Boeing 747 zletel s steze

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.379
5.654
113

Na družbenih omrežjih so uporabniki poročali, da je ekipa nujne medicinske pomoči zaradi hujših poškodb udeleženih voznikov za pomoč prosila tudi helikoptersko nujno medicinsko pomoč, a helikopter z Brnika ni mogel poleteti zaradi goste megle. Glede na to da je bilo v soboto v Posočju lepo vreme, so bili do takšnega razpleta precej kritični, predvsem glede dosedanje ureditve helikopterske nujne medicinske pomoči in hkrati do predvidene razporeditve baz teh enot po nakupu dveh novih namenskih reševalnih helikopterjev.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.807
555
113
42
povsod malo

Na družbenih omrežjih so uporabniki poročali, da je ekipa nujne medicinske pomoči zaradi hujših poškodb udeleženih voznikov za pomoč prosila tudi helikoptersko nujno medicinsko pomoč, a helikopter z Brnika ni mogel poleteti zaradi goste megle. Glede na to da je bilo v soboto v Posočju lepo vreme, so bili do takšnega razpleta precej kritični, predvsem glede dosedanje ureditve helikopterske nujne medicinske pomoči in hkrati do predvidene razporeditve baz teh enot po nakupu dveh novih namenskih reševalnih helikopterjev.
Megle je na Brniku za okoli 100 dni tako, da je velikokrat problem.
1x je letalo z organi iz eurotransplanta pristalo v Lescah zaradi megle.
Da ne omenjam da letijo samo v svetlem delu dneva in če ne pristaja letalo.
V tujini tega ni. Letijo z namenskimi malimi helikopterji EC135 24/7 v vsakem vremenu baza je pa na idealni lokaciji izven letališča.
Naši pa kupujejo spet 2x AW169 za 50 milijonov namesto namenskih npr EC135 za 6-8 mijonov po kosu ali pa bi naredili kot Hrvatje vse zunanjemu izvajalcu pa plačuješ.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

matej_

Guru
25. okt 2007
2.152
672
113
popravek.
EC145 je namenski helikopter za hems. Najnovejši model je EC145D3 s 5 krakim rotorjem.

EC135 je njegov manjši brat, kateri se sicer tudi uporablja za hems ampak v manjšini.

EC135 ima tudi naša policija S5-HPH za njihove naloge.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.528
5.072
113
Predstavljal bi si, da mora biti helikopterska baza tam, kjer je blizu na voljo specializirano medicinsko osebje, ki lahko po potrebi zelo hitro okrepi ekipo. Verjetno bi bilo najbolje, da je blizu večjega centra urgentne medicine. Helikopterji brez ustreznega osebja v ekipi v "vsakem" trenutku, niso toliko veliko vredni, kot bi lahko bili. Center razmišljanja bi naj bil pacient in optimalna zadovoljitev njegovih potreb in ne tehnika in optimalna zagotovitev potreb tehnike.
Seveda je to razmišljanje laika, upam, da odgovorni vedo več in odločajo bolje.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Predstavljal bi si, da mora biti helikopterska baza tam, kjer je blizu na voljo specializirano medicinsko osebje, ki lahko po potrebi zelo hitro okrepi ekipo. Verjetno bi bilo najbolje, da je blizu večjega centra urgentne medicine. Helikopterji brez ustreznega osebja v ekipi v "vsakem" trenutku, niso toliko veliko vredni, kot bi lahko bili....

helikopterska baza je tam, kjer je blizu kerozin, gasilec, hangar, letalski tehnik, orodje, rezervni deli ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.528
5.072
113
Za tehniko torej idealno, za pacienta malo manj.
Pred 200 leti so v bolnicah tudi imeli mrtvašnico in secirnico blizu najbolj bolnih pacientov, ker je to bilo idealno za proces dela s stališča izvajalcev, za paciente pa usodno.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.807
555
113
42
povsod malo
popravek.
EC145 je namenski helikopter za hems. Najnovejši model je EC145D3 s 5 krakim rotorjem.

EC135 je njegov manjši brat, kateri se sicer tudi uporablja za hems ampak v manjšini.

EC135 ima tudi naša policija S5-HPH za njihove naloge.
Saj za to sem pa napisal EC135 da nimajo izgovora da se bodo morali prešolat.
Itak se ve da so veliki denarji v igri in je razpis tako napisan da bo aw169 edini ustrezen npr 8 sedežev.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.152
672
113
Napačno razmišljanje.

HEMS baza je lahko kjerkoli, ker ima baza svoje zaloge kerozina, ima svoj hangar, tehnične prostore, svoje prostore za pilota in medicinsko osebje, pilot je v bazi nonstop, medicinsko osebje za hems je samo za hems in je v bazi nonstop, ne gredo nikamor. Načeloma imajo lahko še svoj urgentni avto, da lahko z njim posredujejo, če slučajno s helikopterju ne morejo.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.166
1.141
113
Za tehniko torej idealno, za pacienta malo manj.
Pred 200 leti so v bolnicah tudi imeli mrtvašnico in secirnico blizu najbolj bolnih pacientov, ker je to bilo idealno za proces dela s stališča izvajalcev, za paciente pa usodno.
Za pacienta je čisto vseeno, al helikoper leti do njega 10 min iz baze al pa 10 min iz UKCja.
Zdravnik je najverjetneje že itak pri pacientu, ker je z rešilcem prišel.
Za osnovno oskrbo je pa v helikopterju tudi reševalec.
Baze pa itak ne moreš na heliportu na vrhi UKCja imet.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.853
2.144
113
Policija in vojska reševanja ne bosta dali s svojih rok, drugače bi se že kaj premaknilo. Kot je napisal Tenforest, razpis je narejen brez kakršnegakoli upoštevanja priporočil medicinske stroke.
Tudi naša CAA, ki je ogledalo letalstva v državi, je v zadnjih letih postala skupek državnih uradnikov, ki z letalstvom nimajo več kaj dosti. Sami povejo, da primanjkuje strokovnega kadra, morala je pa zaradi pogojev dela nizka. Primarno je za to kriva sistemska ureditev, ne posamezniki, mene kot stranke pa to ne zanima prav dosti. Naj pa se outsourcajo nekomu, ki to zna zagotoviti (okoli 2006 v Sloveniji še zdravniških spričeval za letalce ni bilo možno podaljševati, ker je EASA ugotovila preveč neskladnosti). Zato podjetja odhajajo (nazadnje Elitavia, ki zaradi neurejenih sporazumov med našo CAA in ameriško FAA ni mogla opravljati letov v ZDA - zaradi česar so tudi del Pipistrela preselili v Italijo, kjer tak sporazum obstaja).

 
  • Všeč mi je
Reactions: irwin in Pepe

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.019
11.142
113

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.807
555
113
42
povsod malo
Policija in vojska reševanja ne bosta dali s svojih rok, drugače bi se že kaj premaknilo. Kot je napisal Tenforest, razpis je narejen brez kakršnegakoli upoštevanja priporočil medicinske stroke.
Tudi naša CAA, ki je ogledalo letalstva v državi, je v zadnjih letih postala skupek državnih uradnikov, ki z letalstvom nimajo več kaj dosti. Sami povejo, da primanjkuje strokovnega kadra, morala je pa zaradi pogojev dela nizka. Primarno je za to kriva sistemska ureditev, ne posamezniki, mene kot stranke pa to ne zanima prav dosti. Naj pa se outsourcajo nekomu, ki to zna zagotoviti (okoli 2006 v Sloveniji še zdravniških spričeval za letalce ni bilo možno podaljševati, ker je EASA ugotovila preveč neskladnosti). Zato podjetja odhajajo (nazadnje Elitavia, ki zaradi neurejenih sporazumov med našo CAA in ameriško FAA ni mogla opravljati letov v ZDA - zaradi česar so tudi del Pipistrela preselili v Italijo, kjer tak sporazum obstaja).

Nikoli ne bosta dali iz rok tudi na škodo bolnikov.
V zadnjih 25 letih je bilo več poskusov in tudi možnih donacij helikopterjev avstrijcev in nemcev pa je vse padlo v vodo.
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.235
717
113
Za tehniko torej idealno, za pacienta malo manj.
Pred 200 leti so v bolnicah tudi imeli mrtvašnico in secirnico blizu najbolj bolnih pacientov, ker je to bilo idealno za proces dela s stališča izvajalcev, za paciente pa usodno.
Medicinska fakulteta na Korytkovi je tudi locirana prav v centru med vsemi bolnišnicami tako da od nobene ni prav daleč do Sodne medicine ali pa Patologije kjer se opravljajo obdukcije.
Pa tudi stari prostori niso bili prav daleč stran. Bili so pri "Mrtvaškem mostu" ki se pa sedaj imenuje "Materinski most".......
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.853
2.144
113
Zaradi te mentalitete tudi ni, po skoraj dveh letih od dobave, nobene domače posadke gasilskih air tractorjev, čeprav so v Sloveniji štiri letala, še dve nameravajo kupiti. V tem času niso našli niti lokacije za hangar, kaj šele, da bi ga zgradili ali začeli graditi. Edina dva domača pilota, izšolana lani, sta ta ekskluzivni aeroklub že zapustila in si našla bistveno boljše zaposlitve. Zahteve za zaposlitev so hujše kot pri večini svetovnih letalskih podjetij, pogoji dela in plača pa na popolnoma nasprotnem koncu. S tem, da je večino dela v pisarni, ker te zaposlijo kot "višjega svetovalca" za dobrih 1800€ bruto za delo predvsem v pisarni. Pogodbeni inštruktorji piloti iz Italije in Španije medtem prejemajo cca. 15,000€ mesečno, ker niso nori, da bi sprejeli takšne pogoje.