Zakaj?To je to. Za kratke zimske vožnje nastavim temperaturo na 18,5 in vklopim ogrevanje sedeža in volana.
Dvomim, da kdo dela 40-50 jurjev z ICE za brez veze, ker je “zastonj”. Tudi pri službenih vozilih bi finančni direktor slejkoprej povprašal po zdravju. Top management pa tudi ponavadi ni v avtu 100 jurjev na letoSaj nekateri se tudi z ICE vozijo kot bi bilo zastonj. Pa vemo da ni..
Maš prov. Jebe se mi za ekologijo dokler pričakujejo, da se bom jest obnašal ekološko avte pa pripeljejo na ladjah ki z eno furo nardijo svinjarije kot jest v 3 življenjih. Ne vem kakšen EV maš da ti nič ne segreje. Tud na kratke razdalje ga dam na gretje vsaj 15 min prej in je lepo topu ko odpeljem. Nimam ogrevanja volana, zice sem pa vklopu vsaki dve leti enkrat, če sem glih moral odpeljat čeist nepričakovano.Pozabimo za trenutek na porabo baterije in poglejmo samo z ekološkega vidika.
Zagnati gretje pri EVju za recimo kratek skok km ali dva je popolno metanje energije stran, ker itak nič ne segreje. Torej dejansko mečeš energijo stran brez učinka. Sedež pa v nekaj sekundah greje, torej je učinek, pa še poraba x-krat manjša.
Ampak kdo bi gledal s tega vidika, nje? Itak je treba viške SE pokurit.
Tak kot darjan ki se vozaka okrog 40 ali 50 jurjev letno, ker je “zastonj”.
dvomim, vejretno je vlak najmanj ekološko problematične.To natolcevanje z ladjami je že malce dolgočasno, ker ladja najbrž na kg tovora na km še zmeraj onesnažuje zanemarljivo malo proti takemu in drugačnemu kopenskemu prevozu. Kolikor toliko je najbrž konkurenčen le tovorni vlak.
Sicer pa jasno, da lastnik vozila izkoristi, kar mu vozilo omogoča. Če je predgretje hudo "škodljivo" za ekologijo, ga bo EU že prepovedala v neki prihodnji reinkarnaciji zakonodaje.
dvomim, vejretno je vlak najmanj ekološko problematične.
Voda je pač hinavska, ko je potreba po premikanju.
V splošnem ima ladijski prevoz večjo učinkovitost v primerjavi z železniškim prevozom, saj so ladijski motorji večji in učinkovitejši, kar zmanjšuje porabo energije na tono tovora. Poleg tega je ladijski prevoz učinkovitejši pri prevozu velikih količin tovora, kar lahko dodatno zniža porabo energije na kilogram tovora.
Mnja, karkoli ti ChatGPT izpljuni moraš preveriti. Razen, če poznaš odgovor/temo. Ampak če tako dobro poznaš temo, potem počasi izgubi smisel...UI (https://chat.openai.com/) se ne strinja s tabo:
Čestitke. Whataboutoizem v vsem svojem sijaju.Maš prov. Jebe se mi za ekologijo dokler pričakujejo, da se bom jest obnašal ekološko avte pa pripeljejo na ladjah ki z eno furo nardijo svinjarije kot jest v 3 življenjih. Ne vem kakšen EV maš da ti nič ne segreje. Tud na kratke razdalje ga dam na gretje vsaj 15 min prej in je lepo topu ko odpeljem. Nimam ogrevanja volana, zice sem pa vklopu vsaki dve leti enkrat, če sem glih moral odpeljat čeist nepričakovano.
Maš prov. Jebe se mi za ekologijo dokler pričakujejo, da se bom jest obnašal ekološko avte pa pripeljejo na ladjah ki z eno furo nardijo svinjarije kot jest v 3 življenjih. Ne vem kakšen EV maš da ti nič ne segreje.
Ne bos verjel, so jih ze vgradili. Slovenci.Kako, da se nihče ni domislil vgradnje IR panelov v EV?