Ja, WR125X, torej cestno verzijo.
Top motorček za po mestu, si pri normalnem prometu mirno najhitrejši pri speljevanju, pri nekje 80 se pa zadeva zelo upočasni.
Moraš gledat to kot na malo hitrejši moped
. Stroški niso pa nikarkšni, porabo sem imel 2.5 litra, loool. Da ne govorimo o lahkotnosti. Zmanjka malo edino pri zavorah, te pa niso ravno blesteče.
Pa preden je šel od hiše, sem za foro šel še z ženo zadaj v en orenk hrib sprobat, sem pričakoval, da bo druga drgnila. Pa je tretja lepo mirno vlekla, na ravnih delih pa še četrta. Ima namreč zelo kratka prestavna razmerja...
Kar se mene tiče so sicer tržne cene za tele mopede absolutno pretirane. 2.500 EUR za 8-9 let star moped... Hm. Poleg tega imajo pa eni še 40 jurjev prevoženih, očitno le prodajajo, nočejo pa prodati.
Pa še tole: vse ostale (razen Honde 125 Varadero) 125-ke so majhne in če si odrasel izgledaš na njej kot bi bil na oslu. Recimo XT-jka 125. Jaz sem z njo začel gledat te mopede, pa je vse premajhno. WR-ka je res velika v tem razredu (praktično identična recimo G310GSu) in posledično tudi zaradi tega zelo primerna za odrasle. Najbolje, da greš sprobat v živo in ti bo takoj jasno, kaj mislim. Pa tistih par KM več kot recimo pri zračno hlajeni XTjki se tudi nekaj pozna.