Kaj pa če cena pade???Če že dela take neumne zakone, zakaj potem ne napišejo da velja ene 4 leta, namest samo do Avgusta?
Ja, dokler bo na voljo.Evo od jutri velja.
Zanimiva je odločba, da ne smejo prenehati prodaje blaga, to pomeni da jutri tankamo Premium dizel.
Jajo je to taktično naredil.Če že dela take neumne zakone, zakaj potem ne napišejo da velja ene 4 leta, namest samo do Avgusta?
HoloB prav da bo 2 mandata....da on je maraton'C....Jajo je to taktično naredil.
Rezultat česa je bilo pol včeraj več kot polurno cjazenje po severni LJ obvoznici?Rezultat uredbe se je danes na poti v službo že poznal, +3 minute. Promet se povečal.
Cilj je najbrž dosežen.
Daj ne bluzi. Kdaj je višina cene goriva določala koliko ljudi se vozi v enem vozilu? Kvečjemu na gostoto prometa. Pa še to ne smeš gledat v času prihoda in odhoda v službo, ker koliko vem ljudje zaradi višine cene goriva ne dajejo odpovedi. Kdo se pa misli konsolidirat se je pa to že mnogo prej.Na moji standardni poti je cca 7 km lokalnih cest in 30 km avtoceste. Trenutno ni del, ko bodo na avtocesti, bomo v riti. Te dodatne minute se naberejo na izvozu iz avtoceste za vključevanje na magistralko. Ker je enostavno spet večina vozil, kjer je notri ena oseba. Višja cena goriva nas je posadila po več v en avto, sedaj pa je sistem spet razpadel, čeprav zastonj gorivo tudi po uredbi ni.
Najlažje je vedno stvari gledat iz svojega mini okvirčka.Jaz se vozim še z enim, lahko bi se nas pa 5 skupaj. Ampak imamo gibljiv delovni čas in eni zvečer ne vedo zanesljivo, kdaj bodo naslednje jutro vstali.
Čez komot ga ni.
Naj dvigne roko nekdo ki se lahko vozi v službo s sodelavcem? Jaz se ne morem, iz mojega kraja ni nikogar z enakim delovnikom in enako smerjo vožnje.
Ma jest sem enkrat pred leti Šaleharja, ko je bil pameten od enega v avtu na obvoznici, v eter poklical in mu rekel, da je lahko njemu lapat, ko se lohk s kolesom pelje na šiht. Takrat je bla pri nas situacija taka, da sva oba delala v Ljubljani, celo na istem koncu Ljubljane, pa sva rabila dva avta in vsak s svojim sva se bila prisiljena vozit. Oba mulca sva imela v vrtcu precej ven iz našega malega mesta, tko da je en peljal zjutraj otroke v vrtec in potem od tam v službo, drugi je potem pobiral, ker drugače ni šlo ujet tistih famoznih 9 ur. Kar se pa vlaka tiče,bo pač moral bit ob enakem času ali prej v Ljubljani, kot pa porabim z avtom, da se bo splačalo koristit. tko da je na tem področju še precej za uredit in mega garažne hiše P+R niso dovolj.Finta je da me je včasih razkajfalo, ko so še imeli študente, ki so sedeli na nekem križišču in črtice delali koliko se vozi ljudi v enem avtu. Postavijo se pred našo firmo, meni naredijo eno črtico. Pred tem sem pa pubeca v šolo peljal. Vsi bi do neke mere radi privarčevali, ampak resno združevanje in odrekanje komoditeti se bo po mojem začelo ko bo benz 3 eur in več.
Pri naši hiši smo včasih po en kos nečesa skakali v Europark. Zdaj imamo nakupovalni list, in se gre 1x na teden po nakupih. V službo pa žal furamo avto, ne gre drugače.