Boeing 747 zletel s steze

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.433
413
83
Ker je avio tema. Ima kdo kaksen podatek (ali sploh obstaja) o nekih stevilkah koliko slo pilotov sluzbuje zunaj S5?
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
113
30
28
ljubljana
Pomoje ne obstaja nobena evidenca o teh stevilkah.

Odkar je propadla Adrija, je doma zaposlenih v tem "sektorju" ostalo se nekaj vojaskih in policijskih pilotov (oboji so javna uprava) in mogoce se kaksen iz Flycoma in se kaksen ki leti v kateri od letalskih sol in instruira vajence. Ostali so sli po svetu s trebuhom za kruhom
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.433
413
83
..da vlecem debato naprej.
Po nekih okvirnih standardih naj bi pri prevoznikih stelo 8-12/pilotov na letalo. Aka na tistih cca 10 adrijinih kril plus v startu ene pol tolko na mehur in oko pri ostalih avi prevoznikih lahko da je tam 150 capov in 1.oficirjev?
Cakam koment vanZ-ja.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.531
2.291
113
Se bojim da ja
V zgodovini Slovenije je bilo 12 poskusov, da bi Slovenija dobila everopsko primerljiv HEMS:
1. Leta 1980 Dr. Žemva s pomočjo firme REGA, ki je ponudila zastonj projekt in šolanje.
2. Leta 1992 v Decembru predstavitev opremljenega helikopterja BO-105. Zavarovalnica Adriatic je bila pripravljena kupiti in donirati helikopter.
3. Leta 1995 junija Dr. Tomazin in Dr. Žemva z firmo DRF, ki je ponudila brezplačno namenski opremljen helikopter.
4. Leta 1996 v Juniju v Kranj pripeljejo opremljen helikopter BK-117, ki žal odleti domov.
5. Leta 1996 privatnik iz Gorenjske Franci Stroj nabavi helikopter BO-105, ki ga želi ponuditi v reševanje- neuspešno.
6. Leta 1998 zasebna fudacija g. Viktor Žakelj. Projekt se imenuje R- heli s helikopterjem EC-135- neuspešno.
7. Leta 1998 Dr. Flis projekt RHS (reševalni helikopter slovenija) pripelje BO-105- neuspešno.
8. Leta 2000 Franc Zakelšek iz Celja projekt Hudournik- neuspešno.
9. Leta 2001 avstrijski OAMTC želi donirati helikopter. Ker je Slovenija neresna donacija pade v vodo.
10. Leta 2006 projekt Flycom, ki je celo delovala par tednov, nato ga sesujejo, ve se kdo.
11. Leta 2021 projekt Helitours. Pridobi se AOC in operativna licenca. Država ne dovoli izvajanja dejavnosti- neuspešno.
12. Leta 2022 letalski strokovnjak Ivo Boscarol donira občini Ajdovščina 25 mio € za izgradnjo reševalnega centra in nakup namenskega helikopterja- zarnkrat neuspešno. Možno je, da bo g. Boscarol zahteval denar nazaj, ker Država ne želi implementirati njegovega helikopterja v sistem.
Torej do danes 12 neuspelih poskusov, ki so jih vedno uspešno sesuli eni in isti akterji.
Do danes Slovenija ni počrpala niti centa kohezijskih sredstev za namen ureditve HNMP!
Bog nam pomagaj…
Vir: Slovenski namenski reševalni helikopter
Kdo pa so ti akterji, vedno eni in isti, menda se ja vedo imena in priimki