Dacia Jogger

sad

Guru
24. avg 2007
20.528
9.218
113
Zaslepljeni v primerjavi z čim? Američani? Ko odštejemo pickup-e, so najbolj prodajan avto v zda Corole, i30, ceed, golfi... to pa ni nič drugače kot na naših cestah. Koliko je varen 15 let star F 150 v primerjavi z cliotom 2 pri trku v betonsko ograjo pa je tudi vprašanje.
:valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse:
Torej, večina vozil za osebni promet v ZDA je pickupov in ti bi jih odštel? Vstavi vmes verjetnost, da te bo nasadil pickup in potem še enkrat odštej to možnost.
Potem pa razmisli, kaj se zgodi, ko večtonska gmota od pickupa (tudi če je 10 let star) čelno poči v čisto svežo Corrolo s super, duper varnostjo ;). Evo, da ne bo treba razmišljati.
Pa tukaj se pogovarjamo o relativno majhni razliki v velikosti in teži. Ko se pogovarjamo o 2x, 3x težjem vozilu, po možnosti še s šasijo, ki se manj zvije ob crash testu, so potniki in voznik v Corroli konkretno nasankali.
Recimo poglej prometno izpred enega tedna, ko se je v Kamniku ali tam nekje nekdo s C klaso nabil v stoječ tovornjak.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.258
5.827
113
se pa tudi vsi še vedno spomnimo volvota in modusa

ko smo že na tem, da sta velikost in teža avtomatično varna oz. ne-varna za manjši avto
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.395
1.356
113
Oh, marija, pa saj smo eno stran nazaj doktorirali, da so vsakih deset let zvezdice druge barve :aplauz:
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Hurba ste eni zapel. Mi malo starejša generacija smo z katcami pol juge pa pol evrope dali čez. Pa smo preživeli. Nekaterim ni usojeno, tudi v S klasi preživet. beri Diana in ostali aristokrati. Tak je to. res je varnost šla naprej, ampak če bi samo to gledal se ne bi z biciklom v službo peljal. To nabijanje o neki varnosti, pa familiji želim vse naj. Novodobna muha. Kot rit od kardašijanke. Če rabiš in hočeš se boš z čemerkoli pripeljal kamorkoli. Mislim pa da če vsi skupaj tukaj zberemo nimamo dost za najvarnejši avto
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.528
9.218
113
Hurba ste eni zapel. Mi malo starejša generacija smo z katcami pol juge pa pol evrope dali čez. Pa smo preživeli. Nekaterim ni usojeno, tudi v S klasi preživet. beri Diana in ostali aristokrati. Tak je to. res je varnost šla naprej, ampak če bi samo to gledal se ne bi z biciklom v službo peljal. To nabijanje o neki varnosti, pa familiji želim vse naj. Novodobna muha. Kot rit od kardašijanke. Če rabiš in hočeš se boš z čemerkoli pripeljal kamorkoli. Mislim pa da če vsi skupaj tukaj zberemo nimamo dost za najvarnejši avto
Ja, samo verjento se niste skantali. Ker sicer ne bi tukaj pisal.
Še glede Diane: varnostnik, ki je bil edini pripet je preživel in to pri hitrosti krepko, krepko, krepko čez 100km/h. Če se prav spomnim 180km/h v beton. Jebi… ga neumnim pač ni pomoči. Pa ponovi to s katrco pri hitrosti 60km/h.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.361
3.447
113
Težji je vedno v prednosti pred lažjim avtom.
Drugače je če se zaleti v steno.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.258
5.827
113
Seveda je teža v štartu prednost, ki pa se lahko izniči z boljšo/novejšo zasnovo lažjega.

Starejši velik pa težak avto vs. nov precej majhen pa lahek avto je skoraj zagotovoljeno, da bo starejši potegnil takratko.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.395
1.356
113
Seveda je teža v štartu prednost, ki pa se lahko izniči z boljšo/novejšo zasnovo lažjega.

Starejši velik pa težak avto vs. nov precej majhen pa lahek avto je skoraj zagotovoljeno, da bo starejši potegnil takratko.
Verjetno samo za eno generacijo starejših "NCAP zvezdic" to ne drži.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Elektronika sicer lahko prepreči kak trk, to je res. Meni je recimo brez veze zakaj prinese lane assist bistvene točke k varnosti. A ko mi iz strani kdo prednost vzame mi lane assist kaj pomaga?
Po mojem njenju elektronika lahko marsikaj prepreči. Je pa treba asistenčne sisteme uporabljati po pameti. Moraš aktivno spremljat in nadzorovat kaj elektronika počne, ne pa da napol spiš za volanom, kot marsikdo prakticira, to je hudo nevarno početje, ker slejkoprej sistem zataji. Lane assist je uporabna zadeva na avtocesti, ko greš prehitevat in ti fizično prepreči s posegom v krmiljenje ravno toliko, da ne pride do trka, če ni prost pas. Ne smeš pa sunkovito menjat pasu, sicer ne pomaga prav nič
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.954
2.416
113
Lažji avto bo v večini primerov nesreč, mislim da je to 75%, izlet s ceste, varnejši. On seveda enaki pasivni varnosti, razredu avtomobila itd.
Suv krava ima visoko težo, visoko težišče, in čeprav je varna, je teoretično slabša kot primerljiva limuzina.
 
27. jan 2022
4.801
1.738
113
Lažji avto bo v večini primerov nesreč, mislim da je to 75%, izlet s ceste, varnejši. On seveda enaki pasivni varnosti, razredu avtomobila itd.
Suv krava ima visoko težo, visoko težišče, in čeprav je varna, je teoretično slabša kot primerljiva limuzina.
A si slučajno pomešal lažji - težji in višje - nižje težišče? Ker primerljiva limuzina in SUV se le malo razlikujeta v teži, več v višini težišča.
Pri lažji - težji pa je tukaj očitno vprašanje ali je najnovejši Clio enako - bolj - manj varen od najnovejšega Megana Grandtour, da ostanemo pri enaki core tehniki.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.954
2.416
113
Če pogledaš MB E vs. GLE je tam okrog 300 razlike kar gledam na hitro. Nekaj kg doda 4matic verjetno. Varnostna tehnologija in konstrukcija so identične, le ko pride bukva pred avto ima eden 300 kg manj za zaustavit na podobni razdalji.
Za nekatere je pač SUV varnejši, jaz mislim da v realnih situacijah ni.