Huh......cca 1500L porabite samo za taxsiranje (gorivo je lažje od vode...cca 0,85kg/L)Konkretno na tem letu so zahteve za gorivo izgledale takole
•TAXI je za start motorjev in vožnjo po tleh
Pri polnem (396 ton) porabimo v prvi uri (štart, vzlet, vzpenjanje, pol ure cruisa) dobrih 16 ton. Trenutna poraba je takrat nekje 12,5 na uro, kar nato zaradi vedno manjše skupne mase in posledičnega vzpenjanja na optimalno višino linearno pada proti 7,5 na uro (ton, ne litrov kot pri Mazdi 6 2.5).
Planiranje leta vedno upošteva napovedi vetrov in temperatur in je presneto natančno. Odstopanja trip fuela so v teh časih v rangu +/-1%, kar se tudi statistično spremlja in upošteva pri planiranju.
Je že vse vmešano v gorivo, ni dodatne teže.Seveda vi lahko vse določite natančno na +/-1% samo zato, ker je zemlja ravna.
Drugače ne bi šlo, kar priznaj...
Pa tisto ko potem zlivate dol iz neba, a je to upoštevano v teži letala. Tiste kemikalije, no saj ti veš kaj zlivaš, kar napiši
Če verjameš ali ne, od pričetka spuščanja do približno 30km pred pristankom (skupaj nekje 25 minut) se jadra, motorji imajo med spuščanjem le toliko moči, da ne ugasnejo - "idle descent", kar je tudi programirano v flight management computer. Potencialno energijo se pretvori v kinetično, saj je zaloga ogromna..... ma VanZ mora natrenirat jadralno tehniko za zadnje četrt ure poleta ... "Gimli _Glider" style ... bolj eco-green, manj Co2 v luft in Greta Happy ...
Tako, da vedno tankajo za 20 eur