Davčne blagajne so bedarija

teccna

Pripravnik
3. avg 2007
46
0
6
Citat:
Uporabnik Perica pravi:
Vsak trgovec/delavec/operater kateri izda račun mora imeti svoje potrdilo za blagajno (katerokoli), vmeniju operater nato izbereš osebo katera izdaja račun.


vsako podjetje ima lahko enega ali več namenskih certifikatov.
certifikat je lahko en, če je na strežniku, do katerega online dostopajo vse blagajne.
če so blagajne 'samostojne', brez neposredne povezave s serverjem, potem potrebuješ certifikat za posamezno blagajno.
nikakor pa ni smiselno na eni blagajni imeti več namenskih certifikatov.
namenski certifikat identificira podjetje.
delavec pa je identificiran skozi šifro uporabnika, ki jo je podjetje vnaprej posredovalo na durs - in le-ta se poroča v trenutku izdaje računa - zato menjaš operaterja na blagajni
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Citat:
Uporabnik teccna pravi:
certifikat je lahko en, če je na strežniku, do katerega online dostopajo vse blagajne.
če so blagajne 'samostojne', brez neposredne povezave s serverjem, potem potrebuješ certifikat za posamezno blagajno.

Od kot tebi tole? Tega pa jaz v navodilih nisem zasledil...
 

Perica

Pripravnik
13. okt 2007
438
1
18
teccna: Potrdilo ni vezano na blagajno, ampak na človeka. Blagajna je vezana na prostor ( lahko je tudi mobilna).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
OK torej vidim da vsi veste vse, torej na d.o.o.-ju imamo eno prenosno blagajno (prodaja na terenu), katero uporablja izključno prodajalec X. Zraven tega pa je treba urediti še prodajo na sedežu firme ki pa se bo izvrševala in printala direktno iz mini blagajne. Torej rabim 2 namenski potridli.

Eno potrdilo uvozim/registriram v mini blagajno za to prenosno napravo ki je na terenu in na prodajlca X. To bo premična blagajna (mislim da je to opcija C v mini blagajni) in služila bo zgolj če bo na prenosni blagajni na terenu kakšen izpad in bo potrebno napisat VKR in potem pročat preko te mini blagajne.

Drugo potrdilo pa bo uvoženo/registrirano na lokacijo sedeža firme, kjer se bodo računi neposredno printali iz Mini Blagajne in preko katere bo not vnešenih več operaterjev ki lahko na sedežu firme izdajo račun?

Torej bo tako prav ali...?
smile-1.gif
LP
 
Nazadnje urejeno:

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.139
113
Koliko potrdil poterbuješ, je le in samo tehnična zadeva programa, ki ga uporabljaš.
Kar se FURSa tiče, mora vsako podjetje, ki bo potrjevalo račune, imeti (vsaj) eno potrdilo.

Potem je pa stvar programa, ki ga uporabljaš, ali potrebuješ različna potrdila za različne blagajne, ali pa lahko samo namnožiš tisto eno *.p12 datoteko na vse naprave.

Potrdilo je vezano na podjetje (poglejte si vsebino potrdila) in nima nobene veze z Janezom ali Fadilo, ki bo izdala račun.
Potrdilo služi samo kot identifikacija podjetja, ki je izdalo račun in za podpisovanje XML datoteke.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Rabiš eno (1) potrdilo, ki ga namestiš xxx krat, če ti tako paše oz. tvoj program to potrebuje. To, da država dovoli naročiti XX potrdil je še ena v vrsti neumnosti, ki jih počnejo.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Rabiš eno (1) potrdilo, ki ga namestiš xxx krat, če ti tako paše oz. tvoj program to potrebuje. To, da država dovoli naročiti XX potrdil je še ena v vrsti neumnosti, ki jih počnejo.

niti ne... so določeni razlogi, ki to opravičujejo.

Imam recimo 5 štacun s po 5 blagajnami in eno prenosno blagajno za potnika. Namestim eno potrdilo na vse blagajne. Potnik izgubi mobilno blagajno. Na dursu prekličem potrdilo in padejo vse trgovine...

Če bi imel različna potrdila bi lahko preklical samo problematičnega.

Se pa strinjam, preveč drobljenja nima smisla.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
No OK, potem je zadeva (dokaj) jasna, na prenosni terenski balagajni (tablici) bo instalirano digitalno potrdilo 1, prav tako bo to potrdilo 1 instalirano v mini blagajno če bo izpad interneta in bo potrebno napisat VKR na roko da se bo potem račun vnesel v mini blagajno. Namreč ta VKR račun bo izdan na terenu in bo verjetno sovpadal z to prenosno davčno blagajno ki bo pod digitalnim potridlom 1 vnešena v mini blagajno. Potem pa bom še registriral digitalno potrdilo 2 preko katerega bodo različni operaterji lahko kdaj izdali račun na sedežu firme... Mater nevem ali je res treba toliko komplicirat...
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
ksz

Ne vem, če je bilo to vprašanje že zastavljeno oz. podebatirano...

