BMW G310 GS - PRAKTIČNE izkušnje

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.400
246
63
Kras
www.mtl.si
Ima morda kdo doma ali kaj podobnega?
https://www.bmw-motorrad.si/sl/models/adventure/g310gs.html
Predvsem me zanima, če se da držati potovalno hitrost okrog 100km/h, brez da ti ušesa raznese od naprezanja motorja, torej da motor lepo kruza?
Z dodatnim potnikom verjetno zadevca počepne?
Namreč nekaj gledam v tej smeri. Recimo Piaggio MP3 500 s svojimi 40KM mi ni ravno hudo premalo, pa je verjetno težja zadeva. Je pa res, da ima ta BMW 6KM manj in konkretno manj navora, kar me recimo najbolj moti (28Nm proti 45Nm, pa še pri višjih vrtljajih je), po drugi strani pa ima klasičen menjalnik, kar spet nekaj iskrivosti prinese nazaj.
Moram še it v živo pogledat, da ni slučajno kakšno ultra majceno kljuse...

Verjetno bo bolj smiselno kakšnega 600-taka gledat? Jajc, ker gre pri BMW-ju potem že na 750 in nimaš nič podobnega v tem malo nižjem rangu. Bi morda priporočali kaj drugega?
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
183
98
28
Kaj pa želiš od motorja? V podobnem razredu imaš v-stroma 250.

Ampak se samo za malo več denarja od GS310 dobi v-stroma 650, ki je motor, ki tudi 2 odpelje kamor hočeš.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Vstrom 650 je skoraj 3000€ dražji od tega BMW. Če gledamo nove?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ima morda kdo doma ali kaj podobnega?
https://www.bmw-motorrad.si/sl/models/adventure/g310gs.html
Predvsem me zanima, če se da držati potovalno hitrost okrog 100km/h, brez da ti ušesa raznese od naprezanja motorja, torej da motor lepo kruza?
Z dodatnim potnikom verjetno zadevca počepne?
Namreč nekaj gledam v tej smeri. Recimo Piaggio MP3 500 s svojimi 40KM mi ni ravno hudo premalo, pa je verjetno težja zadeva. Je pa res, da ima ta BMW 6KM manj in konkretno manj navora, kar me recimo najbolj moti (28Nm proti 45Nm, pa še pri višjih vrtljajih je), po drugi strani pa ima klasičen menjalnik, kar spet nekaj iskrivosti prinese nazaj.
Moram še it v živo pogledat, da ni slučajno kakšno ultra majceno kljuse...

Verjetno bo bolj smiselno kakšnega 600-taka gledat? Jajc, ker gre pri BMW-ju potem že na 750 in nimaš nič podobnega v tem malo nižjem rangu. Bi morda priporočali kaj drugega?
za potovanja se to kupuje?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

sicer bi ti predlagal v tem stilu raje

yamaha tracer 700 in je mir
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Jaz sem se vozil par dni z GS300, tudi recimo na morje in nazaj. Glede na mojo kilažo (115+), širino in višino (zračni upor) se zadeva kar dobro pelje. Prometu lahko slediš čisto normalno, tudi brez nekega silnega naprezanja motorja. Končna je nekje 145km/h, kar je za navadne ceste dovolj. V bistvu sem se 99% časa vozil ravno tako hitro kot ostali motoristi, sploh razni vozniki BMW1200GS in ostalih "zrelih" motorjev niso praktično nikoli hitrejši. Če se rabi, se motor lepo zavrti in do 100-120 tudi lepo potegne, dovolj da si hitrejši od večine avtomobilov. Motor ima dobro podvozje in zanesljivo lego ne cesti, predvsem je fajn okretnost in v celem bolj "moto" feeling kot recimo na skuterju (ta je okreten v mestu, pri višjih brzinah pa po mojih izkušnjah zadeva ni tako briljantna, saj ga ne moreš "stisnit" med noge).

