Srečko Jeraj
Kdo pa je delal kopije?
Darko Njavro: Jaz. S soglasjem nadrejenih. To je popolnoma enako kot takrat, ko želijo prijeti storilca, ki želi kupiti drogo, in se mu nastavi človek, ki mu jo prinese, policija pa ga pri tem prime.
Ste veliko teh papirjev pripravili sami?
Darko Njavro: Pripravil sem samo papirje, ki so bili takrat v tem vozilu.
Kdo pa je pripravil tiste prejšnje? Tudi nekateri od tistih papirjev so bili ponarejeni.
Darko Njavro: Vprašajte Milana Smolnikarja. Z grafološko preiskavo je bilo ugotovljeno, da je seznam novinarjev na Resljevi napisan z isto roko kot Smolnikarjeva prošnja za zaposlitev.
Govorilo se je tudi, da je morisovec Kunstelj nekaj pisal.
Darko Njavro: To ste govorili vi in tisti, ki so vam to povedali. Grafološka analiza pa pravi, da je pisava enaka kot rokopis na Smolnikarjevi prošnji za zaposlitev.
Kaj pa tisto, kar je bilo natipkano?
Darko Njavro: Tisto, kar je bilo natipkano, so točno določeni dokumenti, ki jih je Smolnikar zahteval od Kunstlja in mu jih je tudi plačeval. Nekatere dokumente je obdeloval tako, da je sredino resničnega dokumenta, recimo navodila za izrabo letnega dopusta, prekril z belim papirjem in to fotokopiral. Potem je s pisalnim strojem napisal določeno vsebino in vse skupaj fotokopiral ter izročil vam.
Nekdo ...
Darko Njavro: Ne nekdo, Milan Smolnikar.
Kaj pa Kunstelj?
Darko Njavro: Ne, Smolnikar je po naših podatkih nekatere dokumente fotokopiral v znanem lokalu v neposredni bližini Depale vasi.
Kaj pa pisalni stroj na Vrhniki, o katerem govori Srečko Jeraj?
Darko Njavro: To so neumnosti. Jeraja v življenju nisem videl in niti ne vem, kako izgleda. V tistem prostoru na Vrhniki nisem bil in jamčim, da tudi Tone Krkovič ni bil. Tudi do danes si tega prostora nisem šel ogledat, ker če bo treba, grem lahko jutri na poligraf in hladno povem, da tam nikoli nisem bil. Pisalni stroj, ki je bil zaplenjen, ni stroj, s katerim so bili ponarejeni katerikoli dokumenti. To zgodbo ste narobe predstavili. Ta zaseženi stroj je tisti, s katerim so bili napisani črkopisi, ki jih je Smolnikar zahteval od nas oziroma od Kunstlja, da mu pridobi tipkopis pisalnega stroja Jožeta Zagožna z obrambnega ministrstva. Tisti tipkopis pa je bil narejen s pisalnim strojem, ki ga omenja Jeraj, in to ni bil Zagožnov pisalni stroj. To je bila past, njen namen pa je bil preveriti verodostojnost grafološke študije oziroma primerjalnega tipkopisa. Če bi Smolnikarjevi ljudje, ki so delovali iz ozadja policijskih vrst, ugotovili, da je ta tipkopis (naključnega pisalnega stroja) enak tipkopisu pisem Civilne iniciative, bi mi zlahka dokazali, da gre za ponarejeno grafološko študijo primerjave tipkopisov. To bi dokazali s pisalnim strojem, ki sploh ni z obrambnega ministrstva. Tudi Kunstelj je bil prepričan, da je tipkopis pisalnega stroja z obrambnega ministrstva, pa ni bil."
Srečko Jeraj:
"V bistvu je Njavro priznal, da so nekaj ponarejali na tem pisalnem stroju, o katerem sem govoril. Kaj so pisali, pa ni moja stvar in nikoli nisem rekel, da vem, kaj so pisali. Očitno pa je, da se nekateri ljudje ne poznajo več med sabo, zato vabim vse na piknik, da se bodo po desetih letih ponovno spoznali."