Letalo šeste generacije.New Chinese fighter jet seen over Chengdu
Megle je na Brniku za okoli 100 dni tako, da je velikokrat problem.(FOTO) Čelno trčenje: Voznika huje poškodovana, pomagati so morali tudi gasilci
V soboto dopoldne je na Volarski ravnini močno počilo. 22-letni voznik je izgubil nadzor nad avtomobilom in z njim čelno trčil v vozilo, ki je pripeljalo iz nasprotne smeri.vecer.com
Na družbenih omrežjih so uporabniki poročali, da je ekipa nujne medicinske pomoči zaradi hujših poškodb udeleženih voznikov za pomoč prosila tudi helikoptersko nujno medicinsko pomoč, a helikopter z Brnika ni mogel poleteti zaradi goste megle. Glede na to da je bilo v soboto v Posočju lepo vreme, so bili do takšnega razpleta precej kritični, predvsem glede dosedanje ureditve helikopterske nujne medicinske pomoči in hkrati do predvidene razporeditve baz teh enot po nakupu dveh novih namenskih reševalnih helikopterjev.
Predstavljal bi si, da mora biti helikopterska baza tam, kjer je blizu na voljo specializirano medicinsko osebje, ki lahko po potrebi zelo hitro okrepi ekipo. Verjetno bi bilo najbolje, da je blizu večjega centra urgentne medicine. Helikopterji brez ustreznega osebja v ekipi v "vsakem" trenutku, niso toliko veliko vredni, kot bi lahko bili....
Saj za to sem pa napisal EC135 da nimajo izgovora da se bodo morali prešolat.popravek.
EC145 je namenski helikopter za hems. Najnovejši model je EC145D3 s 5 krakim rotorjem.
EC135 je njegov manjši brat, kateri se sicer tudi uporablja za hems ampak v manjšini.
EC135 ima tudi naša policija S5-HPH za njihove naloge.
Za pacienta je čisto vseeno, al helikoper leti do njega 10 min iz baze al pa 10 min iz UKCja.Za tehniko torej idealno, za pacienta malo manj.
Pred 200 leti so v bolnicah tudi imeli mrtvašnico in secirnico blizu najbolj bolnih pacientov, ker je to bilo idealno za proces dela s stališča izvajalcev, za paciente pa usodno.
Nikoli ne bosta dali iz rok tudi na škodo bolnikov.Policija in vojska reševanja ne bosta dali s svojih rok, drugače bi se že kaj premaknilo. Kot je napisal Tenforest, razpis je narejen brez kakršnegakoli upoštevanja priporočil medicinske stroke.
Tudi naša CAA, ki je ogledalo letalstva v državi, je v zadnjih letih postala skupek državnih uradnikov, ki z letalstvom nimajo več kaj dosti. Sami povejo, da primanjkuje strokovnega kadra, morala je pa zaradi pogojev dela nizka. Primarno je za to kriva sistemska ureditev, ne posamezniki, mene kot stranke pa to ne zanima prav dosti. Naj pa se outsourcajo nekomu, ki to zna zagotoviti (okoli 2006 v Sloveniji še zdravniških spričeval za letalce ni bilo možno podaljševati, ker je EASA ugotovila preveč neskladnosti). Zato podjetja odhajajo (nazadnje Elitavia, ki zaradi neurejenih sporazumov med našo CAA in ameriško FAA ni mogla opravljati letov v ZDA - zaradi česar so tudi del Pipistrela preselili v Italijo, kjer tak sporazum obstaja).
Medicinska fakulteta na Korytkovi je tudi locirana prav v centru med vsemi bolnišnicami tako da od nobene ni prav daleč do Sodne medicine ali pa Patologije kjer se opravljajo obdukcije.Za tehniko torej idealno, za pacienta malo manj.
Pred 200 leti so v bolnicah tudi imeli mrtvašnico in secirnico blizu najbolj bolnih pacientov, ker je to bilo idealno za proces dela s stališča izvajalcev, za paciente pa usodno.