Pomankljivost je da je treba kakšno prehitevanje vseeno malo bolj "planirati", vsaj tisti, ki smo navajeni na močnejše motorje (jaz sem neposredno pred tem vozil 900 kubičnega cestaka in sem moral kar spemeniti pogled na vse skupaj). Ko se enkrat navadiš gre pa prav fajn. Pa še kul je, ker lahko motor praktično vedno in povsod "ožemaš" (teraš do konca), kar recimo pri močnejših ni ravno tako (seveda gre tudi tam, samo to si potem praktično skoz nad 200). Tak motor bi torej priporočal bolj "aktivnemu" vozniku, torej nekomu, ki mu je fajn šaltat in malo bolj aktivno delat z motorjem. Za vse ostale je tukaj skuter.

Še glede velikosti: zadeva ni tako majhna. Jaz sem mislil da bom z svojimi gabariti gor kot krpan na kobilici, pa ni ravno tako. Pri tvojih merah bo šlo brez problema tudi z potnikom.

Vprašanje je edino kdaj ti postane zadeva premalo. Res pa je tudi da je naslednji korak (če se omejimo na BMW) skoraj enkrat dražji.
 

Priponke

  • bmw.jpg
    bmw.jpg
    208,1 KB · Ogledi: 601
  • Všeč mi je
Reactions: mtl
I

Izbrisan uporabnik #488

pozabil si mu povedat, da ima pri 100kmh enih 7000rpm

pa da gre za indijski motor z bmw znakom, če zaradi znamke kupuje :)

v aziji so namreč motorji 200-300ccm prva liga

maš še druge versys 300,ki je dvovaljnik itd

to je vse za azijo
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
V indiji imajo prepoved uvoza vecjih motociklov zato so primorani se voziti na max 300ccm motorjih. Pri nas je pa to postala modna muha. Na kratko.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Brez skrbi, moje predhodno mnenje je bilo kot "staremu motoristu" podobno vajinemu, a sem potem videl da se motor zelo fajn pelje, pa tudi narejen zgleda dobro. Tistih 7000 obratov pa ni tako napornih kot se sliši na papirju.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.400
246
63
Kras
www.mtl.si
za potovanja se to kupuje?
Kje pa.
Malo za skakanje okrog, pa kakšen skok po Sloveniji na leto. Več kot 4 jurjev zagotovo ne bo, bolj verjetno 2 jurja na leto.
Bi pa bilo fajn, da bi vsaj za silo takrat prenesel še sopotnika.
Sem že gledal malo Tracerja 700 ja...
pozabil si mu povedat, da ima pri 100kmh enih 7000rpm
Hm, tole mi ni najbolj všeč...

IbizaDriver: hvala za zapis.

Hitrosti ne rabim, važno je, da mi sledi toku prometa, pa da mi ga za to ni treba ožemat do konca. Tista maksimalna hitrost mi dol visi.
Sedaj se včasih zapeljem s 125-ko en kratek krog, pa je preozek sedež in zadeva ni za več kot eno uro. In seveda, če ni kolone ne gre sledit toku prometa na regionalki, kar ni ravno prijetno. Res pa ti izostri čute :)...

Sicer sem gledal za rabljenimi 600taki, ampak te cene mi ne grejo skupaj.
Recimo kakšna Yamaha 660 Tenere (ali kaj že je). Nove so bile nekaj čez 7.000, 5 let stare se prodajajo po 5.500. Raje grem kar po novo. Že samo gume in verižni set, pa recimo še aku in zavore, pa si skoraj na ceni nove. Ok, malo pretiravam, ampak ravno dosti ne.

Še tole: izpit ni problem, imam neomejeno, ne bi pa imel kakšne velike krave. Enostavno se ne počutim dobro, predvsem pa je ne potrebujem. Kot zapisano bi imel zadevo za kakšne krajše skoke okrog, pa za kakšen daljši izlet enkrat letno. Bi pa bilo fajn, da takrat še sopotnika prežveči.
 
Nazadnje urejeno:

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
183
98
28
Iz napisanega sodeč bi jaz iskal vstroma 650. Motor z lahkoto pelje 2 z vso prtljago npr v Grčijo na dopust. Prav tako gre brez kakšne hude drame tudi po makadamu, sploh, če ga opremiš z ustreznimi gumami - v tej dimenziji se dobi tudi konkretne adventure gume.
Predvsem pa je neuničljiva in temeljito preizkušena zadeva z majhno porabo (jst naredim z 19 litri 500km umirjene vožnje, če ga malo bolj ožemaš pa 450km) in tako zelo primeren tudi za vožno npr v službo ali podobne skoke okrog.

Glede cen rabljenih - gledal si Tenerejko 660, ki je zelo zaželjen rabljen motor, ki jih ni prav dosti na prodaj, zato tudi takšne cene. Kakšnim drugim modelom cene bolj padejo :)
Je pa pri motorjih padec cen nižji, kot pri avtomobilih. Kar je super, če ugodno kupiš rabljen motor, ker ga čez par let prodaš za enak znesek.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.549
5.984
113
pri taščici
20 kkm sem v dveh letih prevozil z 250ccm oziroma 21 konji.
Tudi v kosu iz Dubrovnika, Jurja v Dolomitih sobota in nedelja....
Kot je nekdo že napisal. Imaš pa malo večkrat gas do podna kaj se sekiras, vecini motorjev ne škodi če ji zges do onemoglosti. Mogoče za kak kkm skrajšana interval menjave olja in gasa dalje.

S težko kravo manevrirati pri nizkih hitrostih je težje kot z nekim "mopedom".
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Skuter odpade.
Točno ta lahkotnost mi je zanimiva, ker nekako ne rabim nekega hudega potovalnika, ampak bolj igračko.
Verjamem pa, da je to relativno nezdružljivo z normalno vožnjo z dvema. Bo treba razmislit...
Moram it v živo pogledat zadevo, da vidim kakšen bo občutek gor.

za neko "igračko" (itak je vse v glavi) so tile 300-500 rang super zadevce, lahke ko pero in tudi lepo gredo na račun tega, prideš pa kam češ
za par tisoč na leto je po moje ta segment bomba

edini problem je cena, ker se začnejo nad 5 čukov... tam nekje za 4 če bi se prodajali, bi bilo tega na cestah

samo kot primer enga na testu
https://www.avto-magazin.si/moto/moto-testi/test-kawasaki-versys-300-2017/

Versys je dimenzijsko glede na velikost motorja zelo zajeten motocikel. Hkrati je to tudi njegov največji adut. Dovolj prostoren tudi za vožnjo v dvoje, na njem se sedi vsaj tako dobro, kot na podobnih, vendar za razred večjih motociklih. Ne rečem, da na področju ergonomije, udobja in prilagodljivosti ni nekaj rezerve, a v tem razredu tega vsaj za zdaj, še ne gre pričakovati. Za dinamičen vsakdanjik vsekakor več kot zadovoljiv, za kakšno daljšo turo nekoliko preskromen, vendar zmožen.

zaradi dveh valjev se mi bolj dopade, vizualno pa je gska lepša

---------------
pod črto

mene 300 kubični motor ne bi prav v ničemer omejeval, da ni delal moto izletov, tudi večdnevnih

sem bolj easyrider
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
183
98
28
Skuter odpade.
Točno ta lahkotnost mi je zanimiva, ker nekako ne rabim nekega hudega potovalnika, ampak bolj igračko.
Verjamem pa, da je to relativno nezdružljivo z normalno vožnjo z dvema. Bo treba razmislit...
Moram it v živo pogledat zadevo, da vidim kakšen bo občutek gor.

Pejdi peljat čimveč motorjev, boš presenečen nad lahkotnostjo nekaterih, ki so mogoče od daleč težke krave.

Sicer je pa pri teh rabljenih vstromih ipd fajn tud to, da lahko kupiš rabljenega za 2 jurja, če ti kasneje kaj ne ustreza, ga zelo enostavno tudi prodaš.