Davčne blagajne so bedarija

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
1. Na licu mesta ne opaziš, kercsploh ne gledaš kaj gor piše.
2. Original račun dobite po pošti, potem pozabiš ...
3. Čez pol leta ne najdeš več dokaza.
Predvsem pa sem napisal, da si mislim da računi niso bili izdani oziroma so neveljavni, kako bi preveril pa nimam pojma. Da bi potem lahko dal tudi prijavo.

Sedaj imaš z novim zakonom lepo kodo, ki je vidna 1km in predvsem obvezna zelena obvestila, ki bo tudi najmanj pouvčeno osebo spomnil, da račun mora dobiti takoj in kako mora izgledati koda na računu.

Čeprav ne dvomim, da se bodo našli tudi ponarejevalci kode, ko bo treba račun izdati babici.

In veš kaj imamo slovenci najraje? Sedaj bo vsak se lahko šel inšpektorja in preveril vsak račun, tako kot se na cestah pa še kje drugje radi gremo lokalne šerife. Pa še izpostavljati se ne bo rabil z imenom in priimkom.

P.S. Še vedno nisi povedal, kak je postopek preverjanja računov bil do sedaj.
Klik na telefonu se mi zdi fajn rešitev, osebne prijave na davčni mi ne dišijo. Nimam ne časa, ne volje in ne koristi.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

odvetnik ne more imeti s.p. ja
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
1. Na licu mesta ne opaziš, kercsploh ne gledaš kaj gor piše.
2. Original račun dobite po pošti, potem pozabiš ...
3. Čez pol leta ne najdeš več dokaza.

Sedaj imaš z novim zakonom lepo kodo, ki je vidna 1km in predvsem obvezna zelena obvestila, ki bo tudi najmanj pouvčeno osebo spomnil, da račun mora dobiti takoj in kako mora izgledati koda na računu.

Čeprav ne dvomim, da se bodo našli tudi ponarejevalci kode, ko bo treba račun izdati babici.

In veš kaj imamo slovenci najraje? Sedaj bo vsak se lahko šel inšpektorja in preveril vsak račun, tako kot se na cestah pa še kje drugje radi gremo lokalne šerife. Pa še izpostavljati se ne bo rabil z imenom in priimkom.

P.S. Še vedno nisi povedal, kak je postopek preverjanja računov bil do sedaj.
Klik na telefonu se mi zdi fajn rešitev, osebne prijave na davčni mi ne dišijo. Nimam ne časa, ne volje in ne koristi.
To bo to. No, kakorkoli, jaz sem zadeve poštimal in sem pripravljen na 2.1.2016. Bom pač zabil še nekaj časa za te budalaštine, upam pa, da bodo res te ''poštenjakarje'' pobasali, fajn bi pa bilo, da bi tudi tiste, ki delajo na črno.
Pa upam, da bodo rešili tisto glede navedbe osebnih podatkov na računu namesto podjetja pri s.p.-ju, ker drugače bom najprej jaz imel probleme (oz. vsi s.p.-ji, zaradi neujemanja računa s preverbo), potem pa še oni.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
odvetnik ne more imeti s.p. ja
smile-1.gif
Pravno svetovanje, Ime in priimek s.p.

to ni odvetnik
smile-1.gif
ki ne more imeti s.p. je posebna oblika fizične osebe z dejavnostjo

pravno svetovanje ima lahko vseh, brez ustrezne izobrazbe
 

Mr_Globus

Fizikalc
1. dec 2011
236
26
28
Eno vprašanje - Večinoma poslujemo gotovinsko, imamo pa redke stranke s katerimi poslujemo preko TRR. Davčna blagajna je postavljena samo nekaj me bega:

Dosedaj če sem izbral način plačila "plačilo na račun", je namesto "račun št. XXXX" sprintalo "dobavnica št. XXXX". Vse dobavnice sem združil s sumarnim računom "na roke" (ker so se stranke pritoževale da more pisati račun, ne pa dobavnica). Zdaj še vedno natisne dobavnico, samo da je opremljena z ZOI, EOR in QR kodo. Lahko še vedno naredim sumarni račun na roke?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Citat:
Uporabnik Mr_Globus pravi:
Eno vprašanje - Večinoma poslujemo gotovinsko, imamo pa redke stranke s katerimi poslujemo preko TRR. Davčna blagajna je postavljena samo nekaj me bega:

Dosedaj če sem izbral način plačila "plačilo na račun", je namesto "račun št. XXXX" sprintalo "dobavnica št. XXXX". Vse dobavnice sem združil s sumarnim računom "na roke" (ker so se stranke pritoževale da more pisati račun, ne pa dobavnica). Zdaj še vedno natisne dobavnico, samo da je opremljena z ZOI, EOR in QR kodo. Lahko še vedno naredim sumarni račun na roke?

