Indija gor ali dol, če pogledamo "prave" motorje (in se omejimo na soft enduro) je zadeva postala (pre)draga za "casual" motorista.
Če pogledamo cene: najcenejša je Honda NC750x - 6.890 eur, a opdade, ker ima motor slabše zmogljivosti od 500 kubičnih motorjev prejšnjih generacij. Še najcenejša je Yamaha Tracer 700 - 7290 eur, a slišim da gre za manjši motor, bolj "street fighter" kot enduro. Klasika sta Kawasaki Versys 650 - 7816 eur in SuzukiV-strom 650 - 8490, a to so že veliki denarji, pa še za najmanj ugledni znamki od "velike četverice" gre. Če pogledamo "pravo" Hondo in Yamaho, stane Tracer 900 - 10695 eur in Honda VFR800X - celo 12690 eur. Če gremo nazaj k bmw, je naslednji model 750GS, ki ni nič posebnega (77ps), a stane kar osnovni kar 10110 eur, F800GS pa kar 12850 eur.
300 kubični "indijski" motorji za cca 5 jurjev torej imajo trg, če človek hoče (ali mora) razmišljati bolj racionalno.
Če pogledamo cene: najcenejša je Honda NC750x - 6.890 eur, a opdade, ker ima motor slabše zmogljivosti od 500 kubičnih motorjev prejšnjih generacij. Še najcenejša je Yamaha Tracer 700 - 7290 eur, a slišim da gre za manjši motor, bolj "street fighter" kot enduro. Klasika sta Kawasaki Versys 650 - 7816 eur in SuzukiV-strom 650 - 8490, a to so že veliki denarji, pa še za najmanj ugledni znamki od "velike četverice" gre. Če pogledamo "pravo" Hondo in Yamaho, stane Tracer 900 - 10695 eur in Honda VFR800X - celo 12690 eur. Če gremo nazaj k bmw, je naslednji model 750GS, ki ni nič posebnega (77ps), a stane kar osnovni kar 10110 eur, F800GS pa kar 12850 eur.
300 kubični "indijski" motorji za cca 5 jurjev torej imajo trg, če človek hoče (ali mora) razmišljati bolj racionalno.