S tem motorjem, če je v ispravnem stanju prav veliko zgrešiti ne moreš. Benka Pulko je z enakim motorjem, oziroma starejšim modelom obkrožila svet, poznam nekaj ljudi, ki ima na takšnih motorjih kar konkretno kilometrino 130000 in več, če pa pogledaš policijske GS-e pa 180000 in več ni nobena redkost.
Razlika med motorjem vgrajenim v GS-a in motorjem vgrajenim v Aprilio Pegaso je v številu ventilov v glavi motorja. GS 4, Pegaso 5, od tu tudi izvirajo težave s tesnilom glave pri Pegasu.
Zavedaj pa se, da so BMW servisi dragi, vendar če si vsaj malo tehnični tip, boš večino stvari lahko popravil sam.
Preden kupiš nek motor, premisli kaj dejansko potrebuješ, če rabiš motor za kombinacijo mestne vožnje, ležernega nedeljskega kruzanja in občasen daljši izlet, je takšen GS nedvomno dobra izbira.
Sam ga nisem imel, sem se pa veliko prevozil s kolegovim. Meni je bil zelo všeč in tudi vibracije me niso preveč motile, razen občasnih mravljincev v levi roki, kar pa se pojavlja tudi sedaj ko se vozim s 4 valjnikom in v mestni gužvi velikokrat pogrešam kolegovega GS-a.