Cene servisov, olja in inflacija

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.401
343
83
hre samo za problem straha, mas novi avto in nekako sumis da bo ze pri novem nekaj crknilo in bo tema ce ne bos servisiral na uradnem. ro je glavni problem ce bi novi bili tak zanesljivi, da bi v podzavesti vedel, da nima kaj bit 5 let in vec, potem bi uradni lepo spustili cene, ce bi hoteli se kaj sraufat. Tako pa je to sistemsko reseno. in lupaza se nadaljuje.
kot bi mi bral misli
dodaj še to, da PORSCHE Slovenija zahteva enormne zneske, da ti dovoli dostop do SW preko PASS-THRU naprave, recimo da menjalnik SW poflašaš na zadnjo verzijo - na Hrvaškem pa VAG grupa laufa BP, tako kot BMW v Sloveniji, plačaš uro in nadgradiš sw preko svojega PASS-THRU vmesnika
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

B81

22. jul 2007
35.960
9.904
113
No iz enega kosa sem izrezal tisto deltoidno obliko za zapret okno podstrešja, ni zaj ko da bi 6 let rezal to v službi :D
 
Se ena lepsa ;)
Svinc je tezka kovina ki je nevarna za zdravje.
Zato so ze pred 20 leti zaceli na dirkalne avte in motorje lepiti karbonske utezi pri centriranju.
Da je bila zadeva lazja, saj na dirki vsak gram šteje
svinc je šel svojcajt v bencin zoper klenkanje in fino v luft. Tam pri uteži je fiksen v gorivu pa je bil.... tisto glede kamele, luka51 in nanodelcev je tudi tu nekje. Takile delci obrega zihr ne povzročajo, no razn če šteješ raka za okej pridobitev.

Majo kr negativn vpliv na zdravje tile delci.....