kot bi mi bral mislihre samo za problem straha, mas novi avto in nekako sumis da bo ze pri novem nekaj crknilo in bo tema ce ne bos servisiral na uradnem. ro je glavni problem ce bi novi bili tak zanesljivi, da bi v podzavesti vedel, da nima kaj bit 5 let in vec, potem bi uradni lepo spustili cene, ce bi hoteli se kaj sraufat. Tako pa je to sistemsko reseno. in lupaza se nadaljuje.
Ni glih ne sploh če nimaš maske.Torej ko z brusilko rezes epoksi steklo ni lih fino za pljuca?
Imas ti v mislih mogoce pleksi steklo?Torej ko z brusilko rezes epoksi steklo ni lih fino za pljuca?
svinc je šel svojcajt v bencin zoper klenkanje in fino v luft. Tam pri uteži je fiksen v gorivu pa je bil.... tisto glede kamele, luka51 in nanodelcev je tudi tu nekje. Takile delci obrega zihr ne povzročajo, no razn če šteješ raka za okej pridobitev.Se ena lepsa
Svinc je tezka kovina ki je nevarna za zdravje.
Zato so ze pred 20 leti zaceli na dirkalne avte in motorje lepiti karbonske utezi pri centriranju.
Da je bila zadeva lazja, saj na dirki vsak gram šteje
Ne vem, trda plastika v glavnem, kupljeno v merkurju, bauhausu al tu nekjeImas ti v mislih mogoce pleksi steklo?
to nima popolnoma nobene veze z epoksijem in steklom.Ne vem, trda plastika v glavnem, kupljeno v merkurju, bauhausu al tu nekje
Ja vprasanje, liter antifriza je verjetno ranga 15e, pa to x10 ali 15. Pa potem ene 2 uri dela (po ene 100e) pa si tam.Samo menjava hladilne tekočine je res tooo mač