Ko berem vsa ta vprašanja mi ni nič več jasno... oziroma mi je... takšni, ki napiše: "ker so se stranke pritoževale da more pisati račun, ne pa dobavnica..." na dokumentu, ki ga je kakor izgleda izdajal kot račun
bonk.gif


Vidim pa, da ni edino. Je ogromen procent takšnih, ki se jim niti sanja ne kaj je to blagajniški račun, dobavnica, račun z odloženim plačilo, blagajniški prejemek, knjiženje, bilanca, inventura,... In kolikor sem bil na začetku tega posta proti davčnim blagajnam, sedaj ko vidim kaj nekateri delajo, ugotavljam, da so naši davčni inšpektorji tukaj do sedaj popolnoma zatajili. Upam, da bo od sedaj naprej drugače. Nekaj se bodo naučili "privatniki", drugi del bodo pa morali odigrati inšpektorji.

In jaz sem se na trenutke obremenjeval s kakšno zadevo, ki ni bila čisto po standardih oziroma za moj občutek malce mejna. Ko pa gledam vse to.... eh... jaz ne bom imel v bistvu nobenega problema. Že prej je šlo kolikor se le da po črki zakona, sedaj bom imel na računih dodan samo še zoi in eor.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Citat:
Uporabnik Peror pravi:
To pa je en spraševal nekaj strani nazaj, pa so mu rekli, da je treba račun izdati na licu mesta opravljene storitve. Če to ni res, potem zame ni nobenega problema.

Več situacij lahko imaš.
1. Imaš trgovino, stranka pride, vzame artikel, ti narediš blagajniški račun, ki ga potrdiš na dursu, stranka plača zgodba zaključena (najbolj osnovna in jasna zadeva)

2. imaš internetno trgovino. Stranka naroči in želi plačilo ob prevzemu. Takšen način FURS smatra kot gotovinsko plačilo, zato mora niti takšen račun davčno potrjen. Stranki v paket priložiš račun z odloženim plačilom (ali pa blagajniškega na katerem moraš imeti možnost izbire načina plačila "po povzetju", da ti ne kvari blagajniškega zaključka). Enega ali drugega potrdiš na fursu.

3. imaš stranko, ki ima odlog plačila (tu not bi lahko padla tudi internetna prodaja iz zgornje točke). Pač izdaš račun z odlogom plačila recimo 30 dni. Stranka pa ti deseti dan prinese gotovino (se je pač premislila). Ti gotovino vzameš in daš stranki blagajniški prejemek. Račun zaradi tega, ker je bil plačan z gotovino potrdiš na FURSu. Za to imaš mislim da 10 ali 14 dni časa.

Pa še kakšna kombinacija se najde. Pogoj je, da imaš prej urejeno številčenje računov, ki mora biti že v osnovi za vse račune urejeno kot da se bodo davčno potrjevali vsi.

Zapisal sem le tri najbolj pogoste, ki jih bom jaz srečeval. In tvoj primer lahko pade po 2. ali 3.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
In ker nam tako zelo radi prikazujejo, kako je Hrvaška lahko vzor pri izdaji računov po sprejemu fiskalne zakonodaje je spodaj en primer, ko sem bil malce pri sosedih na obisku... Tudi tam je enako dejstvo kot pri nas. Tisti, ki se je odločil goljufati, bo goljufal po stari ali po novi zakonodaji...
2356862-IMG_7815.JPG
 

Priponke

  • 2356862-IMG_7815.JPG
    2356862-IMG_7815.JPG
    44,2 KB · Ogledi: 302

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Jaz imam nekako točko 1, s tem, da delam s firmami. Ti naročis mojo storitev, jaz pofotkam in izstavim račun, ti plačaš in mir. Mi je pa neumno, da moram imet nekje tablo, da mora nekdo kot firma vzet račun, ker ga valda bo. Če ga pa ne, je pa država v plusu ker ni treba ddv plačat.

