BMW F 650 GS - da ali ne

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Agregat čeprav rotax je precej bolj kakovostno narejen kot pri Apriliji. Žal sem bil lastnik smeti iz Italije z imenom Aprilia in govorim iz lastnih-slabih izkušenj. Razlika je v detaljih vendar...švaba je švaba. Iste takšne BMW v Nemčiji dobiš za 2000-2500€ seveda s servisno zgodovino in nezavrtenimi kilometri. Kolega je kupoval pri R-MOTO in je imel težave s prduljo ki se jih na servisu nikakor ni dalo porihtati mu je možakar iz R-MOTO brez kompliciranja vrnil denar pa še stroške ki so nastali do takrat. Se mi zdi da je ta iz R-MOTO še nekako najbolj pošten med našimi prodajalci(cigani).

Na mobile.de so GS 650 dobro ohranjeni kar 3000€ +, tako da ko izračunaš celoten znesek s potjo, cena kar naraste! Gledal sem tudi Kawasaki KLE, vendar je sedež precej ožji in tudi prebral sem, da ni za daljše fure, ker te boli rit ful.
Motor pred nakupom moraš probati pa ne 2-3km ampak orang furo da začutiš a je to-to. Drgač pa BMW GS za enga nezahtevnega voznika... uporabniku prijazen moped.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
februarja ko sem kupoval mojega v nemčiji so cene bile mal nižje...jbga sezona je tu-cene pa višje.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Za nakup v Nemčiji je verjetno bolj aktualna Bavarska in okolica zaradi bližine. Na sever Nemčije je malo drago, ker moraš računati poleg prevoza še spanje itd... Potem DMV, homologacijo in smo kmalu na 500€ + ! Tudi Italija bolj okolica Benetk, Gorice, Udine... Sem pa opazil, da motorji v Italiji ( konkretno Kawasaki Versys ) so večinoma brez ABS-a, v Nemčiji so pa skoraj vsi z ABS-om in tudi cca. 1000€ dražji kot v Italiji. Zdi se mi, da so motorji v Nemčiji nekako bolje vzdrževani...
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Zdi se mi, da so motorji v Nemčiji nekako bolje vzdrževani...

Verjemi, res so:)
Če pa kupiš dobro ohranjen motor v Italiji s ABS in servisno zgodovino ga plačaš dražje kot pri nas.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Spremljam tvoje pisanje in vidim, da imaš zelo slabe izkušnje z uvozom motorja iz Italije! Hvala lepa za tvoje izkušnje in mnenje. Si bom zapomnil! Veseli me, da si človek lahko takole preko foruma precej pomaga in si izogne nepotrebnim težavam... Bomo na vezi!
nahrung002.gif
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Da še jaz pristavim piskerček.

To je bil moj prvi motor in sem bil več kot zadovoljen. Res je, da pod 3000 obrati ne potegne, in če grdo delaš z gasom tudi grdo pocuka, ampak ko se ga navadiš prav lepo dela. Poraba je zelo nizka, cca 4 litre sem imel na relacijskih vožnjah. Tudi sam sem imel ABS in gretje ročk. Super zadevi, katere še danes večina motociklov na žalost nima.

Cen pa na žalost ne poznam, ampak če ga boš rabil za kako potovanje, potem vedi, da že samo dva kufra z nosilcem prideta kar precej denarja. Je pa tukaj minus, ker nimaš zadnjega kufra in tank torbe, ki pa mu najbolj paše original. Tank torba je predvsem problem, ker ne moreš namestiti magnetne.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
A je tank torba tako pomembna? Če bom kupil BMW F 650 GS, bom nabavil vse kar bom potreboval! 100%
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Meni je, še posebej če grem kam dlje. Spravim pa ponavadi not kake zemljevide (na vrhu imajo ponavadi prozorno plastiko, da lahko še med potjo gledaš), elektronske pripomočke, potni list, denarnica,... Skratka meni osebno nepogrešljiva zadeva.

Tako opremljenega sem imel jaz.


Ampak vrjetno se sedaj že dobi tudi kako podobno zadevo, ker ni to edini motor s plastičnim tankom, ki to niti ni tank.
smile-1.gif
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Zelo lepo izgleda! Torej si bil zadovoljen z njim!? Mogoče kakšen nasvet, na kaj je potrebno paziti pri tem modelu? Mogoče poznaš razliko med modelom DAKAR in normalnim GS-om? Sem preebral kar se je dalo, vendar naj bi bila razlika samo v višini sedeža, amortizerjev in velikosti koles. Drugače vse isto!?
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Ja, precej sem bil zadovoljen. Mogoče so me malo razočarale enduro lastnosti, ampak je logično, da ga pri tej teži ne boš mogel voziti kot cross motor.
Za pazit pa edino olje, ker sem bral, da če je predober, da ti lahko začne drset sklopka. Torej menjaš po specifikacijah.
Razlika je pa taka kot si napisal.
Najbolj so mi bili všeč pa stranski kufri. Maš za vse en ključ (vžig in kovčke) in pa širina kovčkov, ker je v širini balance in ne kot če daš kake givije gor, ko imaš potem zadaj širino fičota. Plus tega so še raztegljivi.
Sem malo obudil spomine.
cool-1.gif
http://vimeo.com/7838837
 

