Leta 1985 je tudi računalnik z procesorjem z 100 tisoč tranzistorji stal par jurjev DEM. Danes ima pa že polnilni kabel za pameten telefon več procesorske moči.
Treba je razmišljati vnaprej, kam morajo iti reči. Ne pa siliti v kontekstu trenutne milisekunde.
In ja, prav ima, treba je iti naprej, ker sedaj že desetletja, kar se tiče energetike, stojimo na mestu.
Seveda je treba razmišljati vnaprej. Ne moreš pa v istem stavku trditi, da bi vsi Slovenci morali voziti električna vozila in da je kalkulacija jasna. Da si lahko vsak izračuna, da se mu splača v štirih letih. Pa, da je Slovenija tako majhna, da lahko med dvema koncema brez težav greš sedaj z električnim avtom. Seveda, če imaš očkota ali pa podjetje, ki ti skešira 100 jurjev za Teslo, potem ni problema.
Lepo še nabije davke, da bo gorivo po 5 EUR in se bo ''splačalo' že v parih mesecih. Jeba je le, da je treba najprej skeširat toliko kot nekateri zaslužijo v 5ih letih. Aja, to je pa le ''malenkost'' za človeka s 400 jurji plače. Jebiga, kaj pa nismo vsi tako sposobni. Jajc je le to, da mora tudi smeti nekdo prekladat, pa za strojem v podjetju delat, pa tovornjake vozit in v trgovini za pultom delat. Ne morejo biti vsi ''strokovnjaki'' s 400 jurji plače in službeno Teslo.
AJa, pa še največja FLOSKULA (LAŽ): ko baterija crkne po parih letih, gre pač v hranilnik energije za hišo (vsi Slovenci imamo hiše, seveda) in je tako BREZPLAČEN. A res? A tistih 10-15 jurjev EUR, kolikor je elektro avto stal več, je tovarna plačala? Ali kar Golob sam? Pa ves preostali material od avtomobila gre pa lepo na odpad, nje? Res, izjemno trajnostna in eko rešitev. V sosednji temi se pogovarjamo o Puntiču in Cliu 20 let starem, ki še vedno tlači zemljo. Ja, izpuh je svinjski, ampak sem prepričan, da je bistveno manj materialov in energije v njem. No, je pa res, da bi bilo za dobičke avtomobilske industrije najbolje, da se avto po 5ih letih lepo sploščati in gre po novega. #elektro #eko #šparamo #trajnost