prišlo do tega, da bo EU vsa zelena, hkrati pa drago plačevala termoelektriko izven EU, potem se bo pa še ''Putin'' zgodil.
Kje boš shranil to gorivo za 3 mesece porabe?Od vsega skupaj še najlažje shranimo sintetična goriva...Najbolje alkohole..Metanol, Etanol...
Je pa to daleč od poceni... Taka goriva stanejo 5-6 do 10x več kot bencin nafta ali prej omenjeni alkoholi pridobljeni iz klasičnih virov (plin)
Shranit sintetično gorivo je še najmanjši problem....Popolnoma enako kot bencin in diesel... Treba je zgradit skladiščne kapacitete, tako kot jih imamo za bencin in diesel...točno za 3 mesece porabeKje boš shranil to gorivo za 3 mesece porabe?
Bom še enkrat vprašal ? Kje boš danes zgradil ustrezno velike skladiščne kapacitete v Sloveniji? Kjer se ne bo našel nek metuljček ali črv, ki seveda potrebuje zaščito.Shranit sintetično gorivo je še najmanjši problem....Popolnoma enako kot bencin in diesel... Treba je zgradit skladiščne kapacitete, tako kot jih imamo za bencin in diesel...točno za 3 mesece porabe
Problem je cena sintetičnih goriv... Tle se pa vse skupaj neha....
Zaenkrat se še skoraj vsako leto zgradi kak dodaten rezervoar na lokacijah, kjer se pri nas nahajajo skladišča naftnih derivatov... Npr. Ortnek, Luka Koper, Sermin, ...Bom še enkrat vprašal ? Kje boš danes zgradil ustrezno velike skladiščne kapacitete v Sloveniji? Kjer se ne bo našel nek metuljček ali črv, ki seveda potrebuje zaščito.
Sicer pa, kaj pa je 10x cena. Saj te več prišparaš s sončekom pulet. Si lahko to privoščiš.