Pa to je je vse preveč vrtlajev zate, glede na to da si navajen 1500-1700 vrtljajev max...
Mah ni samo to. Kot rečeno bi rad neko ''igračko'' in že recimo CB500x, ki je samo slabih 30kg težja, je čisto drugi rang glede lahkotnosti in okretnosti... Recimo WR-ka ima 137kg, kar je spet slabih 30kg manj od BMW-ja in tudi to se že čuti.Seveda je smisel in to je “gs efekt”. Tako kot recimo marsikdo kupi taje Audi Q3 1,6tdi (narejen v Španiji) kot recimo Kodiaqa 2.0 tdi dsg , ki je večji, močnejši, se bolje pelje itd...
Kar se mene tiče bi bil 310gs zelo fajn motor za v začetku omenjanih 4700eur, za 6000 pa se dobi marsikaj boljšega.
Žal testni, je bil sumljivo poceni ja.Za zgoraj omenjenih 4200 EUR (če je sploh bila taka cena, ker sicer precej dvomim), bi bil pa že v garaži
Sem že gledal ampak mi street fighter ni zanimiv. Bom pa morda počakal tole zadevo:Če bi rad igračo, si vzemi KTM Duke 390. 137kg in 44 konjev. Ga sicer nisem vozil, a že 690 je tako lahkoten (150kg, 70ps) in gre da samo gledaš. Čez kaćje ride boš pa pomoje že z 390 "pomalcal" vse 600-take. Cena naj bi bila cca 5100 eur. Ali pa Yamaha MT-3.
Vseeno dobra cena. Meni so testnega ponudili za 5700 ali nekaj takega, kar je smešno.Žal testni, je bil sumljivo poceni ja.
Odgovor je enostaven: kljub temu, da gre za fun zadevo, še ne pomeni, da odmislim strogo racionalen pogled. .
O, dolgo časa je trajalo, da si dal svoje ''pametovanje'' ven. Čestitam, da si se toliko dolgo zadrževal.
Če ti kaj ne paše lahko mirno preskočiš to temo.
Jaz pač določenih stvari ne kupujem tako, da mi se zjutraj dvigne in grem po moped. Ravno tako ne menjavam mopedov na par mesecev.
S čimer sicer ni nič narobe in se v to ne vtikam, enako pričakujem tudi od drugih. Hvala za razumevanje.
Čestitam, da si se toliko dolgo zadrževal.
.