BMW F 650 GS - da ali ne

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4742270

Motor je uvožen iz Italije, servisne knjige normalno nima! Na slikah izgleda zelo lep in ohranjen. Zanima me ali je nakup dober ali ne? Sem bolj motorist začetnik, saj svojega motorja nimam že več kot 15 let. Občasno vozim prijateljevo Yamaho XTZ Super TENERE 750 l.90, ki je precej nerodna. Rad bi kakšen motor bolj na eazy za začetek. Kvaliteten, mala poraba, končna hitrost je nepomembna. Druga opcija je bil Kawasaki Versys, vendar je v SLO rablejnih zelo malo in so cene še precej visoke, kar pa je uvoženo, pa tudi ni ravno poceni. Zato mi je tudi v oko padel tale BMW, za začetek! Zanimajo me vaša mnenja in izkušnje s tem motorjem? Sem enako vprašal že na motosvetu, vendar je odziv bolj slab...
confused-1.gif
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Jaz ga ne bi, konkretno tega zaradi kilometrov, 10 let star motor in 9000 prevoženih, pa iz italije, hmmm
smile-1.gif
To je 900 km na leto v povprečju, jaz jih toliko v enem lepem in uspešnem vikendu naredim. Nasploh pa, ker je enovaljnik in ni toliko mišljen za na cesto, kot pa na teren...

Daj zraven dobrega tisočaka pa imaš versysa, če si si ga izbral že prej. Tudi TDM ni slaba izbira, če iščeš potovalno enduro.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
TDM 900 ima brat in ga večkrat vozim, pa mi ni ravno všeč! To da kilometri ne štimajo pri temu GS-u je jasno, vendar je motor zelo ohranjen in tudi ceno bi še zbil, drugače no way... Versys-e pod 4000€ v SLO težko dobiš, zaenkrat! Pa što kar sami nekaj šraufajo, pa menjajo, da te vse mine. Ta BMW me zanima izključno zato, ker ni veliko denarja, pa lep in ohranjen izgleda!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Glede bmwja. To ni "pravi" bmw, ima namreč rotaxov motor, ki je tudi v Apriliji Pegaso (motorja sta bližnja sorodnika).

Kilometri so glede na starost sumljivi a na slikah izgleda res ohranjen, tako da možno da je res kje stalo... le da je lah, to je lahko sumljivo.

Drugače glede motorja. Dovolj zmogljiv in tudi udoben, da z njim prideš komot kamorkoli pa še celo enduro karakteristike ima.
Je ni top moto lokacije, da se ne bi z lahkoto pripeljal tja, le v dvoje je morebiti malenkost prešibek v smislu hitrega pospeševanja itd, a vse se da.

Vzdrževanje bo poceni. No, s takšnim motorjem (o pogonu govorim) je Benka Pulko prevozila svet, tako da.

Res je enovaljnik, ampak gre čisto ok, peljal sem Pegasota pa me nič posebej motilo, tudi vibracije ne, ki jih ima enovaljnik malo več.

Končno ima okoli 170, tako da boš tudi po avtostradi z lahkoto vozil potovalno 120-130 (več pa itak ne smeš). Agregat je izjemno vzdržljiv in preizkušen.

Če si sezonski nezahteven fahrer je to čisto solidna izbira glede na debelino denarnice. Lahko gledaš tudi Pegasote, je ista zadeva, celo malo lepša in z nekaterimi boljšimi rešitvami (izpuh je bolj skrit).
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Z vsem kar si napisal se zelo strinjam, saj sem bolj nezahteven voznik in edino kar mi je telo pomembno je kvaliteta. Ne želim ostati v kakšni vukojebini...O rotax motorjih sem tudi precej prebral in da je identičen v Aprilii Pegaso, vendar mi Aprilia ni všeč oblikovno, poleg tega pa nima ABS in tudi gretja ročk, ki pa ta BMW fleksarica vse ima. Benka Pulko je s tem obkrožila svet, venadar je bil baje da BMW F 650 GS DAKAR, ki pa je precej višji, kar pa meni ne paše, saj imam 179cm. Mislim pa, da je vse ostalo isto. Ne vem kako je ta baba lahko vozila tako visok motor!? Verjetno so ji ga nekako znižali...!? Hvala za mnenje in info!!!
cool-1.gif
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Pa še to! Vozil bi se sam in lahko bi ta motor kasneje ostal pri " bajti ", ko bom kupil večjega ( potovalni enduro )! Tako da bi imel dva...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Glede na to kako je naložila motor je bil nizek
smile-1.gif
pa mislim da tista verzija ima plinski amortizer za nastavljat, itd..