Namreč, na FURSovi aplikaciji je možnost, da klikneš na ikono "Nisem dobil računa"
Zanima me, kaj se zgodi, če ti konkurenca preko XY mobilnika namerno prijavlja tole, da kao ni dobila računa? Pač vpiše nek znesek, podatke in te prijavi, čeprav te osebe ni bilo niti blizu tvoje trgovine, lokala, salona ipd. Ali je pa le kaj narejeno proti zlorabi te aplikacijske možnosti...
Ne vem, meni se zdi tole bedarija na kubik... Siva ekonomija se bo nekoliko omejila, pojavila pa se bo umazana ekonomija.
confused-1.gif
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No OK, potem je zadeva (dokaj) jasna, na prenosni terenski balagajni (tablici) bo instalirano digitalno potrdilo 1, prav tako bo to potrdilo 1 instalirano v mini blagajno če bo izpad interneta in bo potrebno napisat VKR na roko da se bo potem račun vnesel v mini blagajno. Namreč ta VKR račun bo izdan na terenu in bo verjetno sovpadal z to prenosno davčno blagajno ki bo pod digitalnim potridlom 1 vnešena v mini blagajno. Potem pa bom še registriral digitalno potrdilo 2 preko katerega bodo različni operaterji lahko kdaj izdali račun na sedežu firme... Mater nevem ali je res treba toliko komplicirat...

Kaj pa imaš za en program ,ki ne zna narediti računa, ko ni interneta? to imaš kakšno online aplikacijo ali namensko blagajno?
Ker normalno blagajna v primeru ko ni interneta naredi račun, na katerega zapiše samo ZOI, kasneje, ko pride do omrežja pa potrdi ta račun na FURS in dobi nazaj še EOR.

Je pa res nekaj, kar ne vem, če se tebe tiče, ampak pišeš, da bodo občasno izdali račun preko mini blagajne... Meni so razložili, da ne moreš malce kombinirati "svoj sistem" za izdajo računov in občasno kakšnega potrditi preko mini blagajne. V smislu, izdajaš ves čas račune z odlogom plačila in potem ti en vmes uleti in ti prinese gotovino namesto plačila na TRR. Tega ne moreš potem vpisati v mini blagajno in ga potrditi, ker bi moral imeti vse izdane preko nje ali pa pač v svojem sistemu že v naprej številčenje po pravilniku za gotovinsko poslovanje in opcijo potrjevanja določenih računov.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Imamo Pantheon RA, koliko imam v glavi če ni interneta ne izda računa, zna pa biti da imaš popolnoma prav in da je tako kot trdiš! Moram to še preveriti!

Hja glej, jaz sem si tako zamislil in sicer preko tega terenskega Pantheona bo izdanih 95% računov na keš. Potem bodo zelo redki računi na keš kateri se bodo izdali direktno preko mini blagajne, potem pa do še vedno stranke ki jemljejo na odlog in tistim potnik napiše dobavnico in se jim naknadno po pošti pošlje davčno nepotrjen račun. Torej ja, kot sem si zamislil bi naj bilo trojno različno zaporedno številčenje? Si 100% da to ne gre skoz? Lp Matej
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Torej če prav razumem logika ki si jo ti napisal:

Če imam dve poslovalnici kjer imam preko internega akta prijavljeni 2 blagajni, ena terenska blagajna (v tem primeru Pantheon RA na tablici) ter sedež firme kjer imam za blagajno prijavljeno mini blagajno. Torej ker imam kot terensko rešitev Pantheona jaz ne morem več nikakor na sedežu firme kasirat gotovine RAZEN če vzamem še en Pantheon RA ter še eno tablico ki bosta med seboj preko oblaka povezani in skrbeli da bodo računi lepo zaporedoma po vrsti?
smile-1.gif
Torej lahko teoretično na sedežu firme uporabljamo zgolj VKR in jih potem nakadno vnašamo ali še tega ne? Torej po tem takem če nimaš v vseh poslovnih prostorih enake programske rešitve ki je med seboj povezana ne moreš kasirat keša? Saj pravim, morda imaš prav ampak se mi vseeno zdi malo hudo narobe vse to skupaj! LP
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Aja pa to še, da ne bo kdo tulil zakaj še na firmi ne kupimo SW za izdajo računov... gre za 3-4 račune mesečno, to so res izredni dogodki da se tam kaj pokasira, se pa vsekakor in za nekaj računov na mesec ne mislimo kupovat nove tablice, interneta, SW ter printerja če je na firmi PC za Windowsi kjer bi se komot lahko preko mini blagajne printalo....
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Pantheon ima skoraj sigurno offline rešitev... Kam pa prideš, da si odrezan, če ni interneta... Mi smo ga sicer ven vrgli, pa vseeno...
evil.gif


Ti lahko imaš x rešitev in različnih programov. Vsaka poslovna enota mora imeti svoj krog številčenja. Jaz sem pisal za način, da bi v eni poslovni enoti malce izdajal preko pantheona, malce preko mini blagajne in malce preko exela. Oziroma bi moral recimo "excel" račun, ki je v osnovi na odlog plačila kasneje potrditi, ker si je recimo stranka premislila in prinesla gotovino namesto da bi nakazala.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ne ne ne, v premični enoti (na terenu) se bo izdajalo gotovinske račune zgolj preko Pantheona RA, na sedežu firme pa se bo izključno izdajalo preko Mini blagajne. Zato pravim da bom to potrdilo ki imam uvoženo v Pantheona imel zgolj za premično blagajno, drugo potrdilo pa bom imel za Mini Blagajno, preko katere edine se bo na sedežu firme printalo gotovinske račune.