em, na podlagi česa si pršu do tega zakjučka? Upam da veš, da 4 zvezdice na ncapu leta 97' niti slučajno niso primerljive z 4 leta 2022.Strukturna varnost joggerja je primerljiva z golfom 4 (letnik 1997), to se vrže v isti koš. Saj je vredu, samo je "le vredu". Zame ni vredu za nov avto.
Dokazuješ se da nimaš pojma.A se vi mal hecate? Golfu sem naredil krivico. Glej rezultate v PDF. To je blamaža.
V kateri kafani ste prišli do te ugotovitve?Strukturna varnost joggerja je primerljiva z golfom 4 (letnik 1997), to se vrže v isti koš. Saj je vredu, samo je "le vredu". Zame ni vredu za nov avto.
verjetno v isti kafani, kjer je se vedno 1.9TDI AFN uber alles.V kateri kafani ste prišli do te ugotovitve?
vrhunski avto s praktično vsem kar je bistveno vključno z varnostjo *
realno mu manjka edino 1.3 moped
* zlati alter standard, ravno dobro ulaufane premije predprejšnjega modela z osnovno opremo in lepimi feltnami so na tem področju zagotovo dva koraka spredaj
Tale je pa na mestu! Hvala. Drži. Imel 18 let. Drži, še enkrat.verjetno v isti kafani, kjer je se vedno 1.9TDI AFN uber alles.
Smo jih pogledali še vedno pa čakamo obrazložitev.Saj ne, da bi kdo pogledal rezultate kreša. Kafana.
to pomeni nekje od 150 kkm do 180 k km ali se morda motim?
Kakorkoli, sam bi se zagotovo počutil varneje v Joggerju kot Golfu 4.A se vi mal hecate? Golfu sem naredil krivico. Glej rezultate v PDF. To je blamaža.
No, pa še nekaj je: večji in težji avti so še vedno bolj varni od manjših, ampak v Evropi smo reveži (ali pa politično zaslepljeni) in si pred tem še kar zatiskamo oči.
To je dvorezi meč. Če bi dajali zvezdice za crash test ločeno od celotne ocene, bi dobil realno sliko kako je skonstruirana šasija. Zdaj pa dodajo še točkovanje za elektronsko šaro, pa te realne ocene sploh ne dobiš. Malo lahko razbereš iz podatka Adult Occupant in Child Occupant. Elektronika sicer lahko prepreči kak trk, to je res. Meni je recimo brez veze zakaj prinese lane assist bistvene točke k varnosti. A ko mi iz strani kdo prednost vzame mi lane assist kaj pomaga?Žal je EuroNCAP postal nekaj podobnegu lobiju za elektronske varnostne sisteme. Če ga ne bodo nehali srati, bodo uničili 25 let lastnega trdega dela.
V bistvu je reč že postala tako problematična, da bi bila možna rešitev podeljevanje ločenih zvezdic za sisteme aktivne varnosti; podobno kot imamo ločene ratinge za eko vidik (green ncap).