Chopper ali Enduro

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Meni naked sede ravno zato, ker s čelado ne lovim vrtincov, zrak pa se upre tudi na trup. Itak pa do 140 ni nobene panike.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Se pravi, da je špasna zadeva naked?? Nikol še ga nisem vozil, pa mislim tudi zaj neke v tem stilu nabavit ???
V keri luči se te bol obnese......za dolge fure al za ....... saj veš kaj mislim
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Naked in dolge ture ne grejo najbolje skupaj. Jaz sem si dal na nakeda šipico..pa je neverjetno boljše. Ker prej nad 130 km/h je telo že poštenod elalo...nad 160 km/h si imel pa še fitnes zraven...zdaj je idila.

Se pa seveda da...samo kdor bi rad delal 200 km+ dnevno naj si omisli malo vetrne zaščite.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.751
6.745
113
pri taščici
Enduro oziroma sport turer. Pa ne GW in PA primerjat s coperji. Je nekoliko razlike med njimi.
Aja prevozil 20kkm z viragotom 250. Najdaljsa tura v enem dnevu dubrovnik LJ(700km), sobota nedelja 1000km+ po dolomitih.
Na viragota sem bil obsojen zaradi izpita. Danes oz. Ze takrat bi si kupil nekaj v stilu fazer, tdm....cbf...
Vse to pise na MS, v 9 let starih temah
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Se pravi, da je špasna zadeva naked??
Meni je to prava stvar, nekomu drugemu spet ne. Na avtocesto grem zelo redko (da se ognem gneči ali kaj podobnega), veter mi tam nekje do 150 ni problem, če pa ga na regionalki stisneš kakih 200, je to za tako kratek čas, da zračni upor ni moteč. Všeč so mi vozne lastnosti športnega motorja (moč, zavore, ciklistika,...), lahko se pelješ na easy, lahko pa tudi precej ostro.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.751
6.745
113
pri taščici
imel, prej , takrat in sedaj. Ampak za užitek se včasih splača "trpet"
veliko ur sem presedel na APN pa nisem imel nobenih težav(je pa res da sem bil nekaj let mlajši). na kaj večjega v daljšem obsegu mi pa ni uspelo.
če bi danes izbiral bi čoperje izločil, sploh če bi imel usločen hrbet..
poleg same drže mi tudi karakteristike ne pašejo.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Sem se odločil, da Chopperja ne bo, ker cvikam bolečine v križu! Mislim, da ko bom kupoval bo to Kawasaki Versys, 99,9%!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Sploh ne, sem že dal primerjavo.
V tem primeru je potrebno gledati PS/kg in ne samo PS.

Dal sem primerjavo s Hondo Varadero, ki ima npr. kar 276 kg in res okoli 92-94PS, vendar ta rabi večji in zmoglivejši motor da premika to dodatno težo.

Versys pa ima "le" nekaj čez 60PS, vendar za 200kg+ težo, tako da je razmerje skoraj identično.

(oboje fahrberajt)

Oba sta dvovaljnika, s tem da versys ima vrstnega, kar je konstrukcijsko še lažje narediti, vzame še manj prostora itd..
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Sem slišal, da se mu da sedež naštelati! Rad bi s celim stopalom dosegel tla! Visok 179cm! Je možno?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

No to pa ne vem, sicer sem že sedel na njem, a dvomim da se da to storiti na način, da bi imel sedež več pozicij...

Možno da ga znižaš na fedri in krmilu ali pa kar je v bistvu idealna rešitev a draga, gel sedež za dodatno udobje.

http://www.kawasaki.de/Versys <--- nižji (2cm) in ožji gel sedež za 339 EUR
smile-1.gif
(poglej pod zubehor)

Menim pa da s 179cm ne boš imel večjih ežav.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Tudi naked bi mu odsvetoval. Ker ni dovolj vetrne zaščite, trpi vrat in potem dalje hrbet...

Jaz sem z nakedom prevozil skoraj cele julijske alpe, pa nikol ni blo panike. Se moras pac navadit da je potovalna hitrost 110km/h, in to je to. Sicer pa je junakov, ki ga potovalno petardirajo 150km/h+ vedno manj.
Edino kar me je motilo je bilo premalo navora in 6prestav. Letos sem dobil zelo ugodno tolazilno nagrado, naslednje leto pa sigurno 1200cc in 5 prestav.

Avtorju teme bi pa samo svetoval, da naj z enim in drugim naredi vsaj ene 300km, da bo vedel pri cem je. Razen na kratke proge, bi se enovaljnika izogibal.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja, samo model ima težav s hrbtom, zato je bolje da mu manj piha a ne?
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.751
6.745
113
pri taščici
Hrbet pred vetrom bos na motorju tezko zascitil razen s primerno obleka.
Celna zascita je namenjena temu da telo ne premaguje zracnega upora
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Saj sem napisal, ustrezna vetrna zaščita (šipa na enduru), ščitniki za roke, zmanjšajo zračni upor v telo, glavo, tako da ne trpijo vratne mišice in s tem povezana hrbtenica, s katero ima probleme.

Zagotovo je bolje, da ima vetrno zaščito če ima težave, kakor je napisal.

Poleg tega pa je potrebno upoštevati še bolj ugoden položaj za sedenje in položaj rok.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Danes sem bil v Ljubljani v TC Motorshop in sem se vsedel na Kawasaki Versys! Občutek odličen, glede velikosti, samo sedež se mi je zdel malce trd. Drugače pa sem sedaj 100%, da ko bom kupoval motor bo to Versys! Razočaran sem bil, ko mi je prodajalec rekel, da sta vsako leto samo dve novi barvi, tako da ni take izbire. Mislil sem, da je pri motorjih tako kot pri avtih! Če bi želel rumenega, je to lansko letni model. Čudno pa se mi zdi, da ko gledam italijanske rabljene, so rumeni različni letniki!?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Gel
smile-1.gif


Glede barve bodi vesel, da niso samo grdi zeleni, hehe. Črna je vedno (večina hoče črno), tu pa tam pa še kakšno dodajo. Sicer pa tisto malo plastike kot jo ima se da pobarvati...

Blatnik, stranici spredaj in zadaj. Tank je pri vseh enak, tako da tudi to ni neka huda zadeva.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Agregat je edino malo švohen
smirk-1.gif
Včasih je lahko močan agregat precej moteč. Vem kaj govorim, saj sem šel iz 180KM nazaj na 120KM in mi ni bilo nikoli žal. Veliko konjev je napornih, ker jih je treba krotiti. To sem spoznal, ko me je enkrat pri izhodu iz zavoja začela prehitevati zadnja guma.
Poleg tega pa je treba še upoštevati dražjo registracijo, višjo porabo goriva, pogostejšo menjavo gum,...