Cene servisov, olja in inflacija

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.433
358
83
ne verjamem...pač gledal sem na forumih izpiske iz DE in UK, pa je primerljivo ko pri nas...uradni za MB recimo. Pri nas je ura na MBju cca 100€+, preračunano, pusti cenik, cenik je fake. za cca 2,5 ure dela na avtu je bilo pod delo postavka cca 290€ (ddv included)... In te številke opažam že vrsto let, ni to en servis.
Deli so pa vsaj x2 glede na primerljivo firmo in prvo vgradnjo.
meni dol visi, kaj verjames, jaz sem preveril danes pri sprejemniku delavnice na Gorenjskem. Prav tako ne vidim razloga, zakaj kolega ne bi dal opravit servis bivsim sodelavcem v Celovcu in je peljal v delavnico v Kranj?
 
27. jan 2022
5.780
2.268
113
Vidiš, ne veš vsega. Škodni oddelek ostane na isto lokaciji. Ostali pa so se že preselili.
Ne rabim vedet - manj jih vidim, rajši jih imam. ;)

PS: nisem več pri ZM odkar se imenuje Sava.
PS2: senzorji te zajebavanjo, pa ti detektor ne dela. Mimogrede iz Savinih oken na Zagrebški se ne vidi na servis na Ptujski. :fredi:
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.407
957
113
Ne rabim vedet - manj jih vidim, rajši jih imam. ;)

PS: nisem več pri ZM odkar se imenuje Sava.
PS2: senzorji te zajebavanjo, pa ti detektor ne dela. Mimogrede iz Savinih oken na Zagrebški se ne vidi na servis na Ptujski. :fredi:
Glej, ne da se mi vec s tem ukvarjat.

Kje sem napisal, da se vidi iz Savinih okenj? A sem napisal, da imajo skupno dvorisce pri vhodu v restavraciji/menzo?

Lep dan ti zelim, sprosti se.
 
  • Wow
Reactions: Samo Izoliranc

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.943
113
Ne spomnim se, da bi imel avto, ki bi imel predpisan enak tlak v vseh štirih pnevmatikah in tudi ne takega, ki ne bi imel predpisan različen tlak glede na obremenitev. Vulkanizer pa me še nikoli ni vprašal, kaj mislim voziti. Tako, da tisto kar naredi, je v vsakem primeru nek približek, tudi če uporabi tabelo za minimalno naloženo vozilo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Ne spomnim se, da bi imel avto, ki bi imel predpisan enak tlak v vseh štirih pnevmatikah in tudi ne takega, ki ne bi imel predpisan različen tlak glede na obremenitev. Vulkanizer pa me še nikoli ni vprašal, kaj mislim voziti. Tako, da tisto kar naredi, je v vsakem primeru nek približek, tudi če uporabi tabelo za minimalno naloženo vozilo.

Običjano v manjše dimenzije 2.2 bara v večje 2.5 in bog te živi.

Itak lahko doktoriraš okoli napolnjenosti..dimanična vožna je toliko, umirjena toliko, poln avto toliko...na koncu ti ni nič jasno kaj naredit. Na koncu se s tem noben ne ukvarja?

Jaz dam 0.1 do 0.2 bara več noter kot je predpisano (ali kot ocenim sam) - z vidika, da potem do jeseni (če govorimo o letni gumi) ne kontroliram več tlaka. Itak ga bo malo ušlo, torej bo suma sumarum guma (v povprečju) skoz nekako optimalno napolnjena.

Itak, če nisi bil pozoren ob nakupu gume, in si kupil gumo s premalo bočno trdoto (imaš pa težjo kravo in/ali dizla oz. dandanes električarja), boš moral gumo malo več napolnit, da ne boš plaval v ovinkih...za komplicirat kolikor hočeš :fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in B81

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.943
113
Za večino malce daljših voženj, kjer bo avto res polno naložen, dodam zrak in potem običajno tudi spustim, ko ni več take potrebe.
Drugače pa tudi jaz napolnim malce nad predpisanim tlakom. Tako ali tako nimam 100 % natančne naprave in rahlo višji pritisk se mi zdi manj tvegan kot prenizek, kjer bi se lahko guma začela pregrevati. Moje laično mnenje, lahko da se motim.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.879
9.545
113
Jaz dam 0.1 do 0.2 bara več noter kot je predpisano (ali kot ocenim sam) - z vidika, da potem do jeseni (če govorimo o letni gumi) ne kontroliram več tlaka. Itak ga bo malo ušlo, torej bo suma sumarum guma (v povprečju) skoz nekako optimalno napolnjena.
Pri tlaku pnevmatik povprečje ne deluje, kot ti misliš.