Torej samo 2 vprašanji sem imel:
-1. Ali moram v tem primeru printat
-2. Ali rabim tisto nalepko

Saj zastopim, da je odgovor ja, ampak je vseeno neumno. Ker fizično osebo lahko še malo pognjaviš, da vzame račun, pri sodelovanju firma firma pa to res ni potrebno oz. je celo smešno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Heh mater jim svinjsko, a kdo ve kako priti do gesla od tega butastega furs digitalnega potrdila? Namreč do pred nekaj dnevi je na edavkih še bilo vidno geslo od pridobljenih digitalnih potrdil, danes pa tega podatka več ni... izgleda da je mesec dni okoli od vloge in brišejo dol...
 

prijam

Fizikalc
2. sep 2007
1.821
4
38
V obvestilu z gesi je naslednje opozorilo FURS-a

Postopek prevzema digitalnih potrdil lahko opravite v 60 dneh od prejetja tega dokumenta. Kasneje potrdil ne bo več mogoče prevzeti, ampak boste morali zaprositi za novo referenčno številko in geslo.

Sklepam pa, da ti je zgolj izginilo obvestilo o dokumentih prejetih v zadnjem mesecu.
Uporabi funkcijo "Arhiv prejetih dokumentov".....desno od "Dokumenti prejeti v zadnjem mesecu".
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.803
550
113
42
povsod malo
Ne sledim celi temi imam pa vprašanje, ki si mi je danes porajalo.
Razni avtomati za kave in podobno ne dajejo računov! Kako je to rešeno?
In še če pride inšpekcija in si v trgovini, ki ima tak avtomat in recimo kaj pa vem rabljene knjige pa te vidi, da si opravil nakup na tem avtomatu in nimaš računa! A se malo čukasto gledata al kako?
Ko smo že ravno pri rabljenih knjigah za njih se je že plačal 1x DDV če pravilno vem. Kako je potem s knjigami +100 let?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Avtomati imajo neko prehodno obdobje za prilagoditev.
Kaj ima tematika veze z ddv pri rabljenih knjigah pa mi ni povsem jasno ...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik prijam pravi:
V obvestilu z gesi je naslednje opozorilo FURS-a

Postopek prevzema digitalnih potrdil lahko opravite v 60 dneh od prejetja tega dokumenta. Kasneje potrdil ne bo več mogoče prevzeti, ampak boste morali zaprositi za novo referenčno številko in geslo.

Sklepam pa, da ti je zgolj izginilo obvestilo o dokumentih prejetih v zadnjem mesecu.
Uporabi funkcijo "Arhiv prejetih dokumentov".....desno od "Dokumenti prejeti v zadnjem mesecu".

Ja prijam, 60 dni imaš časa da prevzameš potrdila, jaz sem jih že prvi dan. Arhiv ni problem, pridem jaz na edavkih do tega dokumenta, problem je le v tem da v tem dokumentu ni več teh referenčnih številk, gesel in ostalega... ni pomembno, smo ze narocili nova potrdila...

Zdaj pa drugo nagradno vprašanje.... eno potrdilo imamo uvoženo v program na tablici ki bo izdajala račune na terenu, potem pa bomo rabili še mini blagajno za izdajo morda nekaj računov mesečno... zdaj pa mi naj nekdo pove zakaj rabim več teh potrdil če pa se v mini blagajni brez težav vnese dva ali več operaterjev? Torej ko na mini blagajni sestavljam račun označim kdo ga sestavlja/izdaja? Torej je dovolj zgolj 1 potrdilo ali moram mini blagajno obvezno nastavit na drugo potrdilo glede na to da bo preko nje drug človek izdajal račune? Lp
 

Perica

Pripravnik
13. okt 2007
438
1
18
Vsak trgovec/delavec/operater kateri izda račun mora imeti svoje potrdilo za blagajno (katerokoli), vmeniju operater nato izbereš osebo katera izdaja račun.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Čakaj zdaj malo
smile-1.gif
Po tej logiki bi operater bil izključno en prodajalec katerega se tiče tisto potrdilo?
 

Perica

Pripravnik
13. okt 2007
438
1
18
Saj ravno v tem je poanta. V enem prostoru na eni blagajni lahko dela več zaposlenih. Vsak oprerater je vezan na svojo davčno številko- verjetno kontrola ozirom anadzor koliko ljudi imaš zaposlenih. Če pogledaš račune iz trgovine na večini piše ime ali koda prodajalca in vsaka blagajničarka se logira z svojo kodo.
Če si samozaposlen nimaš nobenih težav z operaterji, ker se prikaže samo tvoje ime.
 
Nazadnje urejeno: