Dacia Jogger

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.089
802
113
Strukturna varnost joggerja je primerljiva z golfom 4 (letnik 1997), to se vrže v isti koš. Saj je vredu, samo je "le vredu". Zame ni vredu za nov avto.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.395
1.356
113
Žal je EuroNCAP postal nekaj podobnegu lobiju za elektronske varnostne sisteme. Če ga ne bodo nehali srati, bodo uničili 25 let lastnega trdega dela.

V bistvu je reč že postala tako problematična, da bi bila možna rešitev podeljevanje ločenih zvezdic za sisteme aktivne varnosti; podobno kot imamo ločene ratinge za eko vidik (green ncap).
 
Nazadnje urejeno:

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
214
43
28
ljubljana
Živa resnica.
Moj model avta ima sedaj samo 3 zvezdice,prejšnji pa 5.
Kje je tukaj logika?
Najbolj važno zame je,kako se avto obnese pri trku,kakšne so posledice za potnike,ne pa neke elektronske komponente,ki ti pri trku čisto nič ne koristijo.
 
vrhunski avto s praktično vsem kar je bistveno vključno z varnostjo *

realno mu manjka edino 1.3 moped

* zlati alter standard, ravno dobro ulaufane premije predprejšnjega modela z osnovno opremo in lepimi feltnami so na tem področju zagotovo dva koraka spredaj

to pomeni nekje od 150 kkm do 180 k km ali se morda motim?
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.715
-1.015
113
145 km SZ od Opatije
A se vi mal hecate? Golfu sem naredil krivico. Glej rezultate v PDF. To je blamaža.
Kakorkoli, sam bi se zagotovo počutil varneje v Joggerju kot Golfu 4.
Pa brez zamere, če sem koga VW-jevca užalil s tem.

p.s. ja, kot že omenjeno, oceni NCAP leta 2000 in 2022 nista primerljivi. Če je leta 2000 avto imel 1 AB in ABS je blo to že kr blizu 5 zvezdic. Ne dobesedno, ampak v tem kontekstu. Danes pa v oceni upoštevajo nalet peščev in podobno ...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

tony

Guru
23. jul 2007
9.395
1.356
113
Predvsem se je vmes že ene 3x spremenilo tudi točkovanje pasivne varnosti (tj. zahtevnost varnosti pleha ob trku), zato niti % za pasivno varnost sploh niso primerljivi. Novi avti so za razred ali dva bolj pasivno varni kot tisti iz leta 1997.

No, pa še nekaj je: večji in težji avti so še vedno bolj varni od manjših, ampak v Evropi smo reveži (ali pa politično zaslepljeni) in si pred tem še kar zatiskamo oči.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Jaz se nobenega avta nisem kupil zaradi zaletavanja. Ocitno imate nekateri cudne fetise. Sploh pa me zvezdice ne zanimajo odkar jih talajo za piskanje ob nepripetem pasu ipd.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.996
5.213
113
No, pa še nekaj je: večji in težji avti so še vedno bolj varni od manjših, ampak v Evropi smo reveži (ali pa politično zaslepljeni) in si pred tem še kar zatiskamo oči.

Zaslepljeni v primerjavi z čim? Američani? Ko odštejemo pickup-e, so najbolj prodajan avto v zda Corole, i30, ceed, golfi... to pa ni nič drugače kot na naših cestah. Koliko je varen 15 let star F 150 v primerjavi z cliotom 2 pri trku v betonsko ograjo pa je tudi vprašanje.

Pri višjih hitrostih te tako ali tako ubije sila nenadne zaustavitve, lahko imaš reli kletko v avtu in čelado, boš samo malo lepši izgledal v krsti.


Namesto težjih avtov bi se lahko uvedlo ničelno toleranco do alkohola za volanom. 0,0. Potem bi pa lahko porabil vseh 7 sedežev v Joggerju za prevoz klape do gostilne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.951
5.028
113
Žal je EuroNCAP postal nekaj podobnegu lobiju za elektronske varnostne sisteme. Če ga ne bodo nehali srati, bodo uničili 25 let lastnega trdega dela.

V bistvu je reč že postala tako problematična, da bi bila možna rešitev podeljevanje ločenih zvezdic za sisteme aktivne varnosti; podobno kot imamo ločene ratinge za eko vidik (green ncap).
To je dvorezi meč. Če bi dajali zvezdice za crash test ločeno od celotne ocene, bi dobil realno sliko kako je skonstruirana šasija. Zdaj pa dodajo še točkovanje za elektronsko šaro, pa te realne ocene sploh ne dobiš. Malo lahko razbereš iz podatka Adult Occupant in Child Occupant. Elektronika sicer lahko prepreči kak trk, to je res. Meni je recimo brez veze zakaj prinese lane assist bistvene točke k varnosti. A ko mi iz strani kdo prednost vzame mi lane assist kaj pomaga?