Na krakih razdaljah je zakon gretie sedeža in volana. Je es gretie avta
Realno gledano je bistveno udobneje, če avto prej predogreješ in pri EVjih je to dokaj enostavno, pač nastaviš timer ali klikneš na daljinca ali v app-u. Avto je itak zelo verjetno priključen na elektriko in posledično ne prazni baterije.
Je pa to z ekološkega vidika popolna neumnost, saj kot si omenil na kratki razdalji tudi z gretjem sedeža in volana čisto preživiš ali pa tudi brez. Dejansko mečeš energijo stran.
Se pa tukaj lepo kaže, kam gre zadeva. Najprej je bil EV eko, ker so bile cene x2, x3 proti ICEjem in posledično ni bilo kalkulacije. Potem so se cene približale in je bila glavna prodajna strategija (poleg še vedno poudarjanja, kako je EV eko), kako prideš v x letih na 0 ker polniš praktično zastonj in potem samo plus. Z dvigom cene elektrike se tudi to sesuva (sploh na hitrih polnilnicah), tako da se bo očitno glavna prednost selila k udobju. Kak te ti je to fajn, ko se tvoja rit usede v lepo segret avto. V glavnem udobje. Cenim pa tistega, ki direktno pove, da se poščije na porabo, zato da ima toplo rit. Si vsaj ne laže sam sebi.
Sedaj čakam samo še ta prave perlce, ki bodo povedale, da sem bil bedak, ker pozimi nisem predgrel avta, ko smo šli kam z dojenčkom. Pravi BARBAR. Hkrati pa še bljuvale neumnosti o eko EVjih in kak so to oni eko.