Mitja99

Pripravnik
11. maj 2007
96
0
6
56
Ljubljana
S tem motorjem, če je v ispravnem stanju prav veliko zgrešiti ne moreš. Benka Pulko je z enakim motorjem, oziroma starejšim modelom obkrožila svet, poznam nekaj ljudi, ki ima na takšnih motorjih kar konkretno kilometrino 130000 in več, če pa pogledaš policijske GS-e pa 180000 in več ni nobena redkost.
Razlika med motorjem vgrajenim v GS-a in motorjem vgrajenim v Aprilio Pegaso je v številu ventilov v glavi motorja. GS 4, Pegaso 5, od tu tudi izvirajo težave s tesnilom glave pri Pegasu.
Zavedaj pa se, da so BMW servisi dragi, vendar če si vsaj malo tehnični tip, boš večino stvari lahko popravil sam.
Preden kupiš nek motor, premisli kaj dejansko potrebuješ, če rabiš motor za kombinacijo mestne vožnje, ležernega nedeljskega kruzanja in občasen daljši izlet, je takšen GS nedvomno dobra izbira.
Sam ga nisem imel, sem se pa veliko prevozil s kolegovim. Meni je bil zelo všeč in tudi vibracije me niso preveč motile, razen občasnih mravljincev v levi roki, kar pa se pojavlja tudi sedaj ko se vozim s 4 valjnikom in v mestni gužvi velikokrat pogrešam kolegovega GS-a.
 
Nazadnje urejeno:

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Vsekakor ga moram najprej voziti, da občutim zadevo. Želim si motor, ki naj bi ga imel precej let, saj se mi ne da po dveh letih spet prodajati in kupovati drugega. Me je pa precej ljudi opozorilo, da bom GS-a hitro prerasel in menjal z večjim, zmogljivejšim. Verjetno bom moral pred nakupom voziti čim več motorjev in se bom kasneje tudi lažje odločil! Prodajalci precej stokajo, da se roba ne prodaja dobro, saj folk nima denarja. Spremljam slovenski trg in je precej uvoženih iz Italije. Precej sem prebral o teh Italijanih in po pravici povedano popolnoma nič dobrega. Vse samo slabo itd... To me je kar odvrnilo od uvoza motorja iz Italije. Motorji v Nemčiji pa so kar precej dragi. Skoraj dražji kot pri nas, samo večja izbira je na trgu! Včeraj sem govoril s fantom, ki prodaja očetov GS! Oče je umrl in motor stoji v garaži, saj fantu ni do vožnje z njim. Motor izgleda lep. Ko je bil še nov, je oče z njim padel v jarek. Zvite so bile vilice in neka plastika je bila počena. Vse je bilo menjano na servisu in baje da je motor tip top. Stari ga je potem vozil še 7 let. Dogovoril sem se, da ga grem pogledat nalednji teden, ker se je o denarju pripravljen pogovarjati... Ne bi pa rad kupil mačka v žaklju! JBG
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Saj je prav, da se pozanimaš, a to vseeno ni vesoljska tehnika
smile-1.gif


Motorja pa ne boš prerasel, razen če si divjak.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
@Fadil

Praviš, da bi rad motor za dlje časa in večje število kilometrov. Predlagam, da vsekakor pogledaš za čim novejšim kot pa 10 let starim motorjem sumljivega in nepreverjenega porekla. Mogoče še kakšno leto našparaš in kupiš nekaj mlajšega, preverjenega, pa boš potem res mel mir.

V linku si lahko zdownloadaš vzporedni test 4 potovalnih endur srednjega razreda, kateri so odlični predstavniki v mestno, primestni in potovalni vožnji, pa še cenovono so dostopni širšemu krogu.

http://dl.dropbox.com/u/25284441/088UT_PutniEnduro.pdf
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Iz Italije ima večina več km... tam od Firenc dalje dol sezona traja vsaj 3/4 leta, posledično je verjetnost malih kilometrov skoraj nična. Je pa res da dandanes km pri večini motorjev niso problem.
 

mikislo

Zelenc'
30. jul 2011
4
0
1
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4742270

Motor je uvožen iz Italije, servisne knjige normalno nima! Na slikah izgleda zelo lep in ohranjen. Zanima me ali je nakup dober ali ne? Sem bolj motorist začetnik, saj svojega motorja nimam že več kot 15 let. Občasno vozim prijateljevo Yamaho XTZ Super TENERE 750 l.90, ki je precej nerodna. Rad bi kakšen motor bolj na eazy za začetek. Kvaliteten, mala poraba, končna hitrost je nepomembna. Druga opcija je bil Kawasaki Versys, vendar je v SLO rablejnih zelo malo in so cene še precej visoke, kar pa je uvoženo, pa tudi ni ravno poceni. Zato mi je tudi v oko padel tale BMW, za začetek! Zanimajo me vaša mnenja in izkušnje s tem motorjem? Sem enako vprašal že na motosvetu, vendar je odziv bolj slab...
confused-1.gif

Slučajno sem zasledil tale tvoj članek lahk ti povem da motor laufa v nulo ohranjen je kot nov dobro da sem ga zaaro v glavnem meni služi kakor more še kufri so originalni bli zraven lep pozdrav
zmaga.gif