NC750x je po moje dokaj top izbira za takšno priložnosti in še več vožnjo, poleg tega da je ultra ekonomičen. Gre pa povsem dovolj, ne nasedat gostilni.
Nič bat, gostilna me ne gane. Ker iščem motor zase, ne za pred gostilno
. Čeprav se bo videlo, koliko je interesentov ob prodaji. Glede na stanje na trgu predvidevam, da ne veliko... Pač vsi hočejo konje, hkrati pa tistih par kW preveč ubije A2 kategorijo.
Kul. Ker nisi omenjal motorja, domnevam da so to res poštimali.
Ne bi vedel, ker ta ima še limiter na cca. 6700 se mi zdi. Šele z MY2018 so dvignili limiter.
Tako, saga končana in sicer sem nabavil NC750XAD, 11/2017 s konkretno dodatne opreme (na fotki ni še stranskih nosilcev in stranskih kovčkov Givi Trekker black series), 5700 prevoženih km in prvi lastnik (pa ni bila testna
).
Razen ene zadeve (kdo ugane?) je popolnoma tovarniška + dodatna oprema.
Od opreme je praktično vse, kar bi sam imel oz. še več. Centralno stojalo, ščitniki rok, ščitnik motorja, nosilec za centralni kovček Givi, GIvi centralni kovček, stranska kovčka z nosilci, plastičen ščitnik nad verigo, dodatni žarometi, 12 vtičnica. Le ta je žal v kuferamu in jo bom moral prestavit zraven števcev, ker jo rabim tam. Oz. bom tisto pustil tam in drugo dodatno dal zraven. Pa zraven je prišlo še pokrivalo, dodatna nižja tačka (prejšnji lastnik si ga je na začetku znižal) in pa set dodatnih ključavnic, da imaš en ključ za vse tri kovčke. Gume so še čez polovico, servis me pa čaka maja drugo leto.
Prvi občutki po prevoženih 50km. Top zvok v nizkih (brbotanje), zgoraj je brez veze, ampak itak ta motor ni za tiščanje. Blokada je kar groba, če želiš da res potegne ga moraš zavrteti do konca, potem gre. Spodaj se pa lepo pelje.
Menjalnik je svoja zgodba: v D zelo hitro prestavlja navzgor (pri 60km/h je že v šesti), kar je mučno v klance gor, takrat pač klikneš gumb in vrže dol. V dvoje bo verjetno treba kar v S1 vozit, ker drugače čutiš, da se motor matra pri prenizkih vrtljajih. Sicer pa normalna MOJA vožnja več ali manj vse med 2 in 3 tisoč vrtljaji, kar je zame milina.
Še ena zadeva pri menjalniku: če si v D agresiven s plinom, ti vleče trenutno prestavo, kar je odlično, ampak morda malo predolgo, traja namreč cca. 10 sekund po spustu plina, da gre spet v D mode. To enostavno rešiš s pritiskom gumba in vrže gor.
Razen teh dveh zadev je menjalnik odličen, sem se nekaj igral z ročnim, ampak je brez veze. Pri 95km/h ima malo pod 3.000 vrtljajev. Loool.
Vetrni ščit je dejansko prenizek, saj mi je nekje nad 100 km/h začelo nabijat v čelado, samo to mi zaenkrat ni tak problem, ker se bom nad 100km/h vozil bolj malo.
Kuferam je pa top, saj bom lahko večino voženj naredil brez kovčka zadaj...
Povprečna poraba je bila 3.2 litra
(regionalka, pa minimalno mesta), ob tem, da sem se dvignil za 400 nadmorske, pa vmes sem ga še malo poteral. Bom videl, kaj bo realno…
Kratek zaključek: zaenkrat izgleda, da sem izbral pravo zadevo. Več bo pa čas (in kilometri) pokazal. Žal sem moral narediti kompromis pri lahkotnosti, ampak je… ga, vsega pač ne moreš imeti. Avtomatika sicer ne bi vzel, ampak ko pride prava ponudba pač nimaš kaj. Zaenkrat mi tudi ni nič žal, če mi ne bi ustrezal, ga itak tudi ne bi vzel.
PS: Če imam že avto za penzionista, naj bo pa še motor za penziča…
Hvala še enkrat vsem za nasvete... Malo je trajalo, ampak zaključek je pa le, pa precej drugačen kot so bile začetne predpostavke... Ta vikend sprobam predvidoma še vožnjo v dvoje, da vidim, kako se še tam obnese teh 50KM.