ABS je zagotovo prednost, gretje ročk pa je bolj tak v naših krajih in zaradi sezonske vožnje... ne rabiš
smile-1.gif


Zanimivo pri agregatu je to, da ima skoraj enako navora (enovaljnik) in to pri nižjih obratih kot versys, tako da glede vleke ne bo prav nobenih težav. Malo je edino bolj žejen, samo mislim da je tale že ajnšpric, tako da nad 5 tudi ne bo šlo. Model na fergazer pije 7 (Pegaso).

Po moje je ta bmw tudi v redu izbira. Če ima res te kilometre, niso potrebno skoraj nobeni posegi, le gume pogledat, če so res še prve jih je morebiti bolje menjati iz previdnost, čeprav tudi to je bolj tak, ker se mi zdi da so na zračnico...
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Mislim, da je to tale. http://www.motosvet.com/katalog/izpis.php?cid=83

Ko bom po praznikih kaj v bližini , ga bom šel pogledat, če ga seveda ne bo prodal! Sem pa govoril pred kratkim s tipom, ki prodaja Dakar, pa je rekel,da se da sedež nastaviti. Višina 890mm, je res too much. Sem sedel na Versysu, ki ima višino sedeža 850, pa je bilo kar OK....Gume mislim pa da ima na zraænico in je verjetno to bolj slabo kot pa " šlauh los ", saj če poči, ne moreš popraviti na licu mesta z injekcijo!?
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Kilometri so tudi meni sumljivi. Ampak, možno je vse. Sosed je prodal 10 let staro Yamaho -neki polchopper (FZX ali nekaj takega), pa ni imela več kot 3000 prevoženih. Tip je vsako nedeljo zaštartal zadevo in se odpeljal po stranski cesti na kafe in pir.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Kilometri verjetno ne " štimajo ", ampak motor je zelo lep in ohranjen! To verjetno tudi nekaj pove, da jih nima 70.000km!? Baje pa je ta motor zelo vzdržliv in da tukaj kilometri spoh niso problem!? Berem razne forume in v glavnem folk hvali!
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Glede na to, da si gledal Versysa, je tale BMW korak nazaj. Sem ga že vozil in tudi njegovega "brata" Scarverja, pa me ni navdušil. Pri nizkih obratih se ne dogaja nič, pod 3000 obrati pri hitrem odpiranju plina rad cuka, uporabnega območja pa je kmalu konec (ker je enovaljnik). Tudi za enega je bolj švoh, saj 50 konj ni ravno veliko. Glede višine sedeža je potrebno upoštevati tudi širino, saj zna tudi tam pobrati nekaj centimetrov, vseeno pa ne bi smel imeti problemov, saj tvojih 179 centimetrov telesne višine ni tako malo. Pojdi v Rimske toplice, si motor dobro oglej, sedi nanj, zapelji se z njim vsaj par sto metrov. Če ti kaj ne bo štimalo, te bo to v prihodnosti motilo še bolj.
Motor na sliki izgleda res lepo ohranjen, vseeno pa ga je dobro videti v živo. Pred parimi leti sem šel ravno k temu trgovcu gledat BMW-ja, pa je bil v zelo bogem stanju, na slikah pa je bil videti kar lep. Nujno s seboj vzemi še nekoga, ki se vsaj malo spozna na motorje, saj ga boš ti verjetno kupoval z jajci in ne s pametjo, zato je dobro, da je zraven nekdo, ki te bo malo krotil (to govorim iz lastnih izkušenj, sem kupil taka jajca, da se jih bog usmili).
ABS in gretje ročk toplo priporočam, sploh ABS, pa tudi gretje zna biti v hladnejših dneh ali pa predvsem v dežju dobrodošla stvar. Pa še kufre imaš gor.
Pa še nekaj: kupi si tak motor, ki ti bo sedel. Ne kupuj ga za to, da bo čez par let postal drugi motor. Takšne motorje hitro prerasteš, se zna zgoditi, da boš poleti že iskal drugega. Pa čeprav si nezahteven voznik,... Napisal si, da se veliko voziš v dvoje, tudi tu ga hitro zmanjka.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Glede na ceste in omejitve je še takšen motor preveč...



In res je, kar piše v knjigi. Desetletji nazaj so imeli tisočaki po 90 PS in so bili tata in mama... a danes je to "premalo", lol
smile-1.gif


Ne se hecat, bodite no realni. Človek ki si kupi mašino 100PS+ je ne more in ne sme legalno preizkusiti na nobeni cesti, zato že v štartu kupuje mašino z motivom, da bo kršil predpise, vozil nad omejitvami in nasploh ogrožal sebe, svojo familijo in ostale. Tudi s tem bmwjem lahko divjaš in kršiš na veselo predpise.

Skratka pravila igre so znana, glej raje na udobje, vetrno zaščito in ekonomičnost motorja ter vzdrževanja.

Tako da motor je zagotovo dovolj zmogljiv. Pa kot vikend šofer ga boš z lahkoto obvladal.

p.s. poglej zdaj te nesreče v zadnjem času v okolici Mb. Prvi na mrcini 180ps+, malo je obrnil gas in že je bilo prehitro križišče, drugi na tisočaku SS, kjer se ne moreš peljati počasi, malo je pritisnil in žal ga je nekdo spregledal.

In 50PS je veliko oziroma povsem dovolj. Pospešek do 100 km/h ima 5.5s.

Če se to nič ne dogaja, ok.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
Glede na to, da si gledal Versysa, je tale BMW korak nazaj. Sem ga že vozil in tudi njegovega "brata" Scarverja, pa me ni navdušil. Pri nizkih obratih se ne dogaja nič, pod 3000 obrati pri hitrem odpiranju plina rad cuka, uporabnega območja pa je kmalu konec (ker je enovaljnik). Tudi za enega je bolj švoh, saj 50 konj ni ravno veliko. Glede višine sedeža je potrebno upoštevati tudi širino, saj zna tudi tam pobrati nekaj centimetrov, vseeno pa ne bi smel imeti problemov, saj tvojih 179 centimetrov telesne višine ni tako malo. Pojdi v Rimske toplice, si motor dobro oglej, sedi nanj, zapelji se z njim vsaj par sto metrov. Če ti kaj ne bo štimalo, te bo to v prihodnosti motilo še bolj.
Motor na sliki izgleda res lepo ohranjen, vseeno pa ga je dobro videti v živo. Pred parimi leti sem šel ravno k temu trgovcu gledat BMW-ja, pa je bil v zelo bogem stanju, na slikah pa je bil videti kar lep. Nujno s seboj vzemi še nekoga, ki se vsaj malo spozna na motorje, saj ga boš ti verjetno kupoval z jajci in ne s pametjo, zato je dobro, da je zraven nekdo, ki te bo malo krotil (to govorim iz lastnih izkušenj, sem kupil taka jajca, da se jih bog usmili).
ABS in gretje ročk toplo priporočam, sploh ABS, pa tudi gretje zna biti v hladnejših dneh ali pa predvsem v dežju dobrodošla stvar. Pa še kufre imaš gor.
Pa še nekaj: kupi si tak motor, ki ti bo sedel. Ne kupuj ga za to, da bo čez par let postal drugi motor. Takšne motorje hitro prerasteš, se zna zgoditi, da boš poleti že iskal drugega. Pa čeprav si nezahteven voznik,... Napisal si, da se veliko voziš v dvoje, tudi tu ga hitro zmanjka.

Napisal sem, da se bom vozil izključno sam! Trenutno zbiram informacije in mnenja, zato skačem iz enega motorja, na drugega. Tudi o Versysu sem precej prebral, da je zelo primeren kot first bike... Več ljudi mi je reklo ravno tako kot ti, da se lahko zgodi in da bom motor hitro prerasel in želel drugega. Se strinjam in mogoče je ravno zato za začetek motoriranja odšteti več denarja neumno. Ne hitim in kupujem z glavo, zato težim po različnih forumih in sprašujem neumnosti. Hvala za mnenje tebi in vsem ostalim!
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.745
6.743
113
pri taščici
Pred 10 leti sem prevozil nekaj km z GS. Sam osebno bi raje gledal za kaksnimi dvovaljniki v smislu recimo honde transalp.
 
Nazadnje urejeno:

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pred 10 leti sem prevozil nekaj km z GS. Sam osebno bi raje gledal za kaksnimi dvovaljniki v smislu recimo honde transalp.

Zakaj? Bolj mirna vožnja, manj tresljajev?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.745
6.743
113
pri taščici
Najbrz da res, pa kot so napisali za prvi motor je OK(za presedlat z atx, ctx), sam se ga najbrz vecina po hitrem casu znebi. Kako ti bo zneslo imeti dva motorja pa sam ves.
Bil pred leti zakurjen za pegasota-gs, potem sem fantaziral o fazerki, potem pa ni bilo nic iz tega.
Sicer aktualnega bmw prodajnega programa ne poznam, ampak imel bmw ima testne motorje oziroma tewstne dneve kjer zadevo sprobas. Bolje 20 km kot nic. Kar nekdo na nekem zboru ti ga pa najbrz ne bo posodil.
Pa razlika v rotaxu je bila v stevilu ventilov (4/5) pa ne vem ce sta oba imela suhi karter.
 
Nazadnje urejeno:

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.311
113
BMW ima testne motorje, sem že govoril s tipom na Cosmos-u, vendar so to novi GS-i, ki so popolnoma drugačni!
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Agregat čeprav rotax je precej bolj kakovostno narejen kot pri Apriliji. Žal sem bil lastnik smeti iz Italije z imenom Aprilia in govorim iz lastnih-slabih izkušenj. Razlika je v detaljih vendar...švaba je švaba. Iste takšne BMW v Nemčiji dobiš za 2000-2500€ seveda s servisno zgodovino in nezavrtenimi kilometri. Kolega je kupoval pri R-MOTO in je imel težave s prduljo ki se jih na servisu nikakor ni dalo porihtati mu je možakar iz R-MOTO brez kompliciranja vrnil denar pa še stroške ki so nastali do takrat. Se mi zdi da je ta iz R-MOTO še nekako najbolj pošten med našimi prodajalci(cigani).
Motor pred nakupom moraš probati pa ne 2-3km ampak orang furo da začutiš a je to-to. Drgač pa BMW GS za enga nezahtevnega voznika... uporabniku prijazen moped.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Sam sem naredil kr nekaj kilometrov z takšnim BMW - jem. Tako kot je napisal nekdo v prejšnjih postih. Pod 3000 obr. se ne dogaja nič. Prav tako ne mara visokih obratov. Vozit ga moraš na okoli 4000 obr. Tam pa najbolj trese. Nekaj ur na motorju je vsaj zame prava muka. Drugače pa vzdržljiv, vodljiv, dovolj zmogljiv motorček za nedeljska pohajanja v normalnem tempu, poletno prevetritev itd. Samo vetrna zaščita je bolj slaba. Sam bi v kategoriji enovaljnikov, pol terenskih zadev raje za isti denar izbral kakšno yamaho xt 660 bodisi R za kakšen malozahtevnejši makedam ali X za popolnoma cestno zadevo. Yamahca je po zanesljivosti sigurno eden bolših motociklov v kategoriji. Denar pa tudi ni prehud. Med dvovalniki pa bi se našla kakšna Transalpka al pa KLE tudi za podoben denar
 
Nazadnje